Kävin tänään ostamassa pojille joululahjaksi Xbox Onen, onko siinä mitään ihmeellistä kun laittaa sen käyntiin ensimmäisen kerran. Onko esim 14 päivää live aikaa, Ilmeisesti täytyy tehdä yhteys nettiin, joku microsoft tili & päivittää konsoli?
Xbox Onen käyttöönotto
8
172
Vastaukset
- eiihmetelläsittenjouluna
sitten vielä, onko se Xbox Live Gold aika kuinka tärkeä, mitä jos sitä ei ole, mitä konsolilla voi sitten tehdä, voiko pelata netissä?
- Minävaantäällänyt
Live goldin tarttee nettipelaamiseen eli suht täerkeä
- huokaus2016
pelin lataus kestää aika pitkään 10 MBit liittymällä... Ja konsoli menee oletus asetuksilla virransäätötilaan tunnin kuluttua. Mulla ei myöskää toiminut Battlefield 1 koodi. Xbox tuessa caan chatti, ja päiväväs aikaan. Joo... mun puolesta olisi voinut jääda kauppaan. Aattona ei varmaan toimi enää mikään, kun kaikki yrittää yht aikaa...
- FuxBox
Konsoli pitänee päivittää, kontrolleri myös. Riippuen netin nopeudesta tuossa voi mennä pari tuntia. vanha MS live tunnus käy. Pelien lataus voi kestää todella pitkään.
Jos sulla on bundle (esim. BattleField 1 bundle) ja pelikoodit, niin varaudu siihen, että koodit ei toimi. XBoxin Twitter supportin kautta sain toimimaan. Peleissä on jos jonkinmoista content packiä, Gold lisenssiä, maksullista latausta, joka ei olekkaan maksulinen, jos sulla on koodi... Lisälaite maailmaan, en ole vielä edes uskaltanut aloittaa tutustumista.
Jos muksuille haluaa konffata ikärajat, niin taas palaa lisää aikaa.
2 päivää turattu tän vehkeen kanssa, ja olen tyytyväinen siihen, että aloitin ennen aattoa.
Toisaalta harmittaa, etten jättänyt rahatekokonetta kauppaan. Ehkäpä torille sitten joulun jälkeen.- eiihmetelläsittenjouluna
joo päivitysiin varauduttu lahjat aukeaa klo 14.00, on sitten aikaa säätää ms tilejä ja asetuksia.
Onneksi tuli ostettua muutama peli overwatch ja destiny collection lisäksi. Molemmilla muksuilla samat pelit ja omat konsolit, toisella xbox elite ja toisella one s. Toivottavasti tiimipelaaminen sujuu & toivottavasti tänä jouluna ei hakkeroida xboxia tai pleikkaria! - eiihmetelläsittenjouluna
Kaikki kunnossa ja meni koko hommaan reilu puoli tuntia.
- Halo666
Onko noi Onen latauskoodit konsolikohtaisia eli toimiiko saman koneen eri profiileilla? Esim Battlefield 1... tai ihan tuo bundlen mukana tullu Live Gold?
- gtaftw
Kaikki live-lipukkeet (eli siis nettipeli-lipukkeet) toimivat kummallakin xboxilla. Itse käyttelen onen lisäksi edelleen 360:tä ja sama gold live toimii kummallakin.
**************************************************************************************
Pelit taasen ovat lähinnä konsolikohtaisia, lukuunottamatta alati lisääntyvää määrää 360-pelejä mitkä tulevat toimimaan tai jo toimivat xbox onessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957