Oletko luotettava, rehellinen ja eläinrakas ihminen? Olisiko sinulla aikaa ja halua huolehtia kolmesta hamsteristani kun itse lähden lomamatkalle 21.12. ja viivyn enintään kaksi viikkoa (4.1.17 asti)? Onhan sinulla kokemusta hamstereiden hoidosta ja pystyt turvallisesti käsittelemään ja mahdollisesti myös juoksuttamaan hamstereita päivittäin?
Omistan kolme syyrialaista hamsteria ja kaikilla on omat häkit. Nalle on äärimmäisen kiltti ja vilkas poju, Jesper hieman tuittupäisempi ja hitaamman oloinen ''tarkkailija'' ja Amalia on kiltti mutta hyvin itsepäinen, utelias ja vilkas tapaus. Kaikki hamsterit ovat kesyjä, eivätkä pure.
Hoito tapahtuu mielellään sinun luonasi mutta järjestelyistä voidaan sopia myöhemminkin.
Nakkaa sähköpostilla jos kiinnostuit :) [email protected]
Hamsuille hoitaja/Oulu
Hamsut
1
189
Vastaukset 1
- hamstre
Kannattaa kysyä joltain kasvattajalta. Oulussa on muutama, ja he ovat suomen hamsteriyhdistyksen ja suomen kani ja jyrsijä liiton hyväksymiä kasvattajia, joilta kokemusta löytyy jopa yli 20 vuotta :). Itse voisin muuten ottaa, mutta en asu kuitenkaan niin lähellä, että kannattaisi ruveta hamsteria kuskaamaan niin pitkän ajomatkan päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568