No niin, mulla on taas tylsää ja siksi kysynkin teidän mielipidettä Mickeystä. Hän on nyt jo 64-vuotias, mutta näyttelemisen lisäksi hän nyrkkeilee ja on otellut hetken aikaa WWEssä vuonna 2009. (Feundi Chris Jerichoa vastaan.) Mut kertokaa mielipiteenne ja jos ootte hänen elokuvia nähneet niin kommenttia niistäkin, kiitos! :)
Mickey Rourke
7
172
Vastaukset
Ketään paikalla?
- Sgagari
Kova jätkä. En haluaisi tavata.
- Moovie
Aika laidasta laitaan hänen leffat on, mut hyvä näyttelijä. Yks mulle mieluisista näyttelijöistä.
Hänen vanhoista (80-luvun) leffoista Musta Orkidea on ainakin hehkutettu ja onhan tuo nuorisoromaaniin perustuva Taistelukala aika hyvä myös.
2000-luvun leffoista Wrestler erityisesti on katsomisen arvoinen pätkä, äärimmäisen hyvä elokuva. Hän saikin roolistaan Oscar-ehdokkuuden ja useimpien mielestä hän olisi ansainnutkin ko pystin itselleen.
Sin City-leffoissa tekee myös hyvän roolin sekä Get Carter-elokuvan uusintaversiossa(Syltty pääosassa).
Niin juu, ja yks pätkä on todella hauska. Tai no, sitä joko rakastaa tai vihaa ja floppihan se oli silloin aikanaan mutta kuitenkin.
Eli tällainen elokuva kuin Harley Davidson ja Marlboro-mies. Hän näyttelee Harleyn roolin ja Don Johnson Mallumiestä. Hauska toimintapätkä, vaikka nyt sinänsä on aika kieli keskellä suuta tehty keskibudjetin pätkä mikä vielä floppasikin teattereissa aika pahasti.
Mutta lyhyesti sanoen, jos mies kiinnostaa, niin tutustu ihmeessä hänen tuotantoonsa enempikin. Sieltä löytyy todella hyviäkin elokuvia.- Moovie
Ole hyvä:)
Pari muutakin hyvää pätkää löytyy häneltä 80-luvulta.
Eli Lohikäärmeen vuosi(Year of the dragon) sekä Baarikärpänen(Barfly).
Eka on hyvä poliisijännäri ja jälkimmäinen johonkin Bukowskin tuotokseen perustuva draama.
Sit näitä vähemmän menestyneitä, mutta ainakin yhden katselukerran pätkiä on mm. Johnny Handsome ja Homeboy(Viimeinen erä).
Googletin hänen Rourken nimellä ja wikipediasta tuli ainakin aika kattava luettelo hänen filmografiastaan. Aika iso osa oli vieraita leffoja mullekin, mutta toinen mokoma on tuttuja pätkiä, jotka olen nähnyt ainakin kerran.
Niistä useimmat löytyy varmaan Suomenkin markkinoilta netin kautta ainakin, jos ei DVD-julkaisuina.
- T.Voortinen
Hyvä näyttelijä. Valitettava alkoholiongelma pudotti miehen huipulta. Teki toki onnistuneen paluun.
- Moovie
Juu, viinahan (ehkä muutkin päihteet) teki sotki hänen uraansa. Mut taisi siinä olla vähän muutakin, oli kuulemma muutenkin silloin jossain vaiheessa todella kurkkuansa myöden täys Hollywoodin menoa ylipäätäänkin. Mikä taas puolestaan edesauttoi häntä sotkemaan asiansa.
Mut hyvä juttu, että sai selvitettyä asiansa ja päänsä kuntoon näin vanhemmalla iällä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000597958724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132415Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1951636Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221371- 71980
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41917Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72824Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57822En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41772Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75682