Elikkäs, tänä aamuna (varmaan pesun jäljiltä) kun oli pakastunu ei s crossin vasen takapyörä pyörinyt ollenkaan. Piti kuumalla vedellä sulatella. Onkohan täällä kellään tietoa onko tämä tyyppivika, ja voidaanko pajalla tehdä jotain?
Takajarrut jäässä
7
126
Vastaukset
- alkup_Kekee
Elikkäs vika korjattu. Mulla oli auto yön yli kaverin lämpimässä tallissa ja hän vaihtoi jarrupalat ja levyn vasempaan takapyörään sekä käsijarruvaijerin. Viaksi lopulta hän diaknonisoi vasemman takapyörän jarrunesteessä olevan kosteuden, jonka hän poisti kosteuden poisto sprayllä. Halpa remontti, maksoin hänelle 750 euroo ja se piti kaikki osat ja työnkin sisällään. Kaverilla onneksi oli varalla kotonaan hyllyssä uudet jarrujen osat vasempaan pyörään. Eipä olis pajalla tehty noin nopeesti ja halvalla ja vielä viikonloppuna yöllä minun nukkuessani rauhassa kotonani.
- lämmintäilmaa
On kokemusta vuosien takaa.
Ratkaisu: ei vettä vaan hain sisältä föönin ja jatkojohdon,
Ulos ja kytkentä auton lämmitystolppaan. Suora lämpöpuhallus jäätyneeseen rumpuun ja kun se aukesi
Auto parkkihallin lämpösimpään nurkkaan pariksi tunniksi.- tolpaa
Millainen kytkentä on "auton kytkentä"?
- alkup_Kekee
Mitä hemmettiä? Minun S Crossissani ei ole jarrurumpua?? fag, onko myyjä kusettanut. fag!
- alkup_Kekee
alkup_Kekee kirjoitti:
Mitä hemmettiä? Minun S Crossissani ei ole jarrurumpua?? fag, onko myyjä kusettanut. fag!
Minkälainen rumpu on "jarrurumpu" ? Se on rumpu, jolla jarrutetaan.
- Makeee_ee
"voidaanko pajalla tehdä jotain"
Kyllä pajalla voi jotain tehdä, esim siivota pajan lattia ja tyhjentää roskikset. Myös pajalla voi laulaa lauluja ja viheltää musiikkikappaleita. - Sepeee_
(varmaan pesun jäljiltä)
Lähtikö varmaan puhtaaksi, kun pesit sen varmaasi? Pestäänkö "varmaan" samalla tapaa, kun s cross?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1624833BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2104051Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis853329- 2143243
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1123088Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main932934- 1251780
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok151649Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1311467- 611359