Metropolia uudet SH opiskelijat 2017 tammikuu

Janelle89

Heippa,

Ajattelin perustaa keskustelun uusille sairaanhoitaja monimuoto opiskelijoille, jotka aloittavat tammikuussa 2017. Onko muita täällä? Olisi kiva vaikka tutustua jo vähän ennakkoon niin tuntuisi helpommalta tuo koulun aloitus :)

13

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffe

      Täällä yksi monimuodossa aloittava!

      Oletko itse päiväopinnoissa vai?:)

      • Janelle89

        Heippa! Monimuodossa siis myöskin :) Mistäpäin olet?


    • fffe

      Kiva!:) Vantaalta tuun, mistäpä ite? Vähän jo jännittää opiskelun alotus, että minkälaista porukkaa sinne on tulossa! Oot varmaan nimimerkin mukasesti -89 syntyny? Ite oon -90 ja piiiiitkän tauon jälkeen takas kouluun....

      • Janelle89

        Aijaa! Mistäpäin Vantaata tuut? Mä tuun nimittäin Keravalta! :) Ootko lähäri taustalta? Joo -89 oon syntyny. Muaki jännittää kyl tosi paljon!! :D Tarkotus olis tehä töitä samal 50% ni katotaa miten onnistuupi...


      • fffe

        Vierumäeltä oon eli aikas läheltä Keravaa!

        En oo lähäri, ihan vaan lukiopohjalta lähetään liikkeelle:)

        Ite taas oon hoitovapaalla ens kesään ja sit ois tarkotus kans tehä vähän töitä koulun ohessa. Saas nähä miten saa tän palapelin toimimaan :D


      • Janelle89

        Aijaa! No ei sullakaa helppo lähtökohta sit oo :D ootko faces? Aattelin et vois olla helpompi jutella. :)


      • fffe

        Noo sen näkee sit miten lähtee rullailee...:D

        Olin facessa mut enpä oo enää ku en oikeen jaksanu siellä ikinä käydä:/
        Whatsapp on oikeestaan ainoo mitä käytän... Voidaan kyllä jutella sielläkin?:)
        Tänne ei näköjään eksyny muita metropoliaan tulijoita:D


      • Janelle89

        Heippa pitkäst aikaa!
        Tääl ei niin tuu käytyy ni saataskoha me vaihettuu yhteystietoja jotenki fixusti? Whatsupp olis kyl jees :D


      • fffe
        Janelle89 kirjoitti:

        Heippa pitkäst aikaa!
        Tääl ei niin tuu käytyy ni saataskoha me vaihettuu yhteystietoja jotenki fixusti? Whatsupp olis kyl jees :D

        Heipsan! Vähän unohtunu joo täällä käyminen ku oli noi jouluhössötykset tossa.

        Oisko sulla jotain nyymiä sähköpostia tai jotain? Viittis kuitenkaan omia tietoja levittää täällä ku ei näitä viestejä kai pysty poistamaan:(

        Tai voinhan mä nopeesti tehä spostin niin voidaan vaihtaa tietoja?:D


      • Janelle89

        Heips,

        No huomen se koulu alkaaki sitte! Mikä sun etunimi on? Ku voidaaha me metsästää toisemme senki avulla..tai ainaki yrittää :D


      • fffe

        Hah:D Elina oon, eiköhän meillä jotain ryhmäytymisleikkejä ole valitettavasti niin siinä nyt viimeestään nähään:D


    • fffe

      Osaan näköjään lukee myös tosi hyvin, kun vasta nyt huomasin, että oot alotuksessa maininnukin ton monimuodon:D

      • Janelle89

        Hahaaa :D mä vähä mietinki et enkö siihe kirjottanu, mut nii ei kaikkee voi huomata... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe