Mikä on kun tulee 2 kertaa?

mikäonkunvaatulee

Viimeks mun menkat oli tosi niukat kun ne tuli, ja kesti 8 pv. sen jälkeen kolme päivää ja alko taas, mutta paljo runsaanpana, mikä on? oon 15 ja mulla alko menkat kun olin 13
en käytä ehkäisypilleriä. oon 161/40 en oo laihtunu en oo myöskää stressannu paljoo.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitkysyä

      Jos tulee jatkuvasti noin tiheään, mene lääkäriin tai ainakin koulun terveydenhoitajalle. Muutama kilo lisää painoa voi auttaa.

    • matalapaino

      Painoindeksisi on 15,43. Se on merkittävä alipaino. Alle 15 olisi jo sairaalloinen alipaino.

      Paljonko sinulla oli pituutta ja painoa, kun kuukautisesi alkoivat? Oletko kenties kasvanut pituutta ilman, että paino olisi lisääntynyt? Olet sen verran hoikka, että vuotohäiriösi johtuvat liian matalasta rasvaprosentista. On ihme, että kuukautisesi eivät ole jääneet kokonaan pois.

      Munasolun irtoaminen ja naisen hormonikierto ovat vuorovaikutuksessa rasvakudoksen tuottamien hormonien kanssa (leptiini). Jos rasvaprosentti on liian alhainen, ei munasolu irtoa ja hormonikierto häiriintyy. Elimistö ja aivot tulkitsevat, että naisen ravisemustila ei ole riittävä lasten saantiin, joten munasolujakaan ei tarvitse kypsyttää.

      Kannattaisi ottaa oleellisimmat verikokeet, mikäli olet hoikka normaalista syömisestä huolimatta. Esim. kilpirauhasen toiminnassa saattaa olla ongelmia.

      Hormonikierrolle riittävä rasvaprosentti on yksilöllinen. Itselläni alkaa vuotohäiriöt, jos paino laskee alle 47 kg. Ja olen vielä sinua lyhempi, tosin kohtuullisen nainen. Mittani ovat tällä hetkellä 157 cm ja 52 kg ja koen olevani hoikka. Ja olen normaalipainoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe