Elikkäs, tänä aamuna (varmaan pesun jäljiltä) kun oli pakastunu ei s crossin vasen takapyörä pyörinyt ollenkaan. Piti kuumalla vedellä sulatella. Onkohan täällä kellään tietoa onko tämä tyyppivika, ja voidaanko pajalla tehdä jotain?
Takajarrut jäässä
7
83
Vastaukset
- alkup_Kekee
Elikkäs vika korjattu. Mulla oli auto yön yli kaverin lämpimässä tallissa ja hän vaihtoi jarrupalat ja levyn vasempaan takapyörään sekä käsijarruvaijerin. Viaksi lopulta hän diaknonisoi vasemman takapyörän jarrunesteessä olevan kosteuden, jonka hän poisti kosteuden poisto sprayllä. Halpa remontti, maksoin hänelle 750 euroo ja se piti kaikki osat ja työnkin sisällään. Kaverilla onneksi oli varalla kotonaan hyllyssä uudet jarrujen osat vasempaan pyörään. Eipä olis pajalla tehty noin nopeesti ja halvalla ja vielä viikonloppuna yöllä minun nukkuessani rauhassa kotonani.
- lämmintäilmaa
On kokemusta vuosien takaa.
Ratkaisu: ei vettä vaan hain sisältä föönin ja jatkojohdon,
Ulos ja kytkentä auton lämmitystolppaan. Suora lämpöpuhallus jäätyneeseen rumpuun ja kun se aukesi
Auto parkkihallin lämpösimpään nurkkaan pariksi tunniksi.- tolpaa
Millainen kytkentä on "auton kytkentä"?
- alkup_Kekee
Mitä hemmettiä? Minun S Crossissani ei ole jarrurumpua?? fag, onko myyjä kusettanut. fag!
- alkup_Kekee
alkup_Kekee kirjoitti:
Mitä hemmettiä? Minun S Crossissani ei ole jarrurumpua?? fag, onko myyjä kusettanut. fag!
Minkälainen rumpu on "jarrurumpu" ? Se on rumpu, jolla jarrutetaan.
- Makeee_ee
"voidaanko pajalla tehdä jotain"
Kyllä pajalla voi jotain tehdä, esim siivota pajan lattia ja tyhjentää roskikset. Myös pajalla voi laulaa lauluja ja viheltää musiikkikappaleita. - Sepeee_
(varmaan pesun jäljiltä)
Lähtikö varmaan puhtaaksi, kun pesit sen varmaasi? Pestäänkö "varmaan" samalla tapaa, kun s cross?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904