Heippa,
Ajattelin perustaa keskustelun uusille sairaanhoitaja monimuoto opiskelijoille, jotka aloittavat tammikuussa 2017. Onko muita täällä? Olisi kiva vaikka tutustua jo vähän ennakkoon niin tuntuisi helpommalta tuo koulun aloitus :)
Metropolia uudet SH opiskelijat 2017 tammikuu
13
215
Vastaukset
- fffe
Täällä yksi monimuodossa aloittava!
Oletko itse päiväopinnoissa vai?:)- Janelle89
Heippa! Monimuodossa siis myöskin :) Mistäpäin olet?
- fffe
Kiva!:) Vantaalta tuun, mistäpä ite? Vähän jo jännittää opiskelun alotus, että minkälaista porukkaa sinne on tulossa! Oot varmaan nimimerkin mukasesti -89 syntyny? Ite oon -90 ja piiiiitkän tauon jälkeen takas kouluun....
- Janelle89
Aijaa! Mistäpäin Vantaata tuut? Mä tuun nimittäin Keravalta! :) Ootko lähäri taustalta? Joo -89 oon syntyny. Muaki jännittää kyl tosi paljon!! :D Tarkotus olis tehä töitä samal 50% ni katotaa miten onnistuupi...
- fffe
Vierumäeltä oon eli aikas läheltä Keravaa!
En oo lähäri, ihan vaan lukiopohjalta lähetään liikkeelle:)
Ite taas oon hoitovapaalla ens kesään ja sit ois tarkotus kans tehä vähän töitä koulun ohessa. Saas nähä miten saa tän palapelin toimimaan :D - Janelle89
Aijaa! No ei sullakaa helppo lähtökohta sit oo :D ootko faces? Aattelin et vois olla helpompi jutella. :)
- fffe
Noo sen näkee sit miten lähtee rullailee...:D
Olin facessa mut enpä oo enää ku en oikeen jaksanu siellä ikinä käydä:/
Whatsapp on oikeestaan ainoo mitä käytän... Voidaan kyllä jutella sielläkin?:)
Tänne ei näköjään eksyny muita metropoliaan tulijoita:D - Janelle89
Heippa pitkäst aikaa!
Tääl ei niin tuu käytyy ni saataskoha me vaihettuu yhteystietoja jotenki fixusti? Whatsupp olis kyl jees :D - fffe
Janelle89 kirjoitti:
Heippa pitkäst aikaa!
Tääl ei niin tuu käytyy ni saataskoha me vaihettuu yhteystietoja jotenki fixusti? Whatsupp olis kyl jees :DHeipsan! Vähän unohtunu joo täällä käyminen ku oli noi jouluhössötykset tossa.
Oisko sulla jotain nyymiä sähköpostia tai jotain? Viittis kuitenkaan omia tietoja levittää täällä ku ei näitä viestejä kai pysty poistamaan:(
Tai voinhan mä nopeesti tehä spostin niin voidaan vaihtaa tietoja?:D - Janelle89
Heips,
No huomen se koulu alkaaki sitte! Mikä sun etunimi on? Ku voidaaha me metsästää toisemme senki avulla..tai ainaki yrittää :D - fffe
Hah:D Elina oon, eiköhän meillä jotain ryhmäytymisleikkejä ole valitettavasti niin siinä nyt viimeestään nähään:D
- fffe
Osaan näköjään lukee myös tosi hyvin, kun vasta nyt huomasin, että oot alotuksessa maininnukin ton monimuodon:D
- Janelle89
Hahaaa :D mä vähä mietinki et enkö siihe kirjottanu, mut nii ei kaikkee voi huomata... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575489- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752584Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721111Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779