Huerlimann - kova traktori Sveitsistä

Schweiz-machine

5

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari.Samea.pihassa

      Pääasiassa sama peli kuin Deutz-Fahr. Ja jos haluaa halvempana, niin sitten Same. Tai sitten Lamborghini, jos haluaa navetan nurkalle Kuuluisan Nimen. Kaikkia löytyy Suomestakin jonkin verran ja Euroopan markkinoilta hyvin. Hürlimann on paljon, paljon harvinaisempi.

      Voimansiirrot ja perustekniikka enimmäkseen kaikissa yhteistä, ihan kelvollista ja kestävää. Eroja on moottoreissa, voimansiirron portaattomuuksissa ja nopeusalueissa ja sellaisissa.

      Ja elektroniikan monimutkaisuudessa ja hydrauliikan toiminnoissa, niissä Hürlimann ja Deutz ovat eniten vaihtoehtoja tarjoavia. Ja mutkikkaimpia. Siksipä erikoisempi ja meillä outo merkki eli Hürlimann voi olla ajan kanssa vähän haastavampi omistettava Suomessa.

      Saattaapa vaikka jonkin ovilasin hankinta Hürlimanniin teettää pikkuisen enemmän töitä, hytti kun on muotoiltu omalla tavallaan muista sisarmerkeistä erilaiseksi. Eihän siinäkään ongelmaa toki ole, jos ovilaseja ei koskaan-koskaan-koskaan rikkoudu...

    • taasjokukoulupoika

      Montako Hürlimannia olet ostanut? Tai ylipäätään traktoria? Eihän tuossa mitään, vaan missä lähin jälleenmyyjä EU-alueella, että saa tänne meille rekisteröityä.

      • Pari.Samea.pihassa

        Yhtään Hürlimannia en ole ostanut. Eikä moni muukaan Suomessa.

        Muita traktoreita olen ostanut uusina 3 kpl ja käytettyinä 5 kpl. Niissäkin värkkäämistä riittää ihan piisaksi, ilman kaikenlaisia kokeiluja ja harvinaisuuksien hakuja.

        Suomea lähin Hürlimanin EU:n alueella (siis EU:n alueella) oleva jälleenmyyjä löytyy luultavasti Kroatiasta. Sinne vaan ostoksille. Osannet sujuvasti serbokroatiaa?

        Käytetyn voit löytää helpoimmin Hollannista. Van Der Walilta. Oletkos koskaan tehnyt siellä kauppaa? Minä olen. Palataan sitten asiaan, kun itse olet ensimmäisenkään euroopan tuliaisesi hakenut.

        Ja koulupoika tosiaan olen. Paljon on oppimista minullakin vielä jäljellä, mutten sentään ole oppimista lopettanut. Toisin kuin useimmat tälläkin palstalla tyhjiä lässyttävät...


      • taasjokukoulupoika
        Pari.Samea.pihassa kirjoitti:

        Yhtään Hürlimannia en ole ostanut. Eikä moni muukaan Suomessa.

        Muita traktoreita olen ostanut uusina 3 kpl ja käytettyinä 5 kpl. Niissäkin värkkäämistä riittää ihan piisaksi, ilman kaikenlaisia kokeiluja ja harvinaisuuksien hakuja.

        Suomea lähin Hürlimanin EU:n alueella (siis EU:n alueella) oleva jälleenmyyjä löytyy luultavasti Kroatiasta. Sinne vaan ostoksille. Osannet sujuvasti serbokroatiaa?

        Käytetyn voit löytää helpoimmin Hollannista. Van Der Walilta. Oletkos koskaan tehnyt siellä kauppaa? Minä olen. Palataan sitten asiaan, kun itse olet ensimmäisenkään euroopan tuliaisesi hakenut.

        Ja koulupoika tosiaan olen. Paljon on oppimista minullakin vielä jäljellä, mutten sentään ole oppimista lopettanut. Toisin kuin useimmat tälläkin palstalla tyhjiä lässyttävät...

        Ei tuota ongelmaa ostaa traktoria ulkomailta, joten turhaa pimppuilua! Useamman uuden traktorin olen ostanut ja teettänyt tehtailla, vanhojakin löytyy nurkista riittävästi, sekä useampi leikkuupuimuri. Oppimista ikä kaikki, en ole lopettanut oppimista minäkään.


    • On teillä jutut. Hürlimann on Same Deutz-Fahr Groupin tuotemerkki. Tehdasta ei ole ollut Sveitsissä 30 vuoteen. Väritystä ja pieniä muotoilun yksityiskohtia lukuunottamatta traktorit Sameja tai Deutz-Fahreja, siis valmistusmaa joko Saksa tai Italia. Lähinnä Sveitsiä varten tuotemerkki on pidetty edelleen hengissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe