Mickey Rourke

wrestler02

No niin, mulla on taas tylsää ja siksi kysynkin teidän mielipidettä Mickeystä. Hän on nyt jo 64-vuotias, mutta näyttelemisen lisäksi hän nyrkkeilee ja on otellut hetken aikaa WWEssä vuonna 2009. (Feundi Chris Jerichoa vastaan.) Mut kertokaa mielipiteenne ja jos ootte hänen elokuvia nähneet niin kommenttia niistäkin, kiitos! :)

7

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketään paikalla?

    • Sgagari

      Kova jätkä. En haluaisi tavata.

    • Moovie

      Aika laidasta laitaan hänen leffat on, mut hyvä näyttelijä. Yks mulle mieluisista näyttelijöistä.
      Hänen vanhoista (80-luvun) leffoista Musta Orkidea on ainakin hehkutettu ja onhan tuo nuorisoromaaniin perustuva Taistelukala aika hyvä myös.
      2000-luvun leffoista Wrestler erityisesti on katsomisen arvoinen pätkä, äärimmäisen hyvä elokuva. Hän saikin roolistaan Oscar-ehdokkuuden ja useimpien mielestä hän olisi ansainnutkin ko pystin itselleen.
      Sin City-leffoissa tekee myös hyvän roolin sekä Get Carter-elokuvan uusintaversiossa(Syltty pääosassa).
      Niin juu, ja yks pätkä on todella hauska. Tai no, sitä joko rakastaa tai vihaa ja floppihan se oli silloin aikanaan mutta kuitenkin.
      Eli tällainen elokuva kuin Harley Davidson ja Marlboro-mies. Hän näyttelee Harleyn roolin ja Don Johnson Mallumiestä. Hauska toimintapätkä, vaikka nyt sinänsä on aika kieli keskellä suuta tehty keskibudjetin pätkä mikä vielä floppasikin teattereissa aika pahasti.
      Mutta lyhyesti sanoen, jos mies kiinnostaa, niin tutustu ihmeessä hänen tuotantoonsa enempikin. Sieltä löytyy todella hyviäkin elokuvia.

      • Kiitos kommentista, ja oon ton Wrestler leffan jo nähnytkin. :)


      • Moovie

        Ole hyvä:)
        Pari muutakin hyvää pätkää löytyy häneltä 80-luvulta.
        Eli Lohikäärmeen vuosi(Year of the dragon) sekä Baarikärpänen(Barfly).
        Eka on hyvä poliisijännäri ja jälkimmäinen johonkin Bukowskin tuotokseen perustuva draama.
        Sit näitä vähemmän menestyneitä, mutta ainakin yhden katselukerran pätkiä on mm. Johnny Handsome ja Homeboy(Viimeinen erä).
        Googletin hänen Rourken nimellä ja wikipediasta tuli ainakin aika kattava luettelo hänen filmografiastaan. Aika iso osa oli vieraita leffoja mullekin, mutta toinen mokoma on tuttuja pätkiä, jotka olen nähnyt ainakin kerran.
        Niistä useimmat löytyy varmaan Suomenkin markkinoilta netin kautta ainakin, jos ei DVD-julkaisuina.


    • T.Voortinen

      Hyvä näyttelijä. Valitettava alkoholiongelma pudotti miehen huipulta. Teki toki onnistuneen paluun.

      • Moovie

        Juu, viinahan (ehkä muutkin päihteet) teki sotki hänen uraansa. Mut taisi siinä olla vähän muutakin, oli kuulemma muutenkin silloin jossain vaiheessa todella kurkkuansa myöden täys Hollywoodin menoa ylipäätäänkin. Mikä taas puolestaan edesauttoi häntä sotkemaan asiansa.
        Mut hyvä juttu, että sai selvitettyä asiansa ja päänsä kuntoon näin vanhemmalla iällä:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe