Eli siis juttu menee näin. Meillä on ruotsin koe huomenna, ja jos en saa 7 isompaa numeroa, tulee 3 kuukautta arestia. Kaikista muista kokeista oon saanu 6 puol tai jotain. Sanakokeet on 10 suurin osa. Yritän päästä yläkouluun ens vuonna, ja vanhemmat vaan jaksaa jankuttaa siitä että jään luokalle jos en ala saada parempia arvosanoja😒. Muut menee hyvin mut tää ruotsi.. Ei hyvä. Mut joo, oon 12 ja tarviin apua.😣
Ruotsiin apua
9
92
Vastaukset
Miksi ala-asteella on ruotsia?
- A1DS
Kai sinä ymmärrät, että ainoa numero, jolla ei pääse läpi on 4? Toisaalta, jos saat kutosia ala-asteen ruotsissa, olet todennäköisesti harvinaisen lahjaton kakara.
- paskanrakastaja
Oispa paskaa.
Hanki ruotsinkielinen nettikaveri, jonka kanssa voit harjoitella. Suomenruotsalainen olisi siinä mielessä parempi, että hän todennäköisesti osaa suomeakin.
Ja joo, huomiselle tämä neuvo ei enää ehdi, mutta on sitä tulevaisuutta huomisenkin jälkeen. 😊- Oskar.OOOLOOO
Jag är finlandssvensk.
No mutta miten voin auttaa? - TYHMÄ34234e643564
kääntäjä on keksitty
Kokeile nettipelejä. Kahoot, quizlet. Niistä on apua.(ainakin mulle)
- Aule
Mulla oli sama ongelma ja opettaja sanoi, etten oppisi koskaan ruotsia. Sitten muutin Tukholmaan. Joten opettaja oli todella väärässä, kosta voin lukea ruotsiksi minkä alan kirjan tahansa ja keskustella ruotsiksi mistä tahansa. Mene vaikka ruotsinkieliselle Facebook sivulle ja seuraa keskustelua. Siellä toistuvat samat sanat usein . Voit katsella muitakin ruotsinkielisiä sivustoja. Monet Ruotsissa asuvat suomalaiset osaavat ruotsin- ja suomenkielen yhtä hyvin. Tule kesäksi Ruotsiin kesätöihin, niin saat varmasti hyvät numerot jatkossa. Nämä ohjeet eivät ehkä auta jos koe on jo huomenna, siis pänttäämään nyt. Jag önskar lycka till. Ha det så bra. Vi hörs , kram.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165