Jakaantunut persoonako?

5vuottaPattayalla

Psykologisesti mielenkiintoinen tapaus. Voiko joku-jotkut olla oikeasti noin sekaisin, tai jopa jakaantunut persoonallisuus, suorastaan elokuvatyyliin.

Numeromies ja kyselyikäinen onkopoika eivät koskaan kyseenalaista toistensa juttuja, eivätkä esiinny samassa ketjussa koskaan muutoin, paitsi silloin kun numeromies kertoo että onkopoika on mielikuvitusta.

Numeromies kiistää olleensa aiemmat nimimerkit zaphodbx, OtahanuriinPoju ja 3rumaaTeroa. Kuitenkin ne samat nimimerkit esiintyi täsmälleen samoilla resuperse- jutuilla ja reppanan jankuttamisilla ja olivat vahvasti "Hua Hinin miehiä", harrastaen sitä samaa huorittelua ja Pattayan solvaamista mitä numeromies tekee. Lopulta zaphodbx nimimerkki keksi että kaksi muuta mainittua ovatkin hänen kavereitaan ja he menevät yhdessä Bangkokiin.

Numeromies ja Onkopoika katoavat palstalta yhtä aikaa ja palaavat takaisin yhtä aikaa. Kuitenkin numeromiehen hahmo menee nukkumaan joka ilta klo 18.00. Suomen aikaa ja palaa kello 03:15 takaisin, Onkopojan jatkaessa tuon nukkumaanmenon jälkeenkin.

Äärimmäistä mielikuvitusmatkailua joka tapauksessa. Ihmettelen vaan, että miten joku voi olla noin sairas. Nyt numeromies on "tauolla" ja onkopoika paukuttaa uusia aloituksia ja päivittää jo kolmatta pippelinmittaketjuaan.

Niin tai näin, olen aidosti huolissaan Suomen avohoidon tilanteesta.

34

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PilleriPäivässäAuttaa

      Asiaa kirjoitat.

    • 654767567657

      Resuperse onko wannaby psykiatri taas maisemissa, onkopoikaa on ole koskaan tavannut enkä edes näitä muita suuruuksia, joten teoriassasi on hieman aukkoja, mutta reppana ne äkkiä itselleen selittää, eikö vain resuperse.

      Muuten etsin näitä muita suuruuksia, reppana tältä palstalta... ainoa yhdistävä tekijä on se että kukaan näistä suuruuksista ei pidä pattayaa missään arvoissa, eikä näitä toisinajattelijoita muita olekaan, reppana, joten ilmeisesti yksikertaisen "ihmisen" on helppo kuvitella ne samaksi henkilöksi, eikö vain resuperse.

      Yhdessä asiassa olet oikeassa, olen pitänyt taukoa... koska perhettäni on täällä reppana.

      • 654767567657

        Nuo kellonajat on kanssa ihan oikein, käyn nukkumaan klo puoleenyöhön mennessä ja herään aamulla siinä kahdeksan yhdeksän aikaan, yleensä katson ekaksi eilisen illan uutiset areenasta, ja jos on jotain muuta mielenkiintoista... resuperse.


      • höpsölerppa

        Muista lerppa mainita suurin saavutuksesi eli pippelinmittaketju. Olet siitä aina niin kovin ylpeä. Sinä ja sinun perheesi ja kuusi Pattayan matkaasi vuodessa ja Pattayalla asuvat ystäväsi ja Gizmon kanssa samoissa häissä.. Kaikki samaa paskapuhetta. Ei tuollaisella mulkulla mitään perhettä ole. Jos on niin ovat samaa paskaporukkaa joka joutaisi kanssasi liiterin taakse pois ihmisten ilmoilta. Ainoa hyvä puoli sinussa on että tuollaisia ei ole Pattayalla eikä tule. Saavat äkkilähdön. No niin menes kertomaan nyt siitä 5,5 senttisestä vieheestäsi ja sitten nukkumaan. Muista Tenat.


      • 654767567657

        Älä resuperse jauha paskaa reppana, mitä mitään vähä-älysten juttuihin osallistu saatikka tee tee mitään paska-avauksia, repana..

        Ja resuperse hoidata tuo sinun lerppasi, reppana.


      • 654767567657

        Ai niin uudeksi vuodeksi pattayalle, perheineni.... Reppana.


      • PilleriPäivässäAuttaisi

        PERHEINENI, PERHEINENI, PERHEINENI, PERHEINENI !!!!!!!!!!!


      • jakirveenvartta
        654767567657 kirjoitti:

        Ai niin uudeksi vuodeksi pattayalle, perheineni.... Reppana.

        Juuri kerroit ettet ole koskaan käynyt Pattayalla vaan jossakin kymmenien kilometrien päässä. Sitä ennen kerroit käyväsi kuusi kertaa vuodessa Pattayalla ja esiinnyt jopa Pattayan keskustan, rantakadun ja Walking Streetin asiantuntijana sekä ostoskeskusten asiantuntijana. Miten se on mahdollista kymmenien kilometrien päästä? 68 vuotiaa äijän perhe? Plus nelikymppiset lapset meinaatko laittaa karuselliin siellä jossakin kymmenien kilometrien päässä?

        Sunhan piti olla Pattayalla jo kolme viikkoa sitten. Ei oo ukkoa näkynyt ja sitten sanoitkin olevasi Bangkokissa. Meinaatko mennä ravintola Buccikseen tänään?
        Joulunpyhät lähestyy ja kaltaisesi yksinäiset syrjäytyneet kokee velvollisuudekseen ulvoa hätäänsä netissä. Tarkista reseptit ja vie palautuspullot hyvissä ajoin.


      • 656546456456

        Resuperse opettele lukemaan, olin pattayalla ja menen sinne uudeksi vuodeksi uudelleen, jos lautta saa liikennöintiluvan menen 15 pv tammikuuta sinne taas, ja nyt menen joka kerta nimenomaan kävelykadulle... Olen joka reissulla siellä neljä vuorokautta, jolloin palaam hua hiniin tai nanalle tarpeen mukaan reppana. Hoida resuperse mielenterveytesi kuntoon, ja lapseni on 26,28 vuotiaita, ja ovat kumpikin nyt täällä samoin ex vaimo ja nykyinen vaimoni jotka ovat hyviä kavereita keskenään, reppana.


      • 656546456456

        Eikä resuperse kumpikaan vaimoni ex ja nykyinen ole kuten sinun naisesi, sika Amalia ja elämäsi ainoa nainen, äitisi reppana


      • voilerppajuttujasi
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse opettele lukemaan, olin pattayalla ja menen sinne uudeksi vuodeksi uudelleen, jos lautta saa liikennöintiluvan menen 15 pv tammikuuta sinne taas, ja nyt menen joka kerta nimenomaan kävelykadulle... Olen joka reissulla siellä neljä vuorokautta, jolloin palaam hua hiniin tai nanalle tarpeen mukaan reppana. Hoida resuperse mielenterveytesi kuntoon, ja lapseni on 26,28 vuotiaita, ja ovat kumpikin nyt täällä samoin ex vaimo ja nykyinen vaimoni jotka ovat hyviä kavereita keskenään, reppana.

        Entä meribiologi ja Gizmo? "Joka reissulla 4 vuorokautta"? Syksyllä jankutit kuukauden että "minä olen jo täällä". Älä viitsi höpöttää siitä nanasta. Lapsikin tietää ettei pihi eläkeukko mitään 240m2 sijoitusasuntoja Bangkokista ostele. Käyttämäsi sanamuoto "menen" kertoo jo sen että liikut ja olet yksin.

        Mitä ihmettä sä siellä kävelykadulla teet? Keskellä niitä haukkumiasi ja pelkäämiäsi huoria, rottia ja pedofiilejä suomalaisia??? Ja vielä ex-vaimokin oikein messissä. Erittäin uskottavaa. Onko ne kannustamassa sinua olkapään yli kun istuskelet Pattaya-palstalla? Kas kun ei rippileirillä tapaamasi Liisa-Annikki 77 vuotias isonen, ole myös mukana ja olette kaikki yhtä suurta perhettä.

        PS: Mikäs vika siinä Hua Hinissa on jatkuvasti, kun tarinasi mukaan sieltä teet jatkuvasti Pattayan reissuja ja nyt oikein koko perheen voimalla? Onko sinusta tullut nyt sitten rattajapoi?


      • 654767567657

        Tähän voi "viisaasti" todeta että vittuako se sinulle kuuluu mitä teen, minne menen tai olen menemättä reppana, katsos siihen on varmaan jokin syy miksi olen pattayalla vain neljä päivää reppana, menehän taas sinne pikku pilisten osastolle kertomaan satuja, reppana.


      • lerpanherääminen
        654767567657 kirjoitti:

        Tähän voi "viisaasti" todeta että vittuako se sinulle kuuluu mitä teen, minne menen tai olen menemättä reppana, katsos siihen on varmaan jokin syy miksi olen pattayalla vain neljä päivää reppana, menehän taas sinne pikku pilisten osastolle kertomaan satuja, reppana.

        lerpalla sitä aikaa riittää Suomi 24 palstalle, muistahan, että sinulla on paljon sukulaisia kestittävänä!
        Aamulla taas herätessäsi Hiekkaharjun kellariloukosta, mamin vierestä, karmea totuus palautuu nopeasti mieleesi. Toivottavasti ei kirvestä ole lähellä, kun haaveunistasi heräät.


      • Anonyymi
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse opettele lukemaan, olin pattayalla ja menen sinne uudeksi vuodeksi uudelleen, jos lautta saa liikennöintiluvan menen 15 pv tammikuuta sinne taas, ja nyt menen joka kerta nimenomaan kävelykadulle... Olen joka reissulla siellä neljä vuorokautta, jolloin palaam hua hiniin tai nanalle tarpeen mukaan reppana. Hoida resuperse mielenterveytesi kuntoon, ja lapseni on 26,28 vuotiaita, ja ovat kumpikin nyt täällä samoin ex vaimo ja nykyinen vaimoni jotka ovat hyviä kavereita keskenään, reppana.

        oikein useampi vaimo paikalla, herättää hilpeyttä tämä ketju muutenkin...
        aloituksessa paljon asiaakin.


      • Anonyymi
        654767567657 kirjoitti:

        Tähän voi "viisaasti" todeta että vittuako se sinulle kuuluu mitä teen, minne menen tai olen menemättä reppana, katsos siihen on varmaan jokin syy miksi olen pattayalla vain neljä päivää reppana, menehän taas sinne pikku pilisten osastolle kertomaan satuja, reppana.

        on kyllä kalervo pahalla tuulella..
        liekö lääkkeet loppuneet.


      • Anonyymi
        654767567657 kirjoitti:

        Ai niin uudeksi vuodeksi pattayalle, perheineni.... Reppana.

        Etkös sinä NumBalli jatkuvasti vaahtoa, että Pattaya ole perhekohde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on kyllä kalervo pahalla tuulella..
        liekö lääkkeet loppuneet.

        veikkaan että kyseessä ei ole kalervo....
        vaan poju ja resupeppu nimeltään amalia hiekkiksestä.

        amalia on saanut kiljusatsin valmiiksi ja nyt sitten yksinäisyyttään
        on pikkasen kuksautellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä NumBalli jatkuvasti vaahtoa, että Pattaya ole perhekohde?

        Muistin väärin. Googletin ja se taisi olla Sensei kun näin kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistin väärin. Googletin ja se taisi olla Sensei kun näin kirjoitti.

        bumbahan suorastaan rakastaa pattayaa ja vuokramorsiamia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistin väärin. Googletin ja se taisi olla Sensei kun näin kirjoitti.

        Päätä jo vihdoin onko senssus ja numbas sama vai eri, koska onkos hullunkurista jauhaa kumpaakin vaihtoehtoa aina siitä lukien kun nousukännin aika junttilassa, kuten nyt.


      • Anonyymi

        Pojut antelee turpiin puskista huudellen, kovia jätkiä noi uusnatsit ja skinit 2010, laakista pataan vaan ja persekärpäset taputtaa karvaisia käsiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojut antelee turpiin puskista huudellen, kovia jätkiä noi uusnatsit ja skinit 2010, laakista pataan vaan ja persekärpäset taputtaa karvaisia käsiään.

