Varatut, miten usein harrastatte seksiä suhteessa?

Panogallupp

Kuinka monta kertaa viikossa peitto heiluu??

38

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukahämitä

      Onkohan sama kuin aapeella?? Montako sinä ap?

    • sellastavaanku

      Ei oo heilunut 8 -vuoteen

      • Mieenvalehtele

        :)) valehteletko sie?


    • Kukkaseppelsydänsukat

      Aika harvoin yleensä kerran 2kuukauden aikana mun mielestä se on sopivasti. : )

      • mikäsyy

        Onko tuo tilanne ollut aina? Kauanko parisuhteenne kestänyt? Ylempi on pitkään ollut suhteessa... onko teilläkin pidempi suhde ?


      • Kukkaseppelsydänsukat

        17 vuotta yhdessä.
        Jaksamisen ja ehtimisen mukaan.


    • Kuitenkinullatus

      Aika usein heiluu.

    • Nnainennn

      Tällä viikolla on ollut 3 kertaa. Välillä on hiljaisempaakin.

    • TyytyväinenMäärään

      En kerro!

    • beethooven

      Ei ole enää vuosikymmenten jälkeen aikaa turhuuksiin. Etenkin kun pitää vielä tehdä niitä omia hulppeita remppoja käytännössä yötä-päivää eikä edes riitäkään?

    • Seksikuuluusuhteeseen

      2-5 kertaa viikossa.

    • Väljähtänyttä

      Kerran kaks vuodessa

    • ettäsellaista

      1 krt /2kk

    • semmoosta

      Kyllä se mies haluaa joka päivä, mutta itselläni ei ihan riitä halut niin usein

    • Suostunmieliksi

      Liian usein..

    • paneeaina

      Peitto ei heilu kun on paljon mukavampaa peitot sivussa että näkeekin mitä tekee, pane mahdollisimman usein

    • tylsä_täti-ihminen

      En ole suhteessa. Peittoa heilutan vain parvekeella puistellessa.

    • Miespohojanmaalta

      Parisuhteessa vähän yli 20 vuotta ja pari lasta hankittuna. Seksiä harrastetaan 1-2 kertaa vuodessa ja silloinkin tuntuu, että vaimo lähinnä säälistä antaa. Vaimon kiinnostus seksiä kohtaan loppui lasten syntymisen myötä.

    • Vaimon kanssa ollaan oltu yhdessä lähes 30 vuotta.
      Viimeisen 10 vuoden seksikerrat mahtuu yhden käden sormiin.
      Edellisestä kerrasta on suunnilleen 2,5 vuotta.

      • Mitenjaksat-sivusta

        Huh huh seksuaaliterapeutille asiaa???


      • Mitenjaksat-sivusta kirjoitti:

        Huh huh seksuaaliterapeutille asiaa???

        Kyllähän tuohon pitäisi apua hakea, mutta kun vaimoni ei koe haluttomuudessaan mitään ongelmaa.
        Hän ei halua seksiä, eikä läheisyyttä.
        Nyt asiat on juuri niin kuin hän haluaa, eli mitään ongelmaa ei ole.
        Minä haluaisin läheisyyttä ja seksiä, mutta vaimoni mielestä se on vain mun ongelma.


      • sivullisen.neuvo
        mikatre66 kirjoitti:

        Kyllähän tuohon pitäisi apua hakea, mutta kun vaimoni ei koe haluttomuudessaan mitään ongelmaa.
        Hän ei halua seksiä, eikä läheisyyttä.
        Nyt asiat on juuri niin kuin hän haluaa, eli mitään ongelmaa ei ole.
        Minä haluaisin läheisyyttä ja seksiä, mutta vaimoni mielestä se on vain mun ongelma.

        Ota ero, jos noin huonosti asiat :(


      • sivullisen.neuvo kirjoitti:

        Ota ero, jos noin huonosti asiat :(

        Kiitos neuvosta, mutta näin pitkän liiton aikana, elämään on muotoutunut monta asiaa, jotka vielä pitää avioliiton kasassa.


    • viikossa

      Usein työpäivinä 2/pv ja vapaapäivinä 2-3/pv. Ehkä keskimäärin 15/vk.

      • Puhupukille

        Tuohon ei usko kukaan.


      • kylläuskoo

        Oletko se taksiautoilija joka panee jokavuorossa töissä erinaista tai kahta


    • mikäpielessä

      On se onneton juttu jos ei saa seksiä liitossa joka on uskomatonta. Pitäisi varmaan arvioida omaa tilannetta, mikä on pielessä puolin ja toisin

    • ytgjy

      Suhteissa ollessani noin neljästi viikossa. Pari kertaa/viikko usein muun kuin oman kumppanin kanssa.

    • mutjosjoskusenempi

      Suhteessa ei ollenkaan, varamiehen kanssa n. 1 krt viikossa. Enempikin saisi olla, muttei mahdollista.

    • eiheilututa

      30 v yhdessä, heilahti viimeksi 10 v sitten.

    • Hataratikkunat

      Peitto heiluu jatkuvasti

    • ehkäniin

      En jaksa luotettavasti muistaa ,mutta lapsen hankinnan jälkeen ,jota ennen ainakin 4 kertaa viikossa ,kerrat taisi jäädä jotain 3 viikon jaksoissa 4 kertaan ?Lapsen syntymän jälkeen vielä harvemmin

    • kaiseonomavika

      Ei meillä harrasteta seksiä, ei ainakaan yhdessä. Mies ei ole kiinnostunut minusta sillä tavalla.

    • nimetonS

      Joka ilta. Tosin joku muu välillä mielessä. Meillä kaikki hyvin suhteessa.

    • toinenS

      Harvemmin huvittaa.

    • Vastauksissa näyttäisi olevan yhteistä se, että suhteessa nainen kieltäytyy seksistä.
      Mutta mikä vie kiinnostuksen?

      • kuhanarvailin

        Tässä spekulointia:
        1. mies ei sytytä enää - ts. nainen sytytetään jo aiemmin kuin siinä juuri aktia toivottaessa. Nainen toivoo huomiota. Miehen tehtävä on antaa sitä.
        2. seksi ei tyydytä
        3. tuntuu kivuliaalta
        4. korvien välit ei kohtaa
        5. jotain selvittämättömiä juttuja joista ei vaan pääse yli ja jotka sammuttaa kiinnostuksen


    • ijlblfml

      Joskus ihastuminen toiseen piristääkin omaa parisuhdetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe