Nyt kirjoittamaan ruunelle!

Olis pieni pakko.

Pilmari kirjoitti viestin ihan tänne avoimelle palstalle, jossa hän ilkkui kuinka ruune oli saanut vain pari vastausta. Olisi kirjoittanut postilaatikkoni edes niin kuin hän itselleen vaatii.

Mutta asaiaan: Nyt siis muutama (enemmän kuin 2) viestiä. tänne.

Vastaukseksi kirjoitan jotain kaunista. Esim. voi kuinka pakkaslumen kiteet kimmeltävät talviauringossa. edellinen ehkä miespuolille.

Vastaukseksi naishenkilöille voisi olla vaikkapa. Olen lumoutunut tähtisilmiesi loisteesta ja ruusuhuultesi hurmaavasta hymystä. Saisp ..

Kitän etukäteen viesteistänne!

25

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä olet ihana 😊 Ihan suoraan kehoitat kirjoittamaan,...se on oikein! Harvinaisen rohkea olet kyllä :))))
      Näin aamulla aiheesi äidillisyydestä" johon en ehtinyt ottaa kantaa, tänään kun oli käytävä verikokeessa ja röntgenissä. Nyt osui silmäni tuttuun nimeesi, ja mielihyvin kirjoitan ihan henkilöäsi kannustaen, kera lämpimien halien ❤️ heippa

    • jakolasku

      No jaa me ei Ruunen kanssa parhaat kaverit olla mutta menköön nyt tämän kerran.
      Joulu on tulossa ja ihmisillä hyvä tahto, kuulemma. Valoja taas katselin tänään pihojen puissa. Kullan väriset täällä päin on nyt useimmilla. Värikkäänä henkilönä laitan useat valot partsille ja sisälle joita vaihtelen fiiliksien mukaan.
      Pakkasta muutama aste ja koulun kakrut luistelee. Hieno harrastus itse en nyt pääse kun koipi on sairauslomalla.

    • Ihmeesti tuo joulu sulatti sinut jakolasku. Kiitos!
      Mitä noista menneistä. palsta taevitsee ihmisiä, erilaisiakin.

      Sinisirkku kuuluu omaan kalustoon. Kiva silti tai siksi.

      • jakolasku

        Mitäpä siinä kiittelemään menette SiniSirkun kanssa jouluna kihloihin ja keväällä viimeistään naimisiin. Eikö olis hienoa.
        Jj löysi mukavan naiskaverin mutta Sus siirtyi muihin sfääreihin. Elämä vaan on syntymistä ja kuolemista, näin on tarkoitettu. Täällä kuoleminen on aika tavallista. On monta taloa ikäihmisille ja lippu usein puolitangossa. Juttelin yhden koiraihmisen kanssa tästä asiasta ja mustan huumorin viljelijöinä totesimme että että jätetään lippu puolitankoon huomenna kuitenkin joku kuolee.
        Kamalia puheita mutta Tuusulassa ambulanssilla on vaan yksi osoite joku näistä seniori tai palvelutalosta. Usein ambulanssi hakee jonkun.
        Mutta mehän odotetaankin joulua, meikä odottaa kirurgin veistä. Odotuksia on monenlaisia, eikö vaan?


      • Jakolaskulla on nyt romanttiset ajatukset päällimmäisenä.. Tuonkaltaiset ajatukset eivät olleet mielessäni lainkaan vastatessani, ymmärsin täysin mitä ruune haki, tai tarvitsi.... näinhän nämä uroot toimii.
        Toinen kun kehuu Ladyillaan ja mollaa ruunea, niin ruune taas haalii näyttöä paikan päällä 😊,... onnea molempien miehiselle itsetunnolle!

        Odotuksia on monia, onnea vaan leikkaukseen jakolasku, itse menen tänään kuulemaan lääkäriltäni jatkoajasta!


      • jakolasku

        Kiitos SS jännitystä on ilmassa. Koekaniinina olin tänään tutustumassa tilanteeseen. Vähän jännittää mutta on vaan mentävä ja saatava koipi järjestykseen.
        Joillain soi joululaulut meikäläisellä ilmeisesti pora.
        Juu kyllä ymmärsin mitä tarkoitit kunhan kiusasin mutta hienoa se on jos vanhemmat ihmiset löytää itselleen kaverin. Yhteen ei tarvitse muuttaa muuten vaan viettää yhteiselämää. Siitäkin saa henkistä ravintoa.


    • kall_e

      On se ruune senverran kirjoittanut, että yhden viestin annan minäkin. Lykkyä vaan

    • Joulutonttttu

      Onnea ruunen ja sinisirkun romanssille.

    • Kiitos

    • NJyt ei kerkiä, Ruune! Snooker kutsuu.

      • Kiitos kumminkin!

        Taso ei ole ollut kummoinenkaan, edes snookerissa


      • Ruuneman kirjoitti:

        Kiitos kumminkin!

        Taso ei ole ollut kummoinenkaan, edes snookerissa

        Minä tykkään siitä austraalialaisesta, nimea en muista. Tyhjensi pöydän ja sai huippupisteet.
        Tänään klo 15.00 jatkuu turnaus, muista!


      • Tarkoitat Robertsonia, joka on tehnyt "satasia" ihan ennätysmäärän ja voitti nytkin. Maailmanmestarikin on. On muuten Judd Trump huikeassa vedossa!


    • sirkutellen
    • Se-entinen-Kukkahame

      Kaunista lumisadetta täällä kulttuurimaisemissa, josta Hyvät Huomenet lähtee Ruunelle....nyt!...niinku huutokauppakunkku lyödessään vasaralla varmistaen myyntihinnan.
      Sehän on aivan selvää ku bläkki että avaajalle tervehdys kiitoksineen pitkästä *palstatyöstä*, osataan me sarviakin kolistella tarvittaessa, harvemmin ..!
      Onhan toki hyvä että joskus vedenpainekaari on nousussa kuin että luomet ja kädet roikkuu velttoina, naama happamena.

      *Ylös Suomen pojjaat nuoret, ulos sukset survaiskaa, lumi peittää jne..*
      Hyvää Huomenta.

      • Kiitos tervehdyksestä sinullekin. Kiva. huomata, että huutokauppakiinnostusta on muillakin. Kyllä Huutokauppakeisarin ja hänen Helinsä touhut tuo sellaista aitoa ihmisläheistä kosketusta arkeen, jota kaipaa. Näyttää yleisökin nauttivan Akin esityksistä.

        Ollaan mukana edelleenkin!


    • Se-entinen-Kukkahame

      En selosta enempää anteex iskuvirhe verenpaineesta kyse
      sain yhden vastauksen lisää.

      • Olet sinä kätevä!


    • Ramoona_

      Useinhan Ruunen ketjuihin osallistun, jos aihe tuntuu läheiseltä, siispä päivänpolitiikan jätän yleensä omaan arvoonsa. Olen joskus ollut hieman ärsyyntynyt turhista paineista, joita otat palstan tilasta, mutta toisaalta koen sen isällisenä huolenpitona. Isällisyys ja äidillisyys ei vaadi sitä, että on omia lapsia, vaan se on mielentila, halu suojella, ohjata ja auttaa kasvussa, Me emme enää muuksi muutu, olemme mitä olemme, mutta kaikki hyvään pyrkivä saakoon sijansa. Melkein kaikissa asioissa ja ihmisissä voi löytää jotain hyvää, jotkut tosin piilottavat sen kovin syvälle monenlaisen sälän ja kuoren alle. Voimme pyrkiä kukin voimillamme yhteiseen hyvään, tällainen julkinen palsta on siihen yksi harjoituskenttä, ja harjoittelijoita olemme koko ikämme, emme koskaan valmiita.

      Joulukin on mielentila, valon piiri keskellä pimeintä aikaa. Katselin ihmisten ilmeitä, kun lauloimme lähes täyden kirkon voimin kauneimpia joululauluja. Joulun lapsi, jouluyön ihme, kun maa taivaalle lyö kättä, ihan selvästi ihmisten piirteet pehmenivät, silmiin syttyi tuike, liikutuskin. "Soi huurteessa helinä huilun, niin kirkas on tähtinen yö. Hän kulkenut on yli kuilun, maa taivaalle kättä nyt lyö. "

      Loistavat kuutamot, hennot punerrukset auringonnousun ja laskun aikaan, sininen hämärä, tähtinen taivas, revontulet - miten upeilla taivaallisilla näyttämöillä meitä viihdytetään. Pohjoisen joulun tarinaan kuuluu sekin, että lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa, on hanget korkeat nietokset puhtaana tienoon peittävänä, säkenöivänä vaippana.. mutta niistähän sinä Ruuneperi lupasitkin kirjoittaa.

    • Kiitos Makriina!

      Hiukan, eli paljon, hävettää tällainen vastausten pyyntö. Sanailu sijansa saakoon - minunkin tavallani. Koirasihmisille minä lumien kimmalluksesta lupasin kirjoittaa. Anna sinä silmiesi loistaa joulun ilojen kokemisesta.
      Minä en osaa enää tulla lapseksi, korkeintaan vanhuuden höppänäksi yhä enemmän. Näillä on mentävä ja joulunkin vietän väsymyksineni yksin. On etu sekin, että saa istua rauhassa ja heittäytyä hetken levollekin tarpeen tullen.

      Vielä minä näitä höpinöitäni kirjoitan kunhan aihe tulee mieleen.

    • kysymysss

      Onko tuo makriina ja ramoona sama kirjoittaja ?

    • Laitan vastauksen vaihteeksi rekatulla, tähän kysymykseen olen ennenkin törmännyt. Makriina on eri kirjoittaja. En pane pahakseni, vaikka Ruune nikkini häneen sekoittaa, hänhän puhuu myös perustuslaillisista tarkoittaessaan perussuomalaisia. Makriina on Ruunen ja muidenkin palstalaisten luottokirjoittaja, nikit muistuttavat jossain määrin tosiaan, se voi selittää tätä. En usko, että Ruune tahallaan minua mitätöidäkseen kirjoitukseni perään osoittaa kiitokset Makriinalle. :)

      Voin yhtyä moniin Makriinan ajatuksiin ja mielipiteisiin, mutta snookerista en tiedä mitään. :)

      • Minä hämmästyin, kun Ruune minua kiitteli, enhän ollut osallistunut koko letkaan, kun seurasin snookeria!
        Kiitokset kuitenkin kiittämästä, niin Ruunelle kuin Ramoonallekin. Ramoona ja minä olemme eri kirjoittajat, en edes tiedä, voisiko rekisteröityä kahdella nimmarilla. Enpä pane minäkään pahakseni, vaikka nimimerkkimme ovatkin sekoittuneet. Terveisiä.

        Mukava ketju tällä kertaa, kun kirjoittajilla on hyvä mieli ja asenne.


    • Ruuunemannin kehoitus kirjoittaa ruunelle oli hilattu "nurkan taakse." Katsoin, ettei se vielä sitä ansaitse ja nostan nyt näkyville.

      Muun kommentointini jätän tällä kertaa. Joskus on niin, että on parempi olla hiljaa, kuin puhaltaa ulos mitä mielessä liikkuu. Toivon kuitenkin hyvää jatkoa!

      • Kiitos! Konstit on monet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe