Sivu latautuu 70% nopeammin ilman mainoksia! (VPN käytössä)
http://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tietotekniikka
Mikäli on Opera-selainta 40.0.2308.62 uskomista. Ovat näköjään sijoittaneet tuommosen testin selaimeen.
Sivu ja mainokset:
00:03.41
Sivu ilman mainoksia:
00:00.99
Mihinkähän kohtaan suomi24 aikoo vetää rajan. Tämäkin sivu on täysin käyttökelvoton ellei pysty blokkaamaan mainoksia pois. Ei mulla muuta!!!
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bit
Sivu latautuu 70% nopeammin ilman mainoksia
Lisää-mainoksia
2
127
Vastaukset
- Vintouska
Minulla on mainoksen esto Windowsissa ja tämä sivu toimii normaalisti paitsi niitä mainoksia ei näy yhtään kappaletta
- hukutaan-propagandaan
Tuo 70% vastaisi sitä että tunnin TV-ohjelmassa olisi mainoksia 42 min ja varsinaista ohjelmaa 18 min.
Tähän kai moderni riistokapitalisti pyrkiikin. Onhan nuo antenniverkon mainoskanavat jo nyt koko lailla katselukelvottomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513725Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1172728Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6192387Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202077KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar841984Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431718- 201678
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421642Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971506- 281476