Hyvää ja halpaahan ei usein samassa paketissa saa, mutta millaisia kokemuksia teillä on halvemmista työkengistä ja mistä niitä lähtisi hakemaan? Olisi myös plussaa jos ne olisivat jalalle mukavat, seisomatyötä kun teen.
Olen töissä kasvihuoneessa ja olosuhteet hapertaa kumimateriaalin käyttökelvottomaksi puolessa vuodessa (ilmeisesti lattiamateriaalin ja lannoiteveden yhdistelmä).
Ennen kenkinä oli ihan suomalaiset Sievit, mutten viitsisi maksaa n. 80 euroa puolen vuoden käyttöiästä.
Kertokaa ihmeessä kokemuksianne, hyviä ja huonoja!
Hyvät halvat työkengät?
Kulutusta
2
202
Vastaukset
- Pohuslav
Työnantaja on velvollinen korvaamaan työvälineet.Eli jos et halua paljasjaloin kulkea sano pomolle että ostaa sulle jalkineet.
- Per-kel
Mulle riitti kyllä Sievin talvisaappaat, melkein uudet niin jo pohjat halkeilee.- Onneks en ollut itte maksanut vaan työmaa.- Vitun paskasaappaat :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052