ei,
Olen viettänyt useamman kuukauden tutkaillessani minun ja mieheni horoskooppi merkkejä, yllättävän paljon löytynyt "ongelmien" syitä juuri niistä asioista joista varoitettu. Alan olla siinä pisteessä että kaipaan kipeästi vielä apua viimeiseen yritykseen hänen kanssa, jotta voin tietää yrittäneeni kaiken.. Meidän ongelmat ovat olleet luottamuspulassa, sekä vanhoissa asioissa joista en vaan tunnu pääsevän irti. Onko merkeissämme toivoa??
Olen aurinko Vaaka
Kuu Skorpioni
Venus Neitsyt
Mars Oinas
Hän on aurinko Rapu
Kuu Oinas
Venus Rapu
Mars Leijona
Välillä minusta tuntuu ettemme ymmärrä toisiamme, tai minä ainakaan hänen epäloogisia selityksiä ja ajatuksia, vaikka toisaalta hän on osannut osoittaa minulle toimintatapoja joita en ole itse huomannut tekeväni.. Esimerkiksi olen hakemalla hakenut syitä joita voin tehdä hänestä pahan miehen mielessäni, jotta ero olisi helpompaa. Ei hän paha ole, mutta satuttanut minua tavoin joita aluksi yritin unohta ja ymmärtää..
Esimerkiksi minun empiessä suhteen alkuaikoina, hän läheteli kovasti muita naisia joista kuulin ystävältäni. Silti hän väittää olevan ujo muttei ujot miehet ala oma-aloitteisesti naisia yrittämään :o täysin epä-loogista..Luottamukseni meidän kahden väliseen rakkautteen horjui ja pahasti, mutta jostain kumman syyystä takerruin häneen entistä kovemmin. Välillä tuntuu että tämä on vain ollut manipulointia, osannut koetella minua, olen nähnyt tilanteita joissa hän on kiero ja omaa etua ajatteleva, se ei sovi omaan ajatteluuni millään. Myös tämä minä minä minä- asenne on enemmän ja vähemmän näkyvissä. Olen hänestä löytänyt kumppanin jonka kanssa kuljetaan vihan/rakkauden polkua, ja vaikka rakkauden osoituksia saan päivittäin.. sellainen henkinen yhteys puuttuu.
Olen sen kysymyksen äärellä että olemmeko vain niin erillaisia, ettei tämä voi lopunelämää kantaa mitenkään? Alan olla kovin väsynyt, ellen jopa katkera.. äärettömän mustasukkainen myös.
Olen muokannut itseäni häntä varten ihan huomaamattani ja vaikka kompromissit ovatkin hyvästä suhteessa, olen alkanut katsoa peiliin ja miettimään missä se vahva itsenäinen nainen on. Leppoisasta puhumattakaan
Auttakaa, kertokaa mielipiteitä onko näissä merkeissä varaa saada suhdetta toimimaan/hakemaan uusia näkökulmia!
Vaikea parisuhde, apuja kaivataan!! Vaaka ja rapu
hopeforthefurture
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107