Miten koristelette kuusen?Latvaan tähti? Entäs muuta?Onko joka joulu samat koristeet?
Joulukoristeet
11
183
Vastaukset
- Kristiina1998
Latvaan laitan kultaisen tähden. Sitten kynttilät.Punaisia palloja sekä kullan väristä nauhaa.
- Katariina1984
Laitan latvaan kultaisen tähden. Sekä kynttilät. Hopeisia palloja ja punaista nauhaa.
- Veera1992
Kultainen tähti latvaan ja kynttilät kuuseen. Hopean väristä nauhaa ja kuparin värisiä palloja. Sekä kaksi lasista enkeliä.
- Minttu22v
Hopeinen tähti latvaan.Sekä kynttilät. Myös punaisia ja kultaisia palloja. Sekä kultaista nauhaa.
- Lepoavaan
En osta lahjoja, en koristele kuusta. Lähden jouluksi tapaamaan perhettä. Kunhan saa olla vaan. En välitä jouluruuista pätkääkään. Pidän silti jouluntunnelmasta: Mitä kokee kaduilla ja kirkoissa.
- Aivanuskomatonta
Ai että et osta lahjoja,etkä koristele kuusta ja pidät joulutunnelmasta.Todella röyhkeää mennä toisten laittamaan valmiisen jouluun ja todennäköisesti otat vielä lahjatkin vastaan,muttet mitään itse anna.Eikö yhtään hävetä?
- Vittumaista.joulua
Muovikuusen sain viimeinkin myytyä viitosella. Vielä olisi tiukkaan pakattu laatikollinen koristeita 1980 -luvulta. Joutaisi myydä nekin pois vaan tuskin kukaan ostaa. Ilman pitäisi saada ja ilman jos tarjoat, niin kysytään paljonko maksat jos haen.
En siis vietä joulua. Mitä sitä turhaa yksinäinen vanha mies. Joulukirkossa voisin käydä herättämässä pahennusta lähtemällä kesken saarnan pois, kun siellä mädättäjäkiipijänaispappi saarnaa islamilaissaastan ihnuudesta. Saas nyt nähdä tuleeko lähdettyä...
Tavallista arkiruokaa olen jemmannut pyhiksi. Juomat hankkimatta ja saattaapa olla että jääkin hankkimatta. Olisi maksalle ainakin terveellisempää...
Kaksi joulukorttia olen saanut, yhtään en lähetä. Saa Postin johtorosvot vähemmän bonusta...
Yhden joulun olen saanut "Joulumuorin" kanssa viettää. Kai sen pitää minulle riittää. Yhtenä jouluna tein lumitöitä pihallani ja katoillani koko aaton ja Joulupäivänä klo 12 sain homman valmiiksi. Pilkkihaalareissa. Oli -25 astetta. Etelärannikolla. Klo 13:ksi naapuri tarjosi silloin jouluaterian, sain silloin oikeaa kinkkuakin!- Myyntiin
Pistä myyntiin jonnekkin netissä?
- Vittumaista.joulua
Myyntiin kirjoitti:
Pistä myyntiin jonnekkin netissä?
Pistin myyntiin. Ei kiinnostanut ketään. Ensi jouluna sama ja sitten kai taloyhtiