Badass tyyli?

Mietteliäs79

Okei siis mikä on badass tyyli teiänmielestä? Jostain syystä koulussa (ainaki tääl mis mä käyn) kokoajan on puhetta "kuinka erottaa badass" ja sit ihmiset on sillei " joo tol on kyl badass tyyli" ja mä katon sillei "wtf?". Niiku miten jengi luokittelee badass tyylin? Mikä teiänmielestä tekee ihmisestä badassin ulkoopäin. Niiku minkälainen tyyli pitää olla tytöllä et se näyttää badassilta tai pojalla?

9

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Badass tyyli on tismalleen samanlainen kuin "Huonosti koulussa menestyvä" tyyli.

• Esup puhuu taas asiaa. 😮 What' wrong with you. 😂

Mutta joo lisäksi ns. badass-tyyli näyttää myös aika naurettavalta. Joo muut badassghettogangstawannabeet ehkä diggaa, muut lähinnä hihittelee mielessään.

• A1DS

Badassit ovat niitä parhaita ihmisiä, sillä he usein menettävät neitsyyden ensimmäisinä.

Badasseilla, eli pahapepuilla, on yleensä mustat hiukset, mustat hupparit, mustat rintaliivit, mustat housut, mustat kengät ja musta hattu. He usein rikkovat koulun sääntöjä eivätkä välitä kenestäkään. He saattavat tehdä pahoja asioita ihmisille huomioimatta muita (älä sekoita sosiopaattiin).

Olen myös itse badass ja elämä on mennyt erittäin hyvin.

• Ja mustat amisviikset

• goodass

Badasss=paha perse

• hööööööööööö

Näin AIDS juuri sanoi.

• A1DS

A1DS*

• Älkääleimatkomeitä

Onks se niinku muka joku juttu. Vitun retu.. ite kuljen mustis päivittäin enkä koulun säännöist välitä sillonkaan kun paikalle ilmaannun. Matikanope käytti musta nimeä tähden lento "sua harvoin näkee ja jos näkee sillonki menet ohi kuin ohjus"
      Et jos haluutte "badassin" ni hakekaast joku nelos luokkainen natsa ja meikatkaa valkoihoseks.

Badasseja ei ole. SE ON ELÄMÄN TYYLI OLLA VÄLITTÄMÄTTÄ VITTUAKAAN
      !

• Toivon tämän olevan trolli. Alan menettää toivoa nuoriin. Joskus aikuisena sitten häpeät tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3567
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1743
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1601
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1453
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1406
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1371
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe