Onko nyxä kateellinen minulle?

vapaus-kunniaan

Hän teki kaikkensa saadakseen pilattua avioliittoni ja onnistui. Hän sai mitä halusi, mutta ei kuitenkaan vaikuta kovin onnelliselta tuo elämä. Jatkuvasti jotain ilkeää sanomista ja valheiden levittelyä minusta. Minusta jolta vei miehen. HÄH. Miksi. Luuliko saavansa kultakimpaleen jonka olen hionut, mutta onkin pettynyt sekundaan ja vihottelee minulle siitä.
Vai onko minulle kateellinen minun vapaasta ja itsenäisestä elämästä jossa ei miehiä ole paasaamassa eikä passattavana. Vai onko hän tosiaan kiinnostunut minusta jollain muulla tasolla. Hui, en halua edes ajatella.

4

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinolensennähnyt

      Katso peiliin, sieltä löytyy syy nyxän kateuteen. Olet vapaa hyvännäköinen nainen ja hän rupsahtanut mustasukkainen kiukkupussi.

    • whocaresexistänyxistä

      Itse dumppasin miehen ovesta ulos vajaat 3 kk sitten kun sain tietää, että se pettää mua työkaverinsa kanssa. Omaisuus on vielä osittamatta, heti kun saadaan koti myytyä ja päästään muksujen kanssa uuteen kotiin, pääsen exästä lopullisesti eroon. Miehen naistyökaverin kanssa en oo koskaan jutellu, eikä mua kiinnosta tippaakaan millanen se nainen on tai ei ole. Ihan se ja sama, en minä sen naisen kanssa ollu aviossa, eikä tää nainen mua pettäny vaan exä.

      Exä oli töissä viimeset vuodet koko ajan tyyliin 60-80h viikossa, kotona kävi vaihtamassa vaatteita, kotona ollessaan räpelsi tietsikkaa tai kännykkäänsä koko ajan. Aikani pyysin ja ruikutin, että vähentäisitkö duunijuttujasi, tehtäiskö jotain yhdessä koko perheellä, mutta kun ei herralle sopinut koskaan. Viimein lopetin pyytämisen ja elin lasten kanssa monta vuotta käytännössä kolmisteen, mies huiteli muka töissään. Nyt jälkikäteen aatellen oli luultavasti työkaverinsa kanssa ollu jo useemman vuoden, enpä ole kysellyt asian todellista laitaa kun ei se oikeestaan kiinnosta mua enää yhtään. Käsittääkseni tää exän työpaikkahoito oli/on aviossa myös, mutta en sitäkään oo selvittäny enkä kysellyt.

      Exä lähetti lapsille joululahjat postissa ja soitti eilen, kysyi voiko muksut tulla sen luokse hiihtolomaviikolla. Sanoin, että mitä sitä minulta kysyt, soita lapsille itselleen suoraan, tulevat jos haluavat tulla. Kumpikaan ei mennyt. Ei exä oo koskaan lasten läksyjä tarkistanut, ei lukenu iltasatuja, ei käyttäny ratsastamassa eikä oo ollut ikinä koulun juhlissakaan kattomassa, joten sitä saa mitä tilaa.
      Varmaan exä meinasi, että minä pakotan muksut sen luokse meneen, mutta ei se niin toimi enää kouluikästen kanssa. Hoitakoon isäsuhteensa lapsiinsa päin ihan itte.

      Tältä omakohtaselta kokemupohjalta, en osaa sanoo onko tää sun exäs nyksä kateellinen. Mä luulen että se on vaan täys vatipää muusta syystä.
      Toinen vaihtoehto on että sun läheiset valehtelee sulle, sen takii ett sulla olisi parempi mieli, jos aattelet että sun exällä ei meekään niin hyvin ku mitä vois olettaa.

      Mulle yritti miehen kaverit kertoilla joulun alla miten exä kaipaa päästä takas himaan, sanoin,e että siinähän kaipaa, jos sillä on oikeesti jotain asiaa, sillä on mun puhelinnumero, mutta eipä ole soittanut ja valittanut ikäväänsä, eikä ole oven takana ollut, ja vaikka oliski, en oikeesti sitä takaisin ottais.

      Jos joku levittäis minusta valheita ympäri ämpäri, laittaisin sille tekstarin jossa sanoisin, että lopeta, jos jatkat valehtelua, nostan syytteen kunnian loukkauksesta. Eikä sill ois välii olisko tää valehtelija exän nyksä tai joku muu ulkopuolinen, saman kohtelun saisi.

      Sillon kun erotaan, niin erotaan sitten lopullisesti, eikä jäädä mihinkään välitilaan roikkuun. Alotetaan uusi elämä ja jätetään vanhojen juttujen setviminen sikseen ja annetaan toiselel vapaus olla ja tehdä ihan mitä se haluaa ilman selän takana nillittämistä.

      • Salasuhdeilmituli

        Tuota voiko kakkosen viedä oikeuteen kunnianloukkauksesta kun nai varattua huoraten miehen kanssa ja minulta viety turhaan elämään niiden takia? Eli kaksi typerystä jotka loukkasivat tietäen olemassa oloni. Hmm... En olekaan tuota asiaa ajatellut että joutuisivat maksamaan kunniani loukkaamisesta. Todella kunniaksi on loukannut koska itse elän rehellisesti ja kunnioittavasti puolisoani kohtaan ja koen että kunniaani on loukattu. Varsinkin kun kyliltä tiedon sain. Mahtavan kunnian antoivatkin. Olen säälin kohteena että naurun kohteena miten minua huijattiin niin törkeästi. Voinko siis hakea kunnianloukkauksesta korvauksia näiltä kahdelta?


      • Jäkäjäkäjäkäjäkä

        Miksi sitten jauhat täällä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe