Ipad ja iphonesta kuvat muistiin minne??????

Mitäteen

Mulla ipad pari vuotta vanha ja kysyn talletanko kuvat muistitikulle, ettei tarvitse ostaa lisämuistia pilvipalvelusta? Tämä on tärkeä asia, joten olen todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa. Ipad ios usb flash drive ia olisi tarjolla mutta en vaan ihan tajua mihin laittaisin nää 20 0000 kuvaa talteen??? Niin että muistia vapautuisi pilvestä. Nyt maksan 50 GB n musitista pikkasen per kk.

( en kysyisyi jos oikeasti tajuisin nää hommat paremmin)

6

2731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValintaOnSinun

Tietokoneelle, kiintolevylle, muistitikulle, roskakoriin, pilvipalveluun, bluray levylle, dvd levylle, valitse itse.
      Itse yleensä kiintolevylle tallennan.

• Mitäteen

Kertoisitko vielä, että onko helppo tallentaa muistitikulle vai minne olisi helpoin ja järkevin. En käytä kuin puhelinta ja padia mutta noi vehkeet täyttyy kuvista tai siis se icloud täyttyy. (Ennen käytin tietokonetta nyt se on jäänyt). Onko tikussa tai kiintolevyssä joku ero vai onko sama kummalle tallentaa?

• ValintaOnSinun
        Mitäteen kirjoitti:

Kertoisitko vielä, että onko helppo tallentaa muistitikulle vai minne olisi helpoin ja järkevin. En käytä kuin puhelinta ja padia mutta noi vehkeet täyttyy kuvista tai siis se icloud täyttyy. (Ennen käytin tietokonetta nyt se on jäänyt). Onko tikussa tai kiintolevyssä joku ero vai onko sama kummalle tallentaa?

Yhtä helppoa kuin kiintolevylle, jos tilaa riittää.
        Suoraan et taida ipadistä pystyä tallentamaan, en ole kokeillut ainakaan mutta sellaisella langattomalla muistikortin lukijalla olen kokeillut.äKyllä suosittelen kytkeä se ipad tietpkoneeseen ja siirrät sen kautta ne kuvat mihin tahdot, vaikka tietokoneen kiintolevylle.

Siirto tietokoneelle tai tikulle yms. tietokoneen kautta onnistuu itunesin kautta tai suoraan tietokoneen kautta, esim. omat tietokone ja ipad sieltä.
        Tuossa ohjetta
        https://support.apple.com/fi-fi/HT201302

• Mitäteen

• näintäällä

Joku toinen vastaa.

Päätät itse siitä, mitä kannatta käyttää ja mitä ei kannata käyttää.

Laitteen esittelyssä ja ohjeissa laitteen käyttö on simppeliä kuvien ja tiedostojen
        tallentamista ,jos ei ole tietokonetta käytössä. Mikäli sinulla on käytössä tietokone
        lataa ja asenna siihen Applen sivuilta ohjelma, jolla voit kopioida tietosi talteen
        koneelle.

https://support.apple.com/fi-fi

• ValintaOnSinun
        Mitäteen kirjoitti:

Kiitos paljon. Vielä yksi kysymys, osaisitko sanoa kaannattaisiko käyttää tätä iexpand jotakin systeemiä???? ( en oikein tajuu tätä mutta yritän...) eikö tämä ole applen joku oma systeemi?

https://www.time2technology.com/product-downloads/files/iosstoragedevice/iOS-Storage-Device-User-manual.pdf/

Nuita on halvempiakin jotka toimii ihan samalla tavalla jos tuollaisen tahtoo.
        Jormaali usb tikkuja minä käytän mutta onhan niitä applen omiakin jotka toimii suoraan ipad laitteissa.
        Sellainen toki saattaisi olla ihan kätevä sinun tilassasi.
        https://www.google.fi/search?newwindow=1&ei=Bo5VWK3YFIG-sgHA4pDYDw&q=ipad muistitikut&oq=ipad muistitikut&gs_l=mobile-gws-serp.3..0i13k1j0i22i30k1l3j0i8i13i30k1.3587.8001.0.8167.21.16.5.0.0.0.333.3735.0j3j10j2.15.0....0...1c.1.64.mobile-gws-serp..10.11.1771...0j41.gP-DTIu9Ekk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      17
      3938
    2. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      37
      3731
    3. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      22
      3150
    4. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      88
      1951
    5. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      36
      1782
    6. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      16
      1669
    7. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      17
      1647
    8. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      245
      1609
    9. Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.

Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k
      Suomen Keskusta
      192
      1159
    10. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      20
      1099
    Aihe