        Kaskas siitähän poistui Neiti 2010:n kovanaamakirjoitus taas yhtä nopeaan kuin Nöösi itse olisi tatamissa itkemässä pandana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojut antelee turpiin puskista huudellen, kovia jätkiä noi uusnatsit ja skinit 2010, laakista pataan vaan ja persekärpäset taputtaa karvaisia käsiään.

        Onko Senssu se puskista huutelua jos ei kirjoittele sinisellään tai laita allekirjoitukseksi By NumBall?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaskas siitähän poistui Neiti 2010:n kovanaamakirjoitus taas yhtä nopeaan kuin Nöösi itse olisi tatamissa itkemässä pandana.

        Kaskas Senssu kun ei pärjää rehellisesti mies miestä vastaan, niin neitinä itkua tuhertaa ja soittelee T Modelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaskas Senssu kun ei pärjää rehellisesti mies miestä vastaan, niin neitinä itkua tuhertaa ja soittelee T Modelle.

        Eikös tuo teidän senssunne kutsua esittänyt makkaratalolle yhdenkään uskaltamatta "mies miestä vastaan".
        Älkää ruikuttako ja muistan lukeneeni jopa 2010:n lyöneen vetoa itkua tuhertaen jälkeenpäin jopa itsensä asiamiehenä persekärpäsistä puhumattakaan.


      • Anonyymi
        654767567657 kirjoitti:

        Älä resuperse jauha paskaa reppana, mitä mitään vähä-älysten juttuihin osallistu saatikka tee tee mitään paska-avauksia, repana..

        Ja resuperse hoidata tuo sinun lerppasi, reppana.

        Sivistyneen insinööri-lentokapteenin mietteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaskas Senssu kun ei pärjää rehellisesti mies miestä vastaan, niin neitinä itkua tuhertaa ja soittelee T Modelle.

        Jep Jep...
        Mutta vasta 5 viestiä on onnistunut poistamaan...
        Ja kehtaa vielä väittää olevansa vittuilun ammattilainen.!!


      • Anonyymi
        654767567657 kirjoitti:

        Tähän voi "viisaasti" todeta että vittuako se sinulle kuuluu mitä teen, minne menen tai olen menemättä reppana, katsos siihen on varmaan jokin syy miksi olen pattayalla vain neljä päivää reppana, menehän taas sinne pikku pilisten osastolle kertomaan satuja, reppana.

        Tasokkaan laadukasta kommentointia thaimaan matkailusta, kiitonset kommentista NumBall


    • Tapio.Corleone

      Mä olen huolissani ihmisten vapaa-ajan lisääntymisestä, jos jo nykyäänkin jollain töissäkäyvällä miehellä on aikaa kinata matkailupalstalla jonkun kanssa puolivuorokautta ja toisen puolikkaan vuorokauden aikana kellotella kiistakumppaninsa ja eri nimimerkkien kommentointi aikoja ja avauksia? Ai niin, tietenkin olen minäkin huolissani Suomen avohoidon tilanteesta?

      • AjastinIdiooteille

        Etkö ole huomannut että 56 kinaa itse otsensä kanssa ja ei tarvitse kellotella, vaan mikäli sattuu lukemaan oireilun mielenkiinnostaan, ei vie silmänräpäystä kauempaa huomata kirjoituksen aika.


    • Anonyymi

      656546456456
      11.12.2016 18:05
      Resuperse opettele lukemaan, olin pattayalla ja menen sinne uudeksi vuodeksi uudelleen, jos lautta saa liikennöintiluvan menen 15 pv tammikuuta sinne taas, ja nyt menen joka kerta nimenomaan kävelykadulle... Olen joka reissulla siellä neljä vuorokautta, jolloin palaam hua hiniin tai nanalle tarpeen mukaan reppana. Hoida resuperse mielenterveytesi kuntoon, ja lapseni on 26,28 vuotiaita, ja ovat kumpikin nyt täällä samoin ex vaimo ja nykyinen vaimoni jotka ovat hyviä kavereita keskenään, reppana.

    • Anonyymi

      täällä ne taas resuperseet ja reppanat lentelevät eri nimimerkeillä...

    • Anonyymi

      senssubumball, mieleltään hyvinkin poikkeava..
      siinä sitä psykiatreille työsarkaa.

    • Anonyymi

      Kyselyikäinen "Onkopoika" oli Senssun ensimmäisiä harjoituksia palstalla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe