Elikkäs, tänä aamuna (varmaan pesun jäljiltä) kun oli pakastunu ei s crossin vasen takapyörä pyörinyt ollenkaan. Piti kuumalla vedellä sulatella. Onkohan täällä kellään tietoa onko tämä tyyppivika, ja voidaanko pajalla tehdä jotain?
Takajarrut jäässä
7
95
Vastaukset
- alkup_Kekee
Elikkäs vika korjattu. Mulla oli auto yön yli kaverin lämpimässä tallissa ja hän vaihtoi jarrupalat ja levyn vasempaan takapyörään sekä käsijarruvaijerin. Viaksi lopulta hän diaknonisoi vasemman takapyörän jarrunesteessä olevan kosteuden, jonka hän poisti kosteuden poisto sprayllä. Halpa remontti, maksoin hänelle 750 euroo ja se piti kaikki osat ja työnkin sisällään. Kaverilla onneksi oli varalla kotonaan hyllyssä uudet jarrujen osat vasempaan pyörään. Eipä olis pajalla tehty noin nopeesti ja halvalla ja vielä viikonloppuna yöllä minun nukkuessani rauhassa kotonani.
- lämmintäilmaa
On kokemusta vuosien takaa.
Ratkaisu: ei vettä vaan hain sisältä föönin ja jatkojohdon,
Ulos ja kytkentä auton lämmitystolppaan. Suora lämpöpuhallus jäätyneeseen rumpuun ja kun se aukesi
Auto parkkihallin lämpösimpään nurkkaan pariksi tunniksi.- tolpaa
Millainen kytkentä on "auton kytkentä"?
- alkup_Kekee
Mitä hemmettiä? Minun S Crossissani ei ole jarrurumpua?? fag, onko myyjä kusettanut. fag!
- alkup_Kekee
alkup_Kekee kirjoitti:
Mitä hemmettiä? Minun S Crossissani ei ole jarrurumpua?? fag, onko myyjä kusettanut. fag!
Minkälainen rumpu on "jarrurumpu" ? Se on rumpu, jolla jarrutetaan.
- Makeee_ee
"voidaanko pajalla tehdä jotain"
Kyllä pajalla voi jotain tehdä, esim siivota pajan lattia ja tyhjentää roskikset. Myös pajalla voi laulaa lauluja ja viheltää musiikkikappaleita. - Sepeee_
(varmaan pesun jäljiltä)
Lähtikö varmaan puhtaaksi, kun pesit sen varmaasi? Pestäänkö "varmaan" samalla tapaa, kun s cross?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303471Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91538Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808