Kuinka monta kertaa viikossa peitto heiluu??
Varatut, miten usein harrastatte seksiä suhteessa?
38
227
Vastaukset
- Kukahämitä
Onkohan sama kuin aapeella?? Montako sinä ap?
- sellastavaanku
Ei oo heilunut 8 -vuoteen
- Mieenvalehtele
:)) valehteletko sie?
- Kukkaseppelsydänsukat
Aika harvoin yleensä kerran 2kuukauden aikana mun mielestä se on sopivasti. : )
- mikäsyy
Onko tuo tilanne ollut aina? Kauanko parisuhteenne kestänyt? Ylempi on pitkään ollut suhteessa... onko teilläkin pidempi suhde ?
- Kukkaseppelsydänsukat
17 vuotta yhdessä.
Jaksamisen ja ehtimisen mukaan.
- Kuitenkinullatus
Aika usein heiluu.
- Nnainennn
Tällä viikolla on ollut 3 kertaa. Välillä on hiljaisempaakin.
- TyytyväinenMäärään
En kerro!
- beethooven
Ei ole enää vuosikymmenten jälkeen aikaa turhuuksiin. Etenkin kun pitää vielä tehdä niitä omia hulppeita remppoja käytännössä yötä-päivää eikä edes riitäkään?
- Seksikuuluusuhteeseen
2-5 kertaa viikossa.
- Väljähtänyttä
Kerran kaks vuodessa
- ettäsellaista
1 krt /2kk
- semmoosta
Kyllä se mies haluaa joka päivä, mutta itselläni ei ihan riitä halut niin usein
- Suostunmieliksi
Liian usein..
- paneeaina
Peitto ei heilu kun on paljon mukavampaa peitot sivussa että näkeekin mitä tekee, pane mahdollisimman usein
- tylsä_täti-ihminen
En ole suhteessa. Peittoa heilutan vain parvekeella puistellessa.
- Miespohojanmaalta
Parisuhteessa vähän yli 20 vuotta ja pari lasta hankittuna. Seksiä harrastetaan 1-2 kertaa vuodessa ja silloinkin tuntuu, että vaimo lähinnä säälistä antaa. Vaimon kiinnostus seksiä kohtaan loppui lasten syntymisen myötä.
Vaimon kanssa ollaan oltu yhdessä lähes 30 vuotta.
Viimeisen 10 vuoden seksikerrat mahtuu yhden käden sormiin.
Edellisestä kerrasta on suunnilleen 2,5 vuotta.- Mitenjaksat-sivusta
Huh huh seksuaaliterapeutille asiaa???
Mitenjaksat-sivusta kirjoitti:
Huh huh seksuaaliterapeutille asiaa???
Kyllähän tuohon pitäisi apua hakea, mutta kun vaimoni ei koe haluttomuudessaan mitään ongelmaa.
Hän ei halua seksiä, eikä läheisyyttä.
Nyt asiat on juuri niin kuin hän haluaa, eli mitään ongelmaa ei ole.
Minä haluaisin läheisyyttä ja seksiä, mutta vaimoni mielestä se on vain mun ongelma.- sivullisen.neuvo
mikatre66 kirjoitti:
Kyllähän tuohon pitäisi apua hakea, mutta kun vaimoni ei koe haluttomuudessaan mitään ongelmaa.
Hän ei halua seksiä, eikä läheisyyttä.
Nyt asiat on juuri niin kuin hän haluaa, eli mitään ongelmaa ei ole.
Minä haluaisin läheisyyttä ja seksiä, mutta vaimoni mielestä se on vain mun ongelma.Ota ero, jos noin huonosti asiat :(
sivullisen.neuvo kirjoitti:
Ota ero, jos noin huonosti asiat :(
Kiitos neuvosta, mutta näin pitkän liiton aikana, elämään on muotoutunut monta asiaa, jotka vielä pitää avioliiton kasassa.
- viikossa
Usein työpäivinä 2/pv ja vapaapäivinä 2-3/pv. Ehkä keskimäärin 15/vk.
- Puhupukille
Tuohon ei usko kukaan.
- kylläuskoo
Oletko se taksiautoilija joka panee jokavuorossa töissä erinaista tai kahta
- mikäpielessä
On se onneton juttu jos ei saa seksiä liitossa joka on uskomatonta. Pitäisi varmaan arvioida omaa tilannetta, mikä on pielessä puolin ja toisin
- ytgjy
Suhteissa ollessani noin neljästi viikossa. Pari kertaa/viikko usein muun kuin oman kumppanin kanssa.
- mutjosjoskusenempi
Suhteessa ei ollenkaan, varamiehen kanssa n. 1 krt viikossa. Enempikin saisi olla, muttei mahdollista.
- eiheilututa
30 v yhdessä, heilahti viimeksi 10 v sitten.
- Hataratikkunat
Peitto heiluu jatkuvasti
- ehkäniin
En jaksa luotettavasti muistaa ,mutta lapsen hankinnan jälkeen ,jota ennen ainakin 4 kertaa viikossa ,kerrat taisi jäädä jotain 3 viikon jaksoissa 4 kertaan ?Lapsen syntymän jälkeen vielä harvemmin
- kaiseonomavika
Ei meillä harrasteta seksiä, ei ainakaan yhdessä. Mies ei ole kiinnostunut minusta sillä tavalla.
- nimetonS
Joka ilta. Tosin joku muu välillä mielessä. Meillä kaikki hyvin suhteessa.
- toinenS
Harvemmin huvittaa.
Vastauksissa näyttäisi olevan yhteistä se, että suhteessa nainen kieltäytyy seksistä.
Mutta mikä vie kiinnostuksen?- kuhanarvailin
Tässä spekulointia:
1. mies ei sytytä enää - ts. nainen sytytetään jo aiemmin kuin siinä juuri aktia toivottaessa. Nainen toivoo huomiota. Miehen tehtävä on antaa sitä.
2. seksi ei tyydytä
3. tuntuu kivuliaalta
4. korvien välit ei kohtaa
5. jotain selvittämättömiä juttuja joista ei vaan pääse yli ja jotka sammuttaa kiinnostuksen
- ijlblfml
Joskus ihastuminen toiseen piristääkin omaa parisuhdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334