Vesipumpun ruuvit 3SFE:ssä

M8ja

12

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiikkeli

Tumma pultteja juu,tortsi kantaa olis pareepi oliko hihnat mäsänä.

• oikeastiko.ristipää

Miksi niitä kiintoavaimella kuvassa käännellään?

• Ettei6mm

Onko vesipumpun ruuvit 8 mm?

• Kaikkea_te_mietittekin

Onkohan varmaa, että aloittajan kannattaa miettiä vesipumpun vaihtamista? Ruuvit tuntuvat tuottavan jo ongelman. Oma kokemus on, että kierteet voivat olla muutakin kuin metriset. Sen asian varmasti saa selville Toyotaliikkeessä ja ruuvitkin saa sieltä. Ei muutama, varmuudella oikea ruuvi suurta kustanna. Jos uusia edes tarvitaan?

• harjatalonen

Ne on ja3/8panilaisii kierteitää neliöjuuri kertaa viis

• Avainväli10mm

Ne on m6:sia.

• KiinniRuostuneet

Missä alkuperäiset? Jouduitko poraamaan ne rikki kun ne on ruosteessa vai onko ne pudonneet yksi toisensa jälkeen? Jos yksikin on säilynyt, niin se kouraan ja rautakauppaan.
      Turvallisempaa vielä...on ostaa Tojon omia ruuveja marmoritiskiltä. Ehkä kannatta ostaa se vesipumppukin sieltä...ja miksei vaikka vaihtaa samalla uutten.

• kierteetkartanolle

ON tuossa toki sellainenkin mahdollisuus että on käynyt kuten Toyotan kuuluisille kansiruuveille: on vähän säästetty materiaaleissa ja siksi kierteet on entiset. Sanoisin että lyö mieleisesi kierre ja siihen sopiva ylikokok ruuvi. Pitää paremmin.

• Oikeakoko

m6x10

• Kuvanruuvi

• Piiloruuveja

Iskuporalla pientä tärinää nii pian on kansi pöydällä pyörii nupi ruuvit pois.

• Senkki

Tuon ruuvin, kun laittoi väärällä kannalla, niin vuoti pumpusta lohkon eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      186
      3525
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2196
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2062
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      449
      1189
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      994
    Aihe