Missäs on A-terminaalin lähinnä oleva Lidl? Päivämatkalla pitäsi siellä ehtii käydä.
Tallinnan Lidl
14
2984
Vastaukset
- Lidil
Lähin Lidl A-terminaalista
Kampinkuja 2
00100 Helsinki- espoolainwn
:) joo ei Lidl ole rantautunut Tallinnaan :) Mene Selveriin.
- Liiteriin
Vai, että Kampissa ois lähin. Tuohan onnii hyvä. Voip käyvä siellä paluumatkalla. Spora 9 meneekin melkeimpä ovelle.
- bonafides
Liiteriin kirjoitti:
Vai, että Kampissa ois lähin. Tuohan onnii hyvä. Voip käyvä siellä paluumatkalla. Spora 9 meneekin melkeimpä ovelle.
Spora 9 kulkee ovelta ovelle, mutta miksi sitten vaivautua Tallinnan asti? :)
- Liiteriin
No ku matka eli 1 euron hintanen päiväristeily on jo varattu ja maksettuki. Tuon vuoksi pittää tehä Tallinnan lenkki ja voihan sitä sitte vertailun vuoksi kävästä Selveerissä ja hakea Prisman poonukset. Mitähän sieltä kannattais ostella?
- espoolainwn
Liiteriin kirjoitti:
No ku matka eli 1 euron hintanen päiväristeily on jo varattu ja maksettuki. Tuon vuoksi pittää tehä Tallinnan lenkki ja voihan sitä sitte vertailun vuoksi kävästä Selveerissä ja hakea Prisman poonukset. Mitähän sieltä kannattais ostella?
Kalakukkoa a la Partanen Kuopion malliin. Sitä kun saisi edes Helsinskistä.
- haluanmyös
Liiteriin, missä lidlin pitäisi olla terminaalissa?
- ei-teretulemast
Natsit on häädetty Hansa-kaupunki Tallinnasta aikoja sitten pois.
- edullistakin
Tallinnassa ei ikävä kyllä ole Lidliä, mutta onneksi löytyy edullisen oluen ostospaikka
http://m.viinarannasta.ee/- kallistaonjo
No ei tuo nyt niin edullista ole.
- Liiteriin
Perskutarallaa, tuoltako saapi tosiaan ostaa tiukkaa viinaaki? Kyllä kannattaa tehä tänään tuo Tallinnan lenkki ja ostaa kunnon juomaa, vaikkapa esim pari pottua *** jaloviinaa. Pärjää hyvinkin ranskalaisille konjaakeille. Hintakin näyttää paljo etullisemmalta.
- Liiteriin
Tarttis viälä saada hyviä suosituksia punkkuviinistä. Kahen litran pänikkää olen vailla. Tulee nautittavaksi jouluna 57 v kinkun kera. Pari putelia tummaa kaljaaki vois ostella, mutta mitä merkkiä?? Taitaa tullakin sen verran suur lasti ettei yhellä reissulla saa kaikkea tuotua. Ehtoolla pitäis suunnata päivämatkalta takasin. Ny olen kahvittelemas Amigossa ja pian paanalle ja ostoksille.
- espoolainwn
Liiteriin kirjoitti:
Tarttis viälä saada hyviä suosituksia punkkuviinistä. Kahen litran pänikkää olen vailla. Tulee nautittavaksi jouluna 57 v kinkun kera. Pari putelia tummaa kaljaaki vois ostella, mutta mitä merkkiä?? Taitaa tullakin sen verran suur lasti ettei yhellä reissulla saa kaikkea tuotua. Ehtoolla pitäis suunnata päivämatkalta takasin. Ny olen kahvittelemas Amigossa ja pian paanalle ja ostoksille.
Kyllä tuo viina nyt vie miestä Tallinnanmatkalla. Oletko käynyt Tallinnan kaupunginmuseossa? Ei viinatarjoilua museossa, eikä 2 litran punkkupössikkää tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708