olen ollut ahdistunut jo pikään, ja mikään ei ole auttanut, olen koittanut eri lääkkeitä, lääkärin käyntejä on ollut ja tietysti psykologin käynnit... olen niin ahdistunut että en pääse edes ovesta ulos, ihmiset ahdistaa niinpaljon ja pelottaa että minulle sattuu jotain tai muille ihmisille(joka olisi minun vikani) kädet tärisee, kuulen sykkeen kovana,itkettää, ahdistaa..mikään ei ole auttanut,minua pelottaa kotonakin koko ajan..en tiedä miten pitkään kestän tätä...psykologi tulisi käymään to minun kotona mutta en tiedä uskallanko päästää häntä sisälle,ahdistaa jo ajatus..mitä teen??
ahdistunut
3
56
Vastaukset
- raihankyyhkynen
Hyvä että jaksoit kirjoitella palstalla. Avaa ovi sille psykologille. Muistan sinua rukouksin. Jumala ei ole sinusta kaukana. Hän näkee tuskasi ja on voimallinen auttamaan. Katso TV7:n ohjelmia ja kuuntele RadioDeitä ja Patmosradiota.
- muakin_ahdistaa
Ajattele, että jos joku menee päin honkia niin se on vain huono juttu! Ittellä on kanssa sillai että pelkään että mokaan ja siksi en lähe kodistani mutta nykyään ajattelen itekseni että jos jotain tapahtuu niin se on vaan shit happens ja elämä jatkuu. Luulen kans joskus et tähän kuolee, mut hyvin tää menee!!!
- kaikkikääntyyparhaaksi
Samaa mieltä että olet reipas kun kirjoitat tänne!
Joo, avaa ovi sille psykologille. Tulet kyllä pääsemään eroon tuosta ahdistuksesta!
Se on vain sellainen väliaikainen tila. Jotain on nyt hullusti, mutta olet alkanut selvittämään tilannetta ja kaikki kääntyy hyväksi!
Iso hali minulta!
Hyvää ja siunauksellista Joulua sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446