Hyvät palstalaiset. Jäin 10 vuotta sitten telakalta työttömäksi, ja siitä lähtien olen asunut yksin. Eron takia jouduin muuttamaan pieneen yksiöön länsirannikolla. Ja tämä läävä on siitä lähtien ollut kotini. En ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään perverssinä, mutta tämä yksineläminen on tehny minusta himena toisenlaisen kuin koskaan aijemmin.
Minulla on ystäviä tasan yksi kappale ja, näen häntä vain kuukausittain. Hän työskentelee suuressa elintarviketukussa ja, hänen kauttaan olen saannut suuret määrät käsiini verilettuja ja ketsuppia. Satunnaisesti tilailen häneltä myös aura sinappia. Syy siihen on että tämä kyseinen sinappi on ärrimmäisen tulinen ja täyteläinen.
Pienestä apteekistamme jaetaa ilmaisia ruiskuja aina keskiviikkoisin. Käyn täällä lähes viikoittain hakemassa myös oman osuuteni. Itse en käytä mitään suonensisäisiä aineita ja heitän neulat aina helevettiin. Täytän ruiskun tällä väkevällä sinapilla jota ystäväni minulle toimittaa.
Kun 5ml ruisku on täytetty tykään ruutata sen pyllyreijästäni sisään. Tunnen tuskaa ja poltetta silloin mutta tunne on samaan aikaan ORGASTINEN. Tykkään suihkussa käydessäni paskantaa sinapit suihkun lattialle. En ole kuitenkaan saastainen vaan pesen aina itseni huolellisesti tällä suurella ketsuppi annostimella jonka olen asentanu suihkuuni niin kutsuttuun "pillupuhelimeen".
Usein matkallani aptekkiin tykkään piipahtaa paikallisessa eläinpuodissa. Kun katselen akvaariokaloja ajattelen teippavani heitä. Ja koiran hyllyiltä olen ostanu itselleni naudan reisiluita. Ne ovat yleensä sahattu poikki teurastamolla mutta, itse omistan rälläkän ja useita hiomalaikkoja joten osaan hio ne sileiksi. Tämä on eräänlaista terapiaa itselleni ja välillä luista pystyy eristämään vähän luuydinnestettä jota sitten voi käyttää kahvimaitona. Vastikään suihkussa käydessäni ja sen jälkee saunoessani työnsin kyseisen kaltaista naudanluuta pyllyyni mutta ilmeisesti pinnan karheudesta johtuen peräsuoleni rullasi ulos. tapahtui niin sanottu "rectal prolapsi". Runsaan rasvan kanssa onnisutin työntämään suoleni takaisin sisääni mutta nyt en ole varma uskallanko käydä enää vessalla kakkostarpeella.
Onko kellään samanlaisia kokemuksia / pelkoja, tarvitsen apua. En halua luopua rakkaastan harrastuksestani josta on eron jälkeen tullut ainoa ilo elämässä eroni jälkeen.
Auttakaa minua?!
Ruiskakka
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798