Onko sillä mitään käyttöä? Ilmeisesti liian ohutta vaatteisiin.
Metsäjäniksen tai rusakon turkis.
7
1836
Vastaukset
- Joskuskauan
Muistelen hatarasti niitä muinoin ostetun.
En ainakaan ite suosittele. Sehän hajoaa ku käytetty ja kuivanu voipaperi.
- polle.poika
Isäukko ajo hevosella jäniksennahkarahkeilla savotassa.
- hyvänahka
Kullinahkaksi käy mainiosti eikä hiosta
- Joo---
Joskus nähnyt kaupassa kalastustarvikkeissa näit palasia... Perho puolella lähinnä, kun runkoon voi käyttää jne...
Kyselee perhokalastajilt, että oisko tarves tälläsille ja saa pieniäkin palasia sit. Muutenhan nää nahkat jää hyödyntämättä. Mut toisaalta joku metsästäjä jättää pienpedoille syötäväks jne. Ja voihan noit käyttää haaskallakin houkuttimena, jos pienpetoja pyytää kytätenkin. En tiedä et toimisko loukussa miten ku itsellä muuta räippää loukulle ku tarve vähästä kuitenkin. Kaipa tuosta joku vauvan hattu tulis?
- Steyr
Jäniksen nahka on liian ohutta ja haperoa pukinenahaksi. Johonkin rasittamattomaan paikkaan se ehkä käy somisteeksi. Ja saattaisihan se takin tai hatunkin teko onnistua, jos laittaisi monta nahkaa päällekkäin ja käyttäisi vaikka poron nahkaa tai kangasta vahvikkeena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087