Unessa, makasin sängyssäni. Vieressäni istui nuori nainen. Tuntematon. Nimensä oli Anna.
Hän oli kuollut, hän oli henki, joka näytti elävältä.
Olin aika kauhuissani unessa. Halusin, että hän koskee minuun. Kosketus tuntui kammottavalta, kun unessa ajattelin, että hänhän on kuollut ja kuollut kosketti minua.
Heräsin peloissani, valot piti laittaa päälle ja odottaa, että uni menee mielestä pois.
Ettei se jatkuisi.
Osaisiko kukaan tulkita tätä, kiitos.
Pelottava uni
3
257
Vastaukset
- RationaalinenTulkitsija
Koska näemme unta vain ja ainoastaan niistä asioista, joita olemme kokeneet, nähneet tai kuulleet, niin ko. uni viittaa suoraan joskus nähtyyn elokuvaan, koska todellisuudessa tuollaista ei tapahdu.
- Pekkapoikatässä
Oletko hiljattain kokenut menetyksen tärkeässä ihmissuhteessasi.. olisitko sinä halunnut vielä jatkaa tai yrittää vielä kerran ...
Onko sinua haavoitettu ja oletko särkynyt väärän kohtelun takia ... asialle ei voi enää mitään, tapahtunut on tapahtunut,.. anna tunteidesi tulla ja ota ne vastaan ... mitkään tunteesi eivät sinua vahingoita, mutta niiden kätkeminen vahingoittaa .. - Elävänoloinenn
Aloittaja kiittää tulkinnoista!
Pekkapoikatässä: Kyllä minua on haavoitettu ja ehkä tavallaas särkynytkin sen vuoksi sisäisesti.
Yksi henkilö tuli mieleen tulkinnastasi. Seuraansa olen joskus halunnut. Minut on torjuttu vuosia taholtaan. Ahdistusta käytöksensä aiheuttaa edelleen.
Viisaita sanoja sain sinulta, kiitos. Aurinkoista kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272