Okei siis mikä on badass tyyli teiänmielestä? Jostain syystä koulussa (ainaki tääl mis mä käyn) kokoajan on puhetta "kuinka erottaa badass" ja sit ihmiset on sillei " joo tol on kyl badass tyyli" ja mä katon sillei "wtf?". Niiku miten jengi luokittelee badass tyylin? Mikä teiänmielestä tekee ihmisestä badassin ulkoopäin. Niiku minkälainen tyyli pitää olla tytöllä et se näyttää badassilta tai pojalla?
Badass tyyli?
9
463
Vastaukset
Badass tyyli on tismalleen samanlainen kuin "Huonosti koulussa menestyvä" tyyli.
Esup puhuu taas asiaa. 😮 What' wrong with you. 😂
Mutta joo lisäksi ns. badass-tyyli näyttää myös aika naurettavalta. Joo muut badassghettogangstawannabeet ehkä diggaa, muut lähinnä hihittelee mielessään.
- A1DS
Badassit ovat niitä parhaita ihmisiä, sillä he usein menettävät neitsyyden ensimmäisinä.
Badasseilla, eli pahapepuilla, on yleensä mustat hiukset, mustat hupparit, mustat rintaliivit, mustat housut, mustat kengät ja musta hattu. He usein rikkovat koulun sääntöjä eivätkä välitä kenestäkään. He saattavat tehdä pahoja asioita ihmisille huomioimatta muita (älä sekoita sosiopaattiin).
Olen myös itse badass ja elämä on mennyt erittäin hyvin. - goodass
Badasss=paha perse
- hööööööööööö
Näin AIDS juuri sanoi.
- A1DS
A1DS*
- Älkääleimatkomeitä
Onks se niinku muka joku juttu. Vitun retu.. ite kuljen mustis päivittäin enkä koulun säännöist välitä sillonkaan kun paikalle ilmaannun. Matikanope käytti musta nimeä tähden lento "sua harvoin näkee ja jos näkee sillonki menet ohi kuin ohjus"
Et jos haluutte "badassin" ni hakekaast joku nelos luokkainen natsa ja meikatkaa valkoihoseks.
Badasseja ei ole. SE ON ELÄMÄN TYYLI OLLA VÄLITTÄMÄTTÄ VITTUAKAAN
!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68710Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3560- 40501
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3499- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495