Meidän uusioperheessä mennään

äitipuolikullanarvoinen

minun ehdoillani. Siksi tämä systeemi pyöriikin. Jos antaisin miehen lapsille vallan niin olisimme jo eronneet kauan sitten. Mies on iloinen että pyöritän hänen perhettään loistavasti. Exät eivät kuulu tänne mitenkään ja lasten yöpymistä rajoitan ja rahan tuhlalusta. Määrittelen mhyös miehen exän asioita ja päätäntävaltaa lasten asioista, sillä minä olen nyt päähenkilä tässä shoussa.

50

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zcdx

      Meille ei pehreen rikkojilla ole mitään asiaa ja lapet ei tule sutturaa katsomaan.
      Me pyöritäme omaa perhettä naikkoset pysykööt poissa ja menköön töihin.

      • järkyttäväämesoomista

        Hieno homma. JOskus on vaan laitettava rajat miehen entiselle perheelle, jos kauniisti puhuminen ei auta. Se mitä oli ennen ei päde enää silloin kun on uudet ihmiset miehen elämässä. Iso luuta on lakaisuut se pitää entiset ymmärtää. Uusi viamo ja lapset on ne jotka ovat nyt etusijalla niin rahallisesti kuin muutenkin. Hus entiset pois.


      • ISÄ1

        Isällä ei ole entistä perhettä vain ex vaimo eikä isän lapset ole yhtään huonompia kuin uuden naisen lapset eikä isän luona asu sutturoita vaan hänen vaimonsa ja koko kuviossa ulkopuolisia on ex puolisot !!!!!!


    • 7554784

      Lissu keskustelee itsensä kanssa. Kello 12 oli sen verran paha känni, ettei meinannut osua näppikseen

      • Huuhuuuuuuu

        Niinkö hän tekee. Taidat olla itse se LIssu kun tiedät tarkalleen mitä hän tekee vaikka nyt kello 12. Kiinni jäit.


      • Lissuontäyshullu
        Huuhuuuuuuu kirjoitti:

        Niinkö hän tekee. Taidat olla itse se LIssu kun tiedät tarkalleen mitä hän tekee vaikka nyt kello 12. Kiinni jäit.

        Älä taas selittele ,täällä on monta keskusteluu, jossa kommentoit itsesi kanssa ja olet jopa eri mieltä itsesi kaa.


      • etsittetajunnu
        Huuhuuuuuuu kirjoitti:

        Niinkö hän tekee. Taidat olla itse se LIssu kun tiedät tarkalleen mitä hän tekee vaikka nyt kello 12. Kiinni jäit.

        Idiootti, Lissu lähetti ensimmäisen viestinsö kello 12, se lukee tuolla ylhäällä...


    • lissuheisinäsiinä

      No niinhän tuo tekee ja koko liut samoja viestejä. Sinä kurjimus oot se lissu!!!!!!

      • etsittetajunnu

        En vaan sinä olet Lissu, sen huomaa kielenkäytöstäsi.


      • meehoitoon
        etsittetajunnu kirjoitti:

        En vaan sinä olet Lissu, sen huomaa kielenkäytöstäsi.

        Ei vaan sinä. Emmeme kaikki voi olla sinuja, vain sinä olet liisukkapiisukka,. Vai etkä enää edes teidä kuka olet.


    • Totuuskirpaisee

      Miehen lapset inhoaa sinua ja laulaa sinusta pilkkalaulua selän takia. Lasten isä ja äiti päättää asioista sinä olet pelkkä laastari ja sisäkkö. Lapset ei edes syö sun tekemää ruokaa kun se on niin kamalaa moskaa. Naapurit nauraa sulle herrasväen sängyn lämmittäjälle. Olet säälittävä sinä ylimääräinen ihmiskuvatus.

      • niinluonnollinenjuttu

        Minä olen perheen pomo, ja mies ja lapset ovat mun, minä teen suurimma päätökset sillon kun kakarat ovat täällä. Tää on mun koti, jotenminä määrään ja päätän. Mies sanoikin että lapset ovat meidän sillon kunmajailevat täällä ja minä heidän äiti.


      • ISÄ1

        Karu totuus on se etti ex puoliso päätä meillä mitään ei yhtään mitään


    • Totuuskirpaisee

      Lapsilla voi olla vain yksi äiti ja se sinua kaivelee koska et itse lapsia ole synnyttänyt. Jouduit rikkomaan toisten perheen. Olet niin säälittävä.

      • Väliäköämmyllä

        Kuules nyt ämmy. Saat toden totta pitää ne kersas siellä minne päivä ei paistsa. Kuka niitä kaipaa. Yhtä jälkeenjääneitä ne on kuin äiteensäkin. Kuikkivat verhojen raosta maailmaa, ulos eivät uskalla mennä.
        Paina ämmy se iso ahteris niiden kersojen päälle, kukaan ei näe. Ne on poissa silmistä ja mielistä.
        On todellakin paljon rauhaisempaa kun saadaan omien lapsiemme kanssa olla. Ei tarvitse isoahterista vinkujaa katsoa. Vingu vaan. Ihmiset nauraa sulle. Vingu maaiman tappìn asti, kukaan ei välitä.


    • Oyp

      Ämmy ja kaltaisensa: en ota ohjjeita teiltä. Sinä et ole minun tasollani, et ole minun vertaideni, sinun laatusi ei vastaa minua. Et koskaan edes saisi mietstä. Sinun katkeralla huutamisellasi ja kiljumisellasi ei ole minulle merkitystä. Sinun on paras tietää, että teen niin kuin itse tahdon. Meillä on täällä oikein mukavaa ja lapset odottavat jo kovasti joulua :) Kävimme pomirekiajelulla ja sen päälle joimme yhdessä limukat :)

      • aitooyp

        Kiitos sinulle rakas fani. Pidämme yhtä.


      • Lissukomppaaitseensä
        aitooyp kirjoitti:

        Kiitos sinulle rakas fani. Pidämme yhtä.

        "Kuka kissan hännän nostaa, jollei kissa itse"


      • lissufan565656
        Lissukomppaaitseensä kirjoitti:

        "Kuka kissan hännän nostaa, jollei kissa itse"

        Näinhän me kaikki teemme. Eikös vain, sinkin ja kuka tahansa.
        Mutta kun lissu vaan on paras.


      • Annavinkki
        lissufan565656 kirjoitti:

        Näinhän me kaikki teemme. Eikös vain, sinkin ja kuka tahansa.
        Mutta kun lissu vaan on paras.

        Mitä lissu tarkoittaa "sinkin"?


      • suutarinmorsian

        Kyllä se äitipuoli on koko perheen sydän. Määrätietoinen ja laittaa kakarat kuriin j miehen exälle saippuat suuhun jos meinaa tulla kiusaamaan uutta perhettä. Lapset tykkää kun saavat uuden äidin entisen tilalle. Äitipuoli on nyt kaiken osaava ja sekös mameja kadehtdtuttaa


      • Lissuhei
        suutarinmorsian kirjoitti:

        Kyllä se äitipuoli on koko perheen sydän. Määrätietoinen ja laittaa kakarat kuriin j miehen exälle saippuat suuhun jos meinaa tulla kiusaamaan uutta perhettä. Lapset tykkää kun saavat uuden äidin entisen tilalle. Äitipuoli on nyt kaiken osaava ja sekös mameja kadehtdtuttaa

        No ilmankos sinä olet niin katkera ja kiukkuinen ,kun sinunkin tenaviasi naikkoset ja sutturat hoitaa sehän on se parempi äiti , kun sinä .
        Sutturat on sinullekin laittanut saippuat suuhun.


      • eimeillekkäänsutturoita
        Lissuhei kirjoitti:

        No ilmankos sinä olet niin katkera ja kiukkuinen ,kun sinunkin tenaviasi naikkoset ja sutturat hoitaa sehän on se parempi äiti , kun sinä .
        Sutturat on sinullekin laittanut saippuat suuhun.

        Lissuko kiukkuinen? No ei ole, hän on fiksu ja tomera nainen joka sanoo mitä ajattelee muttei aina sano mitä ajattelee. Psykologiaa lukeneena hän ymmärtää ihmisten aivoitukset erittäin hyvin ja tajuu että ihmisillä on paha olla, ja kurjaa. Siski on hyvä että on joku johon turvata ja kelle voi kertoa sydämen mustat ajatukset.
        En usko että lissu on yhtään sutturaa nähnyt koska kielti päättäväisesti niiden tulosa omaan kotiin koska ei halunnut sutturoita sotkemaan oma a kotiaan eikä haukkumaan ja kiusaamaan lapsiaan. Suttturat on kiusaavia ja tekevät erittäin paljon pahaa, siksi on hyvä että heidän olonsa ja tulos kielletään ja siinä on hyvä viesti, lasten ei ole pakko tavata sutturoita jos ei halua että laspten elämä menee pilalle.


