Köyhä työtön

erttetery

Naapuri voitti lotossa miljoonan. En ole kateellinen, mutta kyllä se vähän jurppii.

8

526

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertet

Ymmärrettävää mutta koeta kestää.

• errorrrrr

Rikkaan ylimielistä ulinaa.

• eipäkestä

seeikertakaikkiaankäy

• AhkeraKaalee

Olen manne ja mulle ollaan kateellisia,miksi? Olen jo eläkkeellä ja ikää 19v...olen siis jo aika vanha. Pitää hakea mersu kun volvo hajosi ja uusi tietenkin...

• moneyhungry

mäkin tein viime viikolla loton.

kaksi oikein. kyllä jos pitkään on työtön ja on mukana sossu-kelarumpassa-mt:kossa, niin kyllä se syö ihmisen ja jonkin verta alkaa katkeroitumaan !

mutta silti yhtä hengissä ja mukana samassa pelissä nimeltä elämä, kyllä ne rikkaatkin sieltä kuolevat, vaikka kuolemattomilta päätöksineen välillä ovat. Suomessa on porvallinen hallitus, joka peilaa tämän päivän ahneutta yyhteiskunnassamme.

• Kivakuulla

Hienoa. Meni lottovoitto oikeaan osoitteeseen.

• hahhahahaahhaaaaahaaaa

Syökää köyhät puuroa.

• Onneaonhyväolla

Jurppiiko just se, et miksi just hänelle ja miksei mulle koskaan? Olis vaan tarvinnut sinun mielestä valinnan osuvan pirun verran vasemmalle tai oikealle, et olisi osunut just sinuun? Mut eihän se niin mene, vaatii omaa aktivisuutta ja et osaa valita ne oikeat numerot eli sijainnilla ei silloin ole mitään vaikutusta lopputulokseen.

Mut jos on niin kuin mainitset köyhä ja työtön niin meni tällä kertaa oikeaan osoitteeseen, varsinkin jos osaa käyttää voittonsa järkevästi, eikä sorru mihinkään kiusauksiin ja menetä rahojaan samoin tein?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1028
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      301
      952
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      771
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      752
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe