Mitä ostatte joulupöytään tänä vuonna?

santsaa

Eli otsikossa kysymys tulikin, kyselen jos löytys jotain uusia vinkkejä :)

6

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulupöytä14hlölle

      Kinkun ainakin, ehdottomasti. Livekalaa sekä loimulohta.
      Raaka-aineet laatikoihin, sinappiin, maustesilakoihin, limppuun ja rosolliin eli nämä normaalit jutut.
      Extrana teen mätimoussen ja bataattilaatikon.
      Viime vuonna meillä oli jälkkärinä jouluhalko.

    • läskipöhöäei

      Hyi helvetti joku mätimousse laatiko ja livekala,

      KAIKKI pula- ajan ruuat yököttä, nää juureslaatikot

      Ei ole mitään joulupöytää vaan ihan tavallinen pöytä.

      Salaatteja vaan eikä mitään sokerimössöjä.

      • PyhäYksinkertaisuus

        Mutta eihän se tarkoita, ettei muut voisi nauttia perinteisistä jouluruuista, vaikka sinä et niistä pitäisikään.
        Jouluruuat ovat edullisia, mutta niistä on iso työ. Itse ainakin arvostan ihmisiä, jotka jaksavat niitä itse väsätä! Laiskamadothan evät tietysti tällaista arvosta.
        Tosi moni ihminen, siis järkevä ja sivistynyt, ei käyttäsi tuollaista kielenkäyttöä kuin sinä.
        Mieluummin sitä syö sokeria vaikka pelkältään, kuin olisi moukka.


    • Mä vietän joulun yksikseni, ja ajattelin syödä sushia. Illemmalla erilaisia juustoja ja keksejä, ja hieman punaviiniä. :) Jotain makeatakin ajattelin ostaa, mutta se on vielä vähän auki, että mitä. Mitään kakkuja tai joulutorttuja en viitsi pelkästään itselleni ostaa, enkä pipareista kauheasti piittaa. Mutta tänä vuonna en ajatellut hankkia sitä perinteistä jouluähkyä.

    • Hyvin.toimeentuleva

      On varattu jo pakkaseen köntti hevosmakkaraa ja tarjousjuustoja. Kauraryynejä täysi pakkaus, erilaisia marjoja vuosilta 2004-2014 ja hernekeittoa useampi purkki. Sipulia pitää vielä ostaa ja ehkä jotain kauraleipää. Eiköhän se näillä mene!

    • Yksinäisen_joulupöytä

      Uunilohta, valmiita laatikoita, vihreetä salaattia, saaristolaisleipää, graavia siikaa, ehkä mätiä. Joulutorttuja ja suklaata. Siinäpä se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe