Kävin kaverin luona viikonloppuna. Kaikkien piti käydä alasti saunassa? Onko se yleistä?
Bailut saunassa
7
759
Vastaukset
- Kasvain
On. Saunassa kuuluu olla alasti.
Kaveri lähti ekana saunasta. Mä jäin niiden muiden kanssa sinne yksin. Ne halus pestä mun selän.
Pesi ja pesivät paljon muutakin.
Mentiin sitten lopulta yläkertaan. Kaveri oli sielä katsomassa videoita. Se selitteli jälkikäteen että ne oli pyytänyt sitä tuomaan mut sinne niille saunomaan kun sen vanhemmat olivat poissa. Mä kuulemma tykkään sellaisesta. Ei se sanonut millaisesta enkä minä kertonut sille.
- hhhheee
Saunominen on yleistä vain jos sen jälkeen saa juoda Muumi-pillimehua ja syödä nakkeja ketsupilla. Muuten se on epänormaalia toimintaa.
Pojat lämmittää saunan melkein aina bileissä. Tiiän että parilla kertaa siellä on ollut tyttöjäkin saunomassa niiden kanssa, mutta en sinne kenenkään oo pakko lähtee jos ei halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona
Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin811882Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee
Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä111472- 1021122
Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta
Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin3441086Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."
No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed31032Täytyy sanoa
Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu21809Harmi, kun sillä nousi
kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔53801Miten saisin
Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess31747Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä
Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo237707Raamatun tärkein lause
Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,367698