Onko kellään kokemuksia millainen lyhytaikaispaikka Akseli ja Elina -koti Keljossa on?
Akseli ja Elina-koti
7
5362
Vastaukset
- hyvä_paikka
Parin vuoden takaa omaisen näkökulmasta paikka oli vilkas ja mukava, viihtyisäkin, ja vaikutti siltä, että ystävälliset hoitajat kohtelivat asukkaita todella hyvin.
(Mutta vanhustenhoidosta vastaavaa lääkäriä kannattaa varoa. Mutta hänhän on siellä vain ohimennen kerran viikossa, muistaakseni. Ja voihan lääkäri olla jo vaihtunut, en ole seurannut.) - Elemerivuan
Kyllä tää on hyvä paikka. Mää olen ollut täällä jo aika kauan, en muista kyllä kuinka kauan. Tarkistin juuri sotilaspassista ikäni, se on 98 vuotta. Itte laittaisin kyllä pari vuotta enemmän, se pappi kun oli niin päissään tehdessään syntymätodistusta aikoinaan. Noita vireitä Elinoita saisi olla enemmän, samoin ruokaa ja huvituksia. Muuten oikein hyvä paikka tämä, mikä tämä nyt olikaan. Luulen että Kuopion paras.
- Vaipatkirpparille
Eiks Anneli ole siel hoitsuna??
- Petyimme
Kortepohjasta huonoja kokemuksia. Säilytyspaikka, jossa liian vähän hoitajia ja valvontaa.
- Menemmenäillä
Missään laitoksessa ei voi olla jokaisella asiakkaalla omaa hoitajaa. Tai voisi toki olla, mutta omaisilla ei olisi varaa sitä maksaa. Aina on vaihtoehto että omaiset ottavat vanhuksen kotiinsa hoidettavaksi. Siinä tosin voisi jäädä jumppatunti tai Jypin peli usein väliin!
- ukulelesoi
kortepohjan akseli ja elina koti ollut lopetettuna jo pitkään. Tyhjä talo.
Säästöä nääs perkele! - Irma120
On siis siirtynyt Kortepohjasta Keljon vanhainkodin yhteyteen ja on lyhytaikaiseen hoitoon tarkoitettu.
Vähän vaan epäilyttää että uskaltaako sinne omien vapaapäivien ajaksi omaista viedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723