      • Oyp
        eimeillekkäänsutturoita kirjoitti:

        Lissuko kiukkuinen? No ei ole, hän on fiksu ja tomera nainen joka sanoo mitä ajattelee muttei aina sano mitä ajattelee. Psykologiaa lukeneena hän ymmärtää ihmisten aivoitukset erittäin hyvin ja tajuu että ihmisillä on paha olla, ja kurjaa. Siski on hyvä että on joku johon turvata ja kelle voi kertoa sydämen mustat ajatukset.
        En usko että lissu on yhtään sutturaa nähnyt koska kielti päättäväisesti niiden tulosa omaan kotiin koska ei halunnut sutturoita sotkemaan oma a kotiaan eikä haukkumaan ja kiusaamaan lapsiaan. Suttturat on kiusaavia ja tekevät erittäin paljon pahaa, siksi on hyvä että heidän olonsa ja tulos kielletään ja siinä on hyvä viesti, lasten ei ole pakko tavata sutturoita jos ei halua että laspten elämä menee pilalle.

        Laspten elämä. Korkki kiinni, Miem!


      • ämmymädättääitseitsensä

        Todellakin tuollaiset ämmyt saa pitää kersansa, mitä sillä on väliä. Sitä mitä ei näe , ei ole olemassakaan. paljon parempi olla. Ämy luulee tekevänsä haittaa, mutta tekee haittaa itselleen ja kersoilleen. Kukaan ei hänestä piittaaa, saati sitten hänen kersoistakaan. On vain hänen oma häpeänsä kun hän on itse aiheuttanut sen. Katkeruudessaan alkaa sitten huutaa, kun ei mahda mitään kun kukaan ei välitä.
        Siinähän likaa omaa pesäänsä. Ei taida ämyllä olla ulospääsyä tilanteesta. Kateellisena katselee sivusta , kun perheet elää onnellisina lapsineen ja vähät välittää hänestä. Hän on valintansa tehnyt. Mädäntykööt rauhassa. Heh.


      • Pommireenjalaksilla

        Lapsillas on ainakin lämmintä, ahterisi lämmittää niitä. Oliko reen alla isokin pommi, aioitko räjäyttää tenavat(ikäloput jo)ilmaan. Ottaako ahteeriisi jo, etkä jaksaisi enää piilotella niitä ahterisi ja vällyjen alla?


      • ISÄ1

        Niin kuka sinulta ottaa ohjeita sinulla ei ole oikeuksia kuin omaan talouteesi ja isänä minä otan vietän aikaa lasteni kanssa niinkuin tapaamis sopimuksessa on sovittu ja vaimoni on läsnä vaikka lapseni olisivat luonani ja minä vaimoni kanssa päätetään minun kotona !!!!


    • HulluksiOnMennyt

      On todella surullista, että Suomi24 on avaan kaltaiselle ongelmaiselle ihmiselle ilmeisen tarpeellinen paikka. Missäpä muualla hän voisi pahaa oloaan purkaa?

      Meidän muiden kannalta ilmiö luonnollisesti on ikävä.

      • tsempparinainen

        Kannattaisiko sinun hakeutua ammattiauttajan puheille jos muiden ihimisten asiat askarruttavat sinua? Et oi kantaa toisen ihmisen asioita jos oma maailma on jo valmiiksi musta. Me muut kannustamme sinua.


      • HulluksiOnMennyt
        tsempparinainen kirjoitti:

        Kannattaisiko sinun hakeutua ammattiauttajan puheille jos muiden ihimisten asiat askarruttavat sinua? Et oi kantaa toisen ihmisen asioita jos oma maailma on jo valmiiksi musta. Me muut kannustamme sinua.

