Hei! En tiedä kuuluuko tämä keskustelun aihe varsinaisesti tälle palstalle, mutta tämä tuntui lähinnä sopivimmalta. Eli, täytän reilun kuukauden kuluttua 21, ja olis kiva juhlistaa sitä jotenkin tavallisuudesta poikkeavalla tavalla. Baarissa ei varsinaisesti pääse synttärifiiliksiin kun siellä tulee ravattua muutenkin. Mutta miten tekisin tästä syntymäpäivästä erilaisen? Juhlahumussa olisi mukana myös noin 10 ystävää. Hauskoja ja yllättäviä ideoita otetaan ilolla ja kiitollisuudella vastaan!:)
21-v. Miten juhlia?
3
577
Vastaukset
- hele
hiihtoreissulle?Kuumat mehut pulloon ja n.10km hiihtolenkki ja jos pääsis sitten vielä johonkin saunomaan niin voin kertoa jää mieleen.....
Entäs shoppailureissu Tallinaan?Ikeaan?
Mökkibileet?
Tai sitten ihan kotona porukassa leivotte ja valmistatte jotain kaikille uutta ruokaa,karjalanpiirakat vois olla kiva kokemus? - jarde21
Tietenkin aluksi vähän "kisajuomaa",että pääsee tunnelmaan...Sitten ajamaan mikroautoilla kilpaa,jonka jälkeen rentouttavaan saunaan kenties avantouintia.....ja tietenkin "välitankkaukset" muistettava,ettei tule nestehukka....Jos tämän jälkeen intoa riittää,niin biletysvaihde päälle ja baariin vetämään perseet...Pitäneekin miettiä mitä sitä itsekin tekisi,kun on kans vähän päälle kuukauden päästä 22 vuotis synttärit..
- Alicia
Kiitos paljon ehdotuksista!=) Eiköhän niistä joku kiva yhdistelmä synny... Ja Jardelle hyvää synttäriä jo näin etukäteen!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83633Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501