Varasin Bookig.comin kautta majapaikan "apartamentoksesta" Sevillassa. Kun varausvahvistus ym tiedot alkoivat tulla sähköpostiin, kävi ilmi että majapaikkamme onkin joku kerrostalo, jonka avaimien saannista pitää sopia huoneiston haltijan kanssa erikseen. Samalla ilmoitettiin perittävän maksun jo ennakkoon ettei "synny mitään sählinkiä". Esittelyssä sanottiin että maksu hoidetaan perillä "apartamentoksessa". En ole ennen joutunut kyselemään avaimia päästäkseni sisälle. Perun majoituksen välittömästi. Kait Sevillassa jossakin majoitusliikkeessä on ovet avoinna tulijoille. Ihmettelen miten varausketju hyväksyy tällaisia murjuja. Hinta oli lähes 200 euroa kolmelta yöltä.
Paha pettymys Bookin comilla
6
215
Vastaukset
- cardios
En maksa mitään etukäteen,Bookingilla on muitakin ,en ikinä maksa mitään ennenkuin olen paikalla,huijaukset on niin yleisiä.
- Petti.pahasti
Minäkin olen tavallisesti tarkka maksuissa. Sepä tässä tapauksessa olikin ihmeellistä ettei ennen varauksen vahvistamista mainittu mitään siitä että maksu peritäänkin asiakkaan tililtä ennakkoon. Samoin avaimen tiedusteluvelvollisuudestakaan. Kaiken kukkuraksi kortin numero taisi mennä yksityiselle henkilölle. En ole kylläkään aivan varma mutta syytä epäillä.
- Mariellanne
Minkäkin olen törmännyt booking -sivulla huoneistoihin, joita on vain muutama kerrostalossa. Jos huoneistoja on tosiaan vain muutama, niin silloin sen tietää, ettei ole "normaali" hotelli tai huoneistohotelli. Näissä tosiaan pitää avain hakea jostain, tai sopia omistajan kanssa, että tulee ovelle tapaamiseen. Espanjassa on näitä paljonkin.
- Kokenut.tietää
Ja on erittäin hankala systeemi. Jos haluat mutkatonta toimintaa niin kierrä kaukaa tällaiset murjut. Ihmettelen miksi booking.com ottaa listoilleen näitä epävarmoja ja mahdollisesti huijareiden kohteita. Siinä menettää maineensa kokonaan.
- Eihuijausvälttämättä
Eihän Bookingilla ole montaa huoneistoa hotelleissa. Hyvin on toiminut omat varaukset sieltä!
Ei esim. Aurinkomatkoilla ole montaa ,kun olin viikko sitten Lanzalla ja hotelli oli loppuunmyyty Aurinkomatkoilla ja ainuttakaan Suomalaista en siellä tavannut 2 viikkoon.
Lanzarotella hienojen huviloiden avain systeemi samanlainen ,lähtiessä johonkin laatikkoon jätään avain. - Petti.pahasti
Tässä on kyse sellaisista majapaikoista, joissa ei ole minkäänlaista respaa hoitamassa asioita vaan yhteys pitää ottaa huoneiston omistajaan joka tuo avaimet jos sattuu sille päälle. Ehdimme varata kämpän, jonka omistaja puhuu vain espanjaa. Varauksessamme oli kuitenkin perumisehto, joka olisi päättynyt 2 vko ennen majoittumista. Jos tällaisessa tapauksessa ei olisikaan ollut tätä ehtoa - kuten monissa varauksissa on asian laita - rahat olisivat menneet mutta minkäänlaista varmuutta ovien avaamisesta ei olisi ollut. En pidä bookingin taholta reiluna ottaa tällaisia kohteita listoilleen. Varsinkin kun totuus paljastuu vasta varauksen vahvistamisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892