        Ehei. Emme puhu nyt minusta. Puhumme avaajasta, jolla syystä tai toisesta on tarvetta täyttää palstaa lähinnä typerillä avauksilla, joissa kaikissa on sama kaava. Sen lisäksi, hänellä näyttäisi olevan lisäksi suuri tarve keskustella itsensä kanssa.

        Kai käsität, että puhumme SINUSTA?

        Jostakin syystä useisiin Suomi24:n keskusteluihin on pesiytynyt samankaltaisia epävakaita ihmisiä, joiden elämän täyttää se, että he sotkevat kaikki keskustelut roskallaan. Mikä on SINUN motiivisi?


      • hmsinustapuhutaan
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Ehei. Emme puhu nyt minusta. Puhumme avaajasta, jolla syystä tai toisesta on tarvetta täyttää palstaa lähinnä typerillä avauksilla, joissa kaikissa on sama kaava. Sen lisäksi, hänellä näyttäisi olevan lisäksi suuri tarve keskustella itsensä kanssa.

        Kai käsität, että puhumme SINUSTA?

        Jostakin syystä useisiin Suomi24:n keskusteluihin on pesiytynyt samankaltaisia epävakaita ihmisiä, joiden elämän täyttää se, että he sotkevat kaikki keskustelut roskallaan. Mikä on SINUN motiivisi?

        Kyllä me kaikki puhumme juuri sinusta. Sinä et vaan näe omaa sisintäsi ja katkeruuttasi, siksikiellät kaiken kun et itä näe.
        Kyllä puhumme juuri sinusta.


      • Hulluksi.On.Mennyt
        hmsinustapuhutaan kirjoitti:

        Kyllä me kaikki puhumme juuri sinusta. Sinä et vaan näe omaa sisintäsi ja katkeruuttasi, siksikiellät kaiken kun et itä näe.
        Kyllä puhumme juuri sinusta.

        No, mikäs siinä? Puhutaanpas sitten minusta, jos kerran haluat.

        Kerropas, mitä kaikkea minusta mahdat tietää. Voit aloitaa esim. siitä, mitä väärää tuossa tekstissäni - joka sinua ärsytti - oli. Etkö kestä, että typerää ja kertakaikkisen lapsellista avaustasi kritisoitiin? Sinunhan avaus oli? Vai, etkö kestä sitä, jos joku huomauttaa tavasta keskustella itsesi kanssa ja kehua tekstejäsi? Luuletko ettei tyyliäsi tunnista?

        Kun tiedät minusta paljon, anna tulla. Ikäni? Sukupuoleni? Koulutukseni? Ammattini? Siviilisäätyni? Olet ÄÄRIMMÄISEN fiksu keskustelija, joten varmasti tiedät minusta ihan kaiken?


      • utyutyi

        "Meidän muiden" kannalta muut ihmiset ovat ikäviä...


      • äläarvaakysy
        Hulluksi.On.Mennyt kirjoitti:

        No, mikäs siinä? Puhutaanpas sitten minusta, jos kerran haluat.

        Kerropas, mitä kaikkea minusta mahdat tietää. Voit aloitaa esim. siitä, mitä väärää tuossa tekstissäni - joka sinua ärsytti - oli. Etkö kestä, että typerää ja kertakaikkisen lapsellista avaustasi kritisoitiin? Sinunhan avaus oli? Vai, etkö kestä sitä, jos joku huomauttaa tavasta keskustella itsesi kanssa ja kehua tekstejäsi? Luuletko ettei tyyliäsi tunnista?

        Kun tiedät minusta paljon, anna tulla. Ikäni? Sukupuoleni? Koulutukseni? Ammattini? Siviilisäätyni? Olet ÄÄRIMMÄISEN fiksu keskustelija, joten varmasti tiedät minusta ihan kaiken?

        Olet työtön katkera ihminen alkoholisoitunut ja laiska. Aikaa vietät netissä roikkumassa päivät pitkät ja mollaat kaikkien kirjoituksia tietämällä muka itse miten ihmisten asiat ovat näkemättä, kuulemta ja tuntematta heitä. Vain sinä tiedät miten aiat ovat kenelläkin. Se on aika sairasta puhua täysin tuntemattoman ihmisen puolesta hänen asioita. Eikö sinustakin????

        Miksi pitää tietää?m Juurihan sinäkin teet niin että ARVAILET toisten asiat, se tuo sulle mielihyvää kun leikit fiksua, vain sinun ajatukset ja jutut ovat asiallisia muiden ei.
        Täällä muutama on samanalinen kuin sinä, arvailija, ja kääntää jokaikisen ihmisen omat tarinat mieleisekseen. Sekin on sairasta.
        Ei tarvi sanoo kuin että mulla on valkoinen kissa, niin jo tulee vastaus että kyllä se vaan on musta!
        Mutta hauskaahan se on kun näkee miten kateellinen ja katkera joku on eikä tykkää siitä että kertoo oman tarinan, pitää sitäkin muuttaa ja haukkua. Sekin on sairasta.
        Jos ei tykkää, ei tarvi lukea, eikä tarvi vstata, niin yksinkertaista se on.
        Arvaaminen toisten asioilla ei ole fiksua, kun juttu on sinun mieleinen, se on susta hyvä, mutta kun ei, se on pelkkää paskaa ja kirjoittaja on juoppo! Miksi?
        Ei hän sitä sinulle ole kirjoittanut, joten lä ota henkilökohtaisesti äläkä arvostele sitä, se on hänen tarinansa.
        Arvaan: olet se huoppo, vanha nainen jolla ei ole elämää ja joka kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo, sairasta eikö vain? Kyllä.
        Onneksi ymmärrä itse tuommosia arvailijoita, heillä on tarkoitus vaan provosoida ja saada samanlakataisia liittymään tukijoukkohin, he eivät uskalla kertoa omista asioista vaan arvostelevat muita, juuri siksi, että pelkäävät.
        Minä nauran sinunlaisillesi, sillä en putoa mistään koska itse tiedän miten elän ja miten asiat ovat,, minua eikä muitakaan satuta se että arvialija kertoo omia satujaan muista, sekin on sairasta. Ihmettelen van, mistä moinen juontaa, ehkä jos oma elämsi on niin pielessä, niin haluat ett muillakin on, vaikka vaan kuvitelmissasi.


      • HulluksiOnMennyt
        äläarvaakysy kirjoitti:

        Olet työtön katkera ihminen alkoholisoitunut ja laiska. Aikaa vietät netissä roikkumassa päivät pitkät ja mollaat kaikkien kirjoituksia tietämällä muka itse miten ihmisten asiat ovat näkemättä, kuulemta ja tuntematta heitä. Vain sinä tiedät miten aiat ovat kenelläkin. Se on aika sairasta puhua täysin tuntemattoman ihmisen puolesta hänen asioita. Eikö sinustakin????

        Miksi pitää tietää?m Juurihan sinäkin teet niin että ARVAILET toisten asiat, se tuo sulle mielihyvää kun leikit fiksua, vain sinun ajatukset ja jutut ovat asiallisia muiden ei.
        Täällä muutama on samanalinen kuin sinä, arvailija, ja kääntää jokaikisen ihmisen omat tarinat mieleisekseen. Sekin on sairasta.
        Ei tarvi sanoo kuin että mulla on valkoinen kissa, niin jo tulee vastaus että kyllä se vaan on musta!
        Mutta hauskaahan se on kun näkee miten kateellinen ja katkera joku on eikä tykkää siitä että kertoo oman tarinan, pitää sitäkin muuttaa ja haukkua. Sekin on sairasta.
        Jos ei tykkää, ei tarvi lukea, eikä tarvi vstata, niin yksinkertaista se on.
        Arvaaminen toisten asioilla ei ole fiksua, kun juttu on sinun mieleinen, se on susta hyvä, mutta kun ei, se on pelkkää paskaa ja kirjoittaja on juoppo! Miksi?
        Ei hän sitä sinulle ole kirjoittanut, joten lä ota henkilökohtaisesti äläkä arvostele sitä, se on hänen tarinansa.
        Arvaan: olet se huoppo, vanha nainen jolla ei ole elämää ja joka kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo, sairasta eikö vain? Kyllä.
        Onneksi ymmärrä itse tuommosia arvailijoita, heillä on tarkoitus vaan provosoida ja saada samanlakataisia liittymään tukijoukkohin, he eivät uskalla kertoa omista asioista vaan arvostelevat muita, juuri siksi, että pelkäävät.
        Minä nauran sinunlaisillesi, sillä en putoa mistään koska itse tiedän miten elän ja miten asiat ovat,, minua eikä muitakaan satuta se että arvialija kertoo omia satujaan muista, sekin on sairasta. Ihmettelen van, mistä moinen juontaa, ehkä jos oma elämsi on niin pielessä, niin haluat ett muillakin on, vaikka vaan kuvitelmissasi.

        Kaikki arviosi menevät pieleen. Epäilen enemmänkin, että osa jutuista saattaa sopia sinuun? Miten on?

        "...minun ehdoillani. Siksi tämä systeemi pyöriikin. Jos antaisin miehen lapsille vallan niin olisimme jo eronneet kauan sitten. Mies on iloinen että pyöritän hänen perhettään loistavasti. Exät eivät kuulu tänne mitenkään ja lasten yöpymistä rajoitan ja rahan tuhlalusta. Määrittelen mhyös miehen exän asioita ja päätäntävaltaa lasten asioista, sillä minä olen nyt päähenkilä tässä shoussa."

        Onko se hyvinkin tasapainoisen ihmisen toimintaa, jos väittää ilmeisesti vakavissaan (?) määräävänsä myös miehensä ex-puolison asioista?


      • BHAHHAA
        äläarvaakysy kirjoitti:

        Olet työtön katkera ihminen alkoholisoitunut ja laiska. Aikaa vietät netissä roikkumassa päivät pitkät ja mollaat kaikkien kirjoituksia tietämällä muka itse miten ihmisten asiat ovat näkemättä, kuulemta ja tuntematta heitä. Vain sinä tiedät miten aiat ovat kenelläkin. Se on aika sairasta puhua täysin tuntemattoman ihmisen puolesta hänen asioita. Eikö sinustakin????

        Miksi pitää tietää?m Juurihan sinäkin teet niin että ARVAILET toisten asiat, se tuo sulle mielihyvää kun leikit fiksua, vain sinun ajatukset ja jutut ovat asiallisia muiden ei.
        Täällä muutama on samanalinen kuin sinä, arvailija, ja kääntää jokaikisen ihmisen omat tarinat mieleisekseen. Sekin on sairasta.
        Ei tarvi sanoo kuin että mulla on valkoinen kissa, niin jo tulee vastaus että kyllä se vaan on musta!
        Mutta hauskaahan se on kun näkee miten kateellinen ja katkera joku on eikä tykkää siitä että kertoo oman tarinan, pitää sitäkin muuttaa ja haukkua. Sekin on sairasta.
        Jos ei tykkää, ei tarvi lukea, eikä tarvi vstata, niin yksinkertaista se on.
        Arvaaminen toisten asioilla ei ole fiksua, kun juttu on sinun mieleinen, se on susta hyvä, mutta kun ei, se on pelkkää paskaa ja kirjoittaja on juoppo! Miksi?
        Ei hän sitä sinulle ole kirjoittanut, joten lä ota henkilökohtaisesti äläkä arvostele sitä, se on hänen tarinansa.
        Arvaan: olet se huoppo, vanha nainen jolla ei ole elämää ja joka kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo, sairasta eikö vain? Kyllä.
        Onneksi ymmärrä itse tuommosia arvailijoita, heillä on tarkoitus vaan provosoida ja saada samanlakataisia liittymään tukijoukkohin, he eivät uskalla kertoa omista asioista vaan arvostelevat muita, juuri siksi, että pelkäävät.
        Minä nauran sinunlaisillesi, sillä en putoa mistään koska itse tiedän miten elän ja miten asiat ovat,, minua eikä muitakaan satuta se että arvialija kertoo omia satujaan muista, sekin on sairasta. Ihmettelen van, mistä moinen juontaa, ehkä jos oma elämsi on niin pielessä, niin haluat ett muillakin on, vaikka vaan kuvitelmissasi.

        Paloiko lissu sun käämit buhaaaa


      • Cdzxfg
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Kaikki arviosi menevät pieleen. Epäilen enemmänkin, että osa jutuista saattaa sopia sinuun? Miten on?

        "...minun ehdoillani. Siksi tämä systeemi pyöriikin. Jos antaisin miehen lapsille vallan niin olisimme jo eronneet kauan sitten. Mies on iloinen että pyöritän hänen perhettään loistavasti. Exät eivät kuulu tänne mitenkään ja lasten yöpymistä rajoitan ja rahan tuhlalusta. Määrittelen mhyös miehen exän asioita ja päätäntävaltaa lasten asioista, sillä minä olen nyt päähenkilä tässä shoussa."

