Takajarrut jäässä

alkup_Kekee

Elikkäs, tänä aamuna (varmaan pesun jäljiltä) kun oli pakastunu ei s crossin vasen takapyörä pyörinyt ollenkaan. Piti kuumalla vedellä sulatella. Onkohan täällä kellään tietoa onko tämä tyyppivika, ja voidaanko pajalla tehdä jotain?

7

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup_Kekee

Elikkäs vika korjattu. Mulla oli auto yön yli kaverin lämpimässä tallissa ja hän vaihtoi jarrupalat ja levyn vasempaan takapyörään sekä käsijarruvaijerin. Viaksi lopulta hän diaknonisoi vasemman takapyörän jarrunesteessä olevan kosteuden, jonka hän poisti kosteuden poisto sprayllä. Halpa remontti, maksoin hänelle 750 euroo ja se piti kaikki osat ja työnkin sisällään. Kaverilla onneksi oli varalla kotonaan hyllyssä uudet jarrujen osat vasempaan pyörään. Eipä olis pajalla tehty noin nopeesti ja halvalla ja vielä viikonloppuna yöllä minun nukkuessani rauhassa kotonani.

• lämmintäilmaa

On kokemusta vuosien takaa.
      Ratkaisu: ei vettä vaan hain sisältä föönin ja jatkojohdon,
      Ulos ja kytkentä auton lämmitystolppaan. Suora lämpöpuhallus jäätyneeseen rumpuun ja kun se aukesi
      Auto parkkihallin lämpösimpään nurkkaan pariksi tunniksi.

• tolpaa

Millainen kytkentä on "auton kytkentä"?

• alkup_Kekee

Mitä hemmettiä? Minun S Crossissani ei ole jarrurumpua?? fag, onko myyjä kusettanut. fag!

• alkup_Kekee
        alkup_Kekee kirjoitti:

Mitä hemmettiä? Minun S Crossissani ei ole jarrurumpua?? fag, onko myyjä kusettanut. fag!

Minkälainen rumpu on "jarrurumpu" ? Se on rumpu, jolla jarrutetaan.

• Makeee_ee

"voidaanko pajalla tehdä jotain"

Kyllä pajalla voi jotain tehdä, esim siivota pajan lattia ja tyhjentää roskikset. Myös pajalla voi laulaa lauluja ja viheltää musiikkikappaleita.

• Sepeee_

(varmaan pesun jäljiltä)

Lähtikö varmaan puhtaaksi, kun pesit sen varmaasi? Pestäänkö "varmaan" samalla tapaa, kun s cross?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      235
      14914
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      21
      2267
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      40
      1892
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      177
      1375
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      98
      1281
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1179
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      938
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      912
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      754
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      718
    Aihe