kiinnostaisi tietää käveleekö viljelijät enemmän jalkaterät ulos- vai sisäänpäin?
viljelijöiden yleisin kävelytyyli
13
257
Vastaukset
- joppaondemari
joppa kävellöö kuset housuuss ja mankkuu tukijaasia tukijaasia mikää riitä ku lissää tukijaasia
- Anonyymi
Ja paskat
- Jopantendenssi
Jopa tanssii nyt kävellessään se kun sai jotain aikaa tuolla "tukirintamalla"
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000005005470.html
Nyt se on varmaa: 50 000 suomalaista menettää asumistuet- egokestää
Juu, poikahan kävelee nyt kuin pingviini, kun vastikkeettomia tukia ajetaan alas!
- rehujussit
Maalta tulleen tunnisti entisaikaan siitä että joka kuudes askel oli pidempi
- goprohero3black
Niin kun ne kävellessään luulivat ylittävänsä ojan.... siitä se kuudes pitkä askel.
- asphaltfermer
goprohero3black kirjoitti:
Niin kun ne kävellessään luulivat ylittävänsä ojan.... siitä se kuudes pitkä askel.
Ennen maalla tunnisti kaupunkilaisvieraan pellolla, kun se oli aina turvallaan, kun ei muistanu pirentää astuntaa ojan kohralla.
- jaripaskaajapolkkaa
meil hypitään tasajalkaa, elämä maalla on ihanaa.
- Anonyymi
naapurin tukikeisari ottaa tukkee talon nurkasta, vällii kotkoivusta,
illansuussa tuki tulloo muasta,
suosii nelivetoa...- Anonyymi
se ottahan,
koville, ko,
vastikkeettomia,
kela-tukia leikatahaan,
syvästi...
- Anonyymi
Sehän riippuu paljolti siitä,ovatko viljelykset enemmän joko avo-vaiko salaojituksen valtapiirissä?
- Anonyymi
Ison talon ainoot pojat kävelee appelsiinit kainaloissa..
- Anonyymi
Soppiikos vielä ohjaamoon istummaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238