        Onko se hyvinkin tasapainoisen ihmisen toimintaa, jos väittää ilmeisesti vakavissaan (?) määräävänsä myös miehensä ex-puolison asioista?

        Poulustat vaan perheen rikkojia koska kuluut heihinitse, kukapa omia toimiaan moitii parempi ,kun syyttää muita paspsia ja exviamoa.
        Naikkoset on syyttömiä kannattaa hakea hoitoa tuohon onkelmaan.


      • HulluksiOnMennyt
        Cdzxfg kirjoitti:

        Poulustat vaan perheen rikkojia koska kuluut heihinitse, kukapa omia toimiaan moitii parempi ,kun syyttää muita paspsia ja exviamoa.
        Naikkoset on syyttömiä kannattaa hakea hoitoa tuohon onkelmaan.

        Epäilen, että olet vain joko trolli tai sitten humalassa. Valtava kirjoitusvirheidesi määrä viittaa jälkimmäiseen, mutta toisaalta ongelma-sanan ilmeisen tahallinen väärin kirjoittaminen viittaa ensimmäiseen. Hmm...

        Jos olet trolli, olet aika surkea. Eikö hävetä?

        Jos olet vakavissasi, sinulla menee todella huonosti. TODELLA HUONOSTI.

        Jos taas luulet olevai kovasti hauska, olet väärässä. Ja typerä.

        Mikä on totuus?


      • aivankutenarvelinkin
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Kaikki arviosi menevät pieleen. Epäilen enemmänkin, että osa jutuista saattaa sopia sinuun? Miten on?

        "...minun ehdoillani. Siksi tämä systeemi pyöriikin. Jos antaisin miehen lapsille vallan niin olisimme jo eronneet kauan sitten. Mies on iloinen että pyöritän hänen perhettään loistavasti. Exät eivät kuulu tänne mitenkään ja lasten yöpymistä rajoitan ja rahan tuhlalusta. Määrittelen mhyös miehen exän asioita ja päätäntävaltaa lasten asioista, sillä minä olen nyt päähenkilä tässä shoussa."

        Onko se hyvinkin tasapainoisen ihmisen toimintaa, jos väittää ilmeisesti vakavissaan (?) määräävänsä myös miehensä ex-puolison asioista?

        NO NIIN SINÄPÄ SEN SANOIT! KAIKKI ARVAILUT MENEE PIELEEN, MIKSI IHMEESSÄ SITTEN ITSE HARRASTAT SITÄ????

        Nythän kerroin sinusta, en minusta. Puhutaan sinusta, jooko?

        Sulla n taito kääntää omat huonot asiat muiden syyksi ja kuulumaan toisille ei siis sinulle. Miksi? Elät muiden kautta, miksi?


      • HulluksiOnMennyt
        aivankutenarvelinkin kirjoitti:

        NO NIIN SINÄPÄ SEN SANOIT! KAIKKI ARVAILUT MENEE PIELEEN, MIKSI IHMEESSÄ SITTEN ITSE HARRASTAT SITÄ????

        Nythän kerroin sinusta, en minusta. Puhutaan sinusta, jooko?

        Sulla n taito kääntää omat huonot asiat muiden syyksi ja kuulumaan toisille ei siis sinulle. Miksi? Elät muiden kautta, miksi?

        Mitkä IHMEEN huonot asiani?

        Tosin, huonoista asioista tällä hetkellä tulee mieleeni se, että Suomi24 on täynnä kaltaisiasi kirjoittajia, joiden tavoitteita on mahdoton ymmärtää. Te täytätte palstan pelkällä joutavalla paskalla - pakko se on sanoa suoraan. Muiden pitäisi ilmeisesti vain kiitellä ja kehua sinunkin juttujasi, joissa ei ole mitään mieltä!?

        En ole kyllä rikkonut kenenkään liittoa. Olen ensimmäisessä avioliitossani - vaikkei asia sinulle kuulu. Sitä epäilen, että SINUN kykysi elää parisuhteessa saattaa olla puutteellinen.


      • czxdfc
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Mitkä IHMEEN huonot asiani?

        Tosin, huonoista asioista tällä hetkellä tulee mieleeni se, että Suomi24 on täynnä kaltaisiasi kirjoittajia, joiden tavoitteita on mahdoton ymmärtää. Te täytätte palstan pelkällä joutavalla paskalla - pakko se on sanoa suoraan. Muiden pitäisi ilmeisesti vain kiitellä ja kehua sinunkin juttujasi, joissa ei ole mitään mieltä!?

        En ole kyllä rikkonut kenenkään liittoa. Olen ensimmäisessä avioliitossani - vaikkei asia sinulle kuulu. Sitä epäilen, että SINUN kykysi elää parisuhteessa saattaa olla puutteellinen.

        Sinulla on musta miieli ja olet kakera sinun on parasta hakea äkk ii apua itsellesi,


      • HulluksiOnMennyt
        czxdfc kirjoitti:

        Sinulla on musta miieli ja olet kakera sinun on parasta hakea äkk ii apua itsellesi,

        Ehei. Mieleni on koko ajan valoisampi, koska joutavat tekstisi tuppavat jo naurattamaan.


      • hdfdfhdfh
        BHAHHAA kirjoitti:

        Paloiko lissu sun käämit buhaaaa

        Ootsä se aborttipalstalla sille sekonatsille kommentoiva tyyppi. Jeesus mikä urpo se on


      • czxdfc
        czxdfc kirjoitti:

        Sinulla on musta miieli ja olet kakera sinun on parasta hakea äkk ii apua itsellesi,

        Enole känissää


      • ollaanylpeitäsusta
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Ehei. Mieleni on koko ajan valoisampi, koska joutavat tekstisi tuppavat jo naurattamaan.

        No sehän on hyvä uutinen. Musta mielesti avautuu ja paranee kun keskustelemme. Psykologiaa lukeneena on hienoa kuulla että se keskustelu tervehdyttää Onneksi olkoon, musta mielesi ja ajatuksesi ovat hyvää vauhtia kohentumassa.
        Olen aina sanonut että kannattaa puhua jollekin, se auttaa. Sulla alkaa pian valois hetki, hienoa. On ihanaa kun huomaa että keskustelumme on tuottanut tulosta ja voit pian elää normaalia elämää ettei ainane ajatukset vello. Loistavaa, Kiva kun kerroit, voin iloita sun kanssa.


      • HulluksiOnMennyt
        ollaanylpeitäsusta kirjoitti:

        No sehän on hyvä uutinen. Musta mielesti avautuu ja paranee kun keskustelemme. Psykologiaa lukeneena on hienoa kuulla että se keskustelu tervehdyttää Onneksi olkoon, musta mielesi ja ajatuksesi ovat hyvää vauhtia kohentumassa.
        Olen aina sanonut että kannattaa puhua jollekin, se auttaa. Sulla alkaa pian valois hetki, hienoa. On ihanaa kun huomaa että keskustelumme on tuottanut tulosta ja voit pian elää normaalia elämää ettei ainane ajatukset vello. Loistavaa, Kiva kun kerroit, voin iloita sun kanssa.

        Kertoisitko hieman laajemmin noista psykologian opiskeluistasi? Näin äkkiseltään kirjoitustaitosi ei valitettavasti ainakaan akateemiselle puolelle viittaa.


      • Isukkii

        "Lissu " on keittiöpsykologi luulee lukevansa psykologiaa, kun lukee sairaskertomuksiaan.


      • Totaalinenateisti
        hdfdfhdfh kirjoitti:

        Ootsä se aborttipalstalla sille sekonatsille kommentoiva tyyppi. Jeesus mikä urpo se on

        En ole mikään jeesus.


      • hdfdfhdfh
        Totaalinenateisti kirjoitti:

        En ole mikään jeesus.

        Huomaan nimimerkistäsi.


    • ISÄ1

      En ole tilivelvollinen ex vaimolle mistään !!!! Ja kun lapset ovat luonani minä voin yksin ketä lapseni tapaa silloin ja missä käyn ja kenen luona EI OLE MITÄÄN LAKISÄÄTEISTÄ VELVOLLISUUTTA KYSYÄ EX:tä !!! eikä ex vaimolla ole mitää oikeutta talouteeni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe