Kaupunkilaisten asialla.

epäilijä

Epäilen vahvasti että kunnanvaltuutettu Äijö ei nauti kaupunkilaisten
luottamusta .

51

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti nauttii! Kukapa ei kaipaisi yhteisiä nautinnollisia hetkiä?

      • 80-luvun.muistot

        Rouvalla muistot alkavat käydä vanhoiksi.


      • 80-luvun.muistot kirjoitti:

        Rouvalla muistot alkavat käydä vanhoiksi.

        Olemme rakastelleet viimeksi marraskuun alkupuolella!


      • gulliin.purtu
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olemme rakastelleet viimeksi marraskuun alkupuolella!

        Oliko potenssia?


      • mylläri.itte

        Käytittekö kaikkia reikiä?


      • vääpeli.pum.pum

        Rouva muistelee vanhoja aikoja.


      • aino.pihtaa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olemme rakastelleet viimeksi marraskuun alkupuolella!

        Eikö joulukuussa ole ollenkaan ollut seksiä Matin kanssa?


      • marraskuun.pano
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olemme rakastelleet viimeksi marraskuun alkupuolella!

        Nauttiko molemmat?


      • ainolla250000velkaa
        80-luvun.muistot kirjoitti:

        Rouvalla muistot alkavat käydä vanhoiksi.

        Rouva elää menneisyydessä.


      • kieli.tarttuu

        Teräs on pakkasilla aika kylmää, onko suhde kylmennyt?


      • milloin.uudestaan
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olemme rakastelleet viimeksi marraskuun alkupuolella!

        Harvoin rouva saa.


      • siinä.ainon.seksi

        Rouva saa vain varastamaansa kynttilää.


      • pitkä.vai.paksu

        Millaisen kynttilän hän sinne asettaa?


      • touhutipaton.kuu
        aino.pihtaa kirjoitti:

        Eikö joulukuussa ole ollenkaan ollut seksiä Matin kanssa?

        Kuinka tammikuussa on ollut seksiä?


      • ei.saantia
        touhutipaton.kuu kirjoitti:

        Kuinka tammikuussa on ollut seksiä?

        On tainnut toosa kuivua.


      • taas.tippari
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olemme rakastelleet viimeksi marraskuun alkupuolella!

        Miksi helmikuussakaan ei ole ollut rouvalla seksiä Matin kanssa?


      • taas.tippari kirjoitti:

        Miksi helmikuussakaan ei ole ollut rouvalla seksiä Matin kanssa?

        Ainoastaan yhden kerran! Pääasiallinen kumppanini on nykyisin Topi <3


      • velttoileeko.pili
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ainoastaan yhden kerran! Pääasiallinen kumppanini on nykyisin Topi <3

        Miten maaliskuussa? Saiko Matti ?


      • pikkupiikillä

        Rouva kertoo taas mielellään uusia uutisia rakkauselämästään
        Matin kanssa.


      • luistoa.lisättävä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ainoastaan yhden kerran! Pääasiallinen kumppanini on nykyisin Topi <3

        Rasvaa lisää rouvan toosaan niin miehiä piisaa.


      • kuppa.vei.tunnon
        gulliin.purtu kirjoitti:

        Oliko potenssia?

        Rouva on tunnoton alapäästään.


      • aino.ja.matti
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olemme rakastelleet viimeksi marraskuun alkupuolella!

        Miten suhteenne jatkuu?


      • vanhat.impot
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ainoastaan yhden kerran! Pääasiallinen kumppanini on nykyisin Topi <3

        Miten rouva jakaa nykyisin vuorot, saako Matti ensin ja Topi toisena
        ja Aimo kolmantena?


      • aina.joskus
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olemme rakastelleet viimeksi marraskuun alkupuolella!

        Pekka kertoo seksielämästään.


    • ilmaiseksiko.tämäkin

      Valtuutettu on käyttänyt hallintolain mukaista otto oikeutta
      kaupungin traktorin hankinnassa, tuliko neuvot teknisen
      toimiston sihteeriltä joka on esteellinen neuvomaan tuossa
      asiassa.

      • taas.osataan

        Onko kähmintäketjussa kilpailun hävinnyt myyjä, hänen
        vaimonsa ja asiakkaansa joka odottaa hyvää alennusta
        seuraavissa kaupoissa.
        Nyt persut tarkkoina !


      • väärin.hävitty.kisa
        taas.osataan kirjoitti:

        Onko kähmintäketjussa kilpailun hävinnyt myyjä, hänen
        vaimonsa ja asiakkaansa joka odottaa hyvää alennusta
        seuraavissa kaupoissa.
        Nyt persut tarkkoina !

        Faktaa löytyy ainonkullituksen 19.12. pöytäkirjasta.


      • Et kuule viittisi kopioida sitä tänne.


      • lue.sieltä.muutakin
        aino.äänessä kirjoitti:

        Et kuule viittisi kopioida sitä tänne.

        Kunnanhallituksen pöytäkirja 19. 12 kertoo.


      • haiseeko.homma

        Uusi avaus paikkakuntamme politiikassa kun pöytäkirjassa
        on maininta, yleensä tuolliset ohjaamiset suosikille
        tehdään pöytäkirjojen ulkopuolella rahanippua vastaan.


      • haiseeko.homma kirjoitti:

        Uusi avaus paikkakuntamme politiikassa kun pöytäkirjassa
        on maininta, yleensä tuolliset ohjaamiset suosikille
        tehdään pöytäkirjojen ulkopuolella rahanippua vastaan.

        Ketä tuollaiset höpötykset kiinnostavat? Kaiken maksajiako?


      • korruptio.voimissaan
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ketä tuollaiset höpötykset kiinnostavat? Kaiken maksajiako?

        Saattaapi kiinnostaa viranomaisia ja verottajaa.


      • kepulainen.tapa
        taas.osataan kirjoitti:

        Onko kähmintäketjussa kilpailun hävinnyt myyjä, hänen
        vaimonsa ja asiakkaansa joka odottaa hyvää alennusta
        seuraavissa kaupoissa.
        Nyt persut tarkkoina !

        Huonolta hävijältä voi lohjeta mukavat edut itselle.


      • aino.elättinä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ketä tuollaiset höpötykset kiinnostavat? Kaiken maksajiako?

        Onko rouva koskaan elämässään maksanut veroja?


      • aino.elättinä kirjoitti:

        Onko rouva koskaan elämässään maksanut veroja?

        Totta kai olen! Työttömyyskorvauksista maksetaan veroja sekä muinoin maksoin myös ansiotuloistani!


      • kukkalan.kahvila1kk
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Totta kai olen! Työttömyyskorvauksista maksetaan veroja sekä muinoin maksoin myös ansiotuloistani!

        Mistä ansioista?


    • Alatalkkari

      Onneks tohon tapaukseen uskalsi joku puuttua.Traktorin hankinta prosessi ollut aikas alamaista.Tais voittajan tarjous olla vääristelty,et tarkkana ny.

    • Minusta tuntuu että minä lähetän Matille postin kautta koosteen tämän palstan kirjoituksista. Hän saa sitten ihmetellä niitä.

      • kunnanhallituksen--

        Kunnanhallituksen liitteet ovat ratkaisevassa asemassa tässä


      • rakkauskirjeitä

        Lähetätkö myös omista kirjoituksistasi ?


      • rakkauskirjeitä kirjoitti:

        Lähetätkö myös omista kirjoituksistasi ?

        Kyllä aion lähettää kaikki kirjoitukset Matille luettavaksi.


      • toimi.heti
        myllis_seppo kirjoitti:

        Kyllä aion lähettää kaikki kirjoitukset Matille luettavaksi.

        Koska lähetät?


      • hullujen.kerho

        Ovatko kaikki mielenterveyspotilaat siinä tukiryhmässä rouvan lisäksi?


      • huinon.alluus

        Kirjoituksistasi päätellen tukiryhmä koostui mielihyvätuvan porukasta.


      • hulluasakkia
        huinon.alluus kirjoitti:

        Kirjoituksistasi päätellen tukiryhmä koostui mielihyvätuvan porukasta.

        Veikosta ja Tarjasta sekä Huhtalan Erkistä?


      • otappa.lääkkeet

        Vajakki näkee vaivaa sairaista ja edesmenneistä koska vajakilla
        on paha olo.


      • elämän.raadollisuus
        otappa.lääkkeet kirjoitti:

        Vajakki näkee vaivaa sairaista ja edesmenneistä koska vajakilla
        on paha olo.

        Raadot ja hullut on hyvää matskua


      • sähköpostiin

        Joko olet lähettänyt koosteet Aino-Maria Kukkala Hokkasen
        kirjootuksista valtuutetulle?


      • kaikki.julkisiksi
        sähköpostiin kirjoitti:

        Joko olet lähettänyt koosteet Aino-Maria Kukkala Hokkasen
        kirjootuksista valtuutetulle?

        Ainolla on paljastavimmat jutut Matista palstallamme.


    • kertookaiken

      Trollit vauhdissa kun asioista on kyse.

      • matin.morsian

        Hullu Aino palstalla aina yksikseen vuoropuhelee eri rooleissa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe