mitä mieltä ootte, että saako pysyvän eläkkeen nyt kun uutena diagnoosina mulle tuli kaksi suuntainen mhäiriö kaikkien muiden lisäksi joita en nyt viitti luetella? eikös tää oo aika lopullinen tuomio? kun on siis taustalla kaikkee muutakin ja oon siis määräaikasella eläkkeellä ollut kohta 6 vuotta putkeen niin nyt kai sitten tulee pysyvää eläkettä seuraavaksi?
nytkö pysyvä eläke viimeinkin?
6
190
Vastaukset
- 98jfjfbjkbfjk
Yleensä pelkkä bipodiagnoosi ei kyllä eläkkeeseen riitä, varsinkin jos kyse on II-tyypin biposta.
Mutta toki sitä pysyvää eläkettä kannattaa aina hakea kun saa jotain uutta tietoa omasta tilanteestaan jos kerta on jo yli 6v määräaikaisella eläkkeellä ollut. Jossain vaiheessa se kokonaistilanne ehkä muuttuu sellaiseksi että pysyväänkin eläkkeeseen on oikeus. - 203n
Pelkän diagnoosin perusteella ei voi sanoa yhtään mitään. Määräaikainen eläke kertoo, että työkykysi on ainakin määräaikaisesti selvästi alentunut laaja-alaisesti eri työtehtäviä ajatellen. Pysyvä eläke vaatii, että työkyky on pysyvästi alentunut kaikenlaiseen työhön niin, ettei ammatinvaihtokaan tule kyseeseen. Ja että hoidon ja kuntoutuksen osalta on tehty kaikki mahdollinen.
- hghghghghghggghg
Jeps. Saat.
- Njada
Kokonaistilanne ratkaisee, ei pelkkä biposta saatu diagnoosi.
- löisinvetoa
Höpö-höpö- Se on saletti homma ja alkuperäinen tulee sitt tänne vahvistamaan, kun eläkepaperi kädessä.
- maanikko111
Monet bipot pystyvät olemaan töissä kunhan pitävät huolta lääkityksestään. Minäkin olin kunnes lopetin lääkityksen ja jouduin heti maniaan. I tyypin kaksisuuntainen mulla eli se vakavampi, missä psykoottisia oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005127677- 2302676
- 262581
- 1611930
- 1141778
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761193
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155