Onko Salossa/Salon alueella paikkaa jossa käydä runkulla ja missä kävisi muita?
Runkkupaikat Salossa
57
4316
Vastaukset
- Runksalo
110 tien levarit Paimion lähellä, ja jos ei siellä, niin keksitään jokin paikka.
- pitkänpäällenissan
Motarin levari, Piihovin lähellä. Rahtarit tykkää katsoa ja osallistua.
- kiinnostuss
Onks näissä paikoissa useinkin porukkaa? Millasta porukkaa?
- Makeksi27
Turussa on lähin paikka siinä Läntinen pitkäkatu 15 XXX Paradise. www.xxxparadise.net siellä saa runkata ryhmässä halutessaan. Ja välillä tulee joltain suuhoitokin, jos hyvin viihtyy.
- ukmsalo
Kyllä noi 110-tien levarit alkaa olla tapulteltu hetkeksi aikaa kun on tien ja levarin väliset pusikot ja puut vedetty tasaiseksi. Ei heti tule 110-varrelta muita paikkoja mieleen. Perniöntiellä Saloon päin tultaessa on yksi levari tai vissiin käytöstä poistettu joka on hieman piilossa muilta tienkäyttäjiltä.
- Paimio
Ukkomies Salosta missä päin sä käyt
- ukmsalo
Moi! En juuri missään. Pari vuotta sitten keväällä kävin tuolla alkuperäisellä levarilla. Muutaman kerran jälkeenkin käynyt siellä ja sitä edeltävällä P-paikalla mutta yksin saanut olla. En tiedä muita paikkoja ns. yleisiäpaikkoja.
- Runksalo
Olis kyllä mukava järjestää kimpparunkut
- Paimio
Moi,ukkomies Salosta,kiinnostaa,kuinka vanha olet.Olen itse vähän yli 50
- ukmsalo
Olen 40v.
- Salorunkku
Missäpäin porukka käy?
- Salogayyy
Juu ohan se
Salosta kirjoitti:
Missä päi ois ulkona porukkaa?
Oisko Lehmijärven parkki alue.se uimarannan.tuskin siel viel ketään käy. Vai onko ehdotuksii??
- bimSalo
Onko tänään Paimion levarilla katselusta kiinnostuneita?
Olen kohta siellä autossa runkkaamassa. - ukmsalo
Saitko bimsalo katseluseuraa? Harmi vaan kun se on nykyään niin avoin paikka.
- bimSalo
Sain seuraa ja hyvät imut.
Tänään uudestaan jos vaikka onnistais.- ukmsalo
Sitten kannatti seiiahtua seisottua :) Oliko setämies? Varmaan kelien lämmettyä alkaa olemaan enempi porukkaa levareillakin.
- Paimio
Olis kiva tulla katsoo
- bimSalo
"Paimio", koska haluat katsella?
- isopalle63
110 levarit jo hyvässä käytössä.iltaisin 18-21 aikaan yleensä autoja parkissa,ilman valoja.sinne vaan rohkeesti joko auton viereen kävelemään tai valoja vilauttelemaan.
ei siellä ns.normi lepotauon pitäjiä ole.Itse antanut siellä suuhoitoa melkein joka ilta ja aina ollut halukkaita. - stayupeet
Kiinnostuneita transtytön suuhoitoon?Voin tulla myös tuonne levareille jos halukasta imuttajaa löytyy.Olen kokenut ja nielen.
- pokka50
Olis kiva runkata kimpassa, olen Salosta kik: pokka50.
- stayepeet
tule pokka50 tänään runkuille.mulla ei ole kik.stay upeet
- 52kkosenkalua
Stayupeelle;kyllä kävis..miss voitass jutella paremmin? Ja sopia tapaamista
- tytsyyyh
Onko missään runkkupaikoilla ikinä tyttöjä?
- Anonyymi
Tänään Salossa ?
- Anonyymi
Tänään Salossa
Tänään ajelin kesämekossa pitkin Salonseutua, muttei löytynyt oikein mitään kivaa paikkaa missä runkata.
- Anonyymi
Onko ketään tunnin päästä Lahnajärvellä jota voisi imeä?
- Anonyymi
Onko ketään tunnin päästä Lahnajärvellä jota voisi imeä?
- Anonyymi
Pakkasella nahkapatukka jäätyy.
Eikä mällit lennä.- Anonyymi
Suussa lämmin 😊
- Anonyymi
Transtypyjä missään iltaisin?
- Anonyymi
Löytyy ja kaunis sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy ja kaunis sellainen.
Ihana oisit kerro lisää t. 50v bimies oisin kiinostunut
- Anonyymi
Kaunis ja naisellinen pitkäsäärinen blondi. Menen täysin naisesta ja liikun naisena 24/7
- Anonyymi
Eikö missän ole miehiä ja paikka.Missä käy runkka ja teke jonkun kanssa olis kiva jos olis vanhempi mies.Kenen kanssa teke
- Anonyymi
Ei taida ola ketään olis kiva jos ikä vois ola66 väliltä 70.Pitä kai käydä turussa runka
- Anonyymi
Eipä täältä salosta taida löytyä sellaista 100 porenttin miestä mikä pitää omana tietona jos toisen kanssa puuhastelleet ja runkka.Otta suihin ja ime kullia
- Anonyymi
Eikö kukaan käy runkkulla misään olis kiva tulla aamupäivisin katso ja teke
- Anonyymi
Ei näyttä ketään kiinosta näköjään runkaminen jonkun kanssa ynnä muutta
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A2b3U6
- Anonyymi
Kimpparunkut kiinnostais kyllä.
- Anonyymi
Käytkö Vuohensaaressa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö Vuohensaaressa?
Joskus.
- Anonyymi
Koska sulle kävis onko sulla paikka josaan lähellä Saloa.Mielli tekis minkä ikäinen olet mistä tykkäät
- Anonyymi
Moi. On mulla paikka Salossa. Olen 59v siisti kaveri 187/86. Pääasiassa runkut kiinnostais.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N4z4X9
- Anonyymi
Missä päin Saloa olet sitten mistä pidät olis kiva tehdä kanssasi
- Anonyymi
Sinun on mentävä kyllä nyt sinne missä NATOn seuraava harjoitus pidetään.
- Anonyymi
Vai niin en lähde sinne mene itse sinne.olis kiva jos löytyis joku kaveri teke myös
- Anonyymi
Vieläkö löytyy runkkuja Salon seudulta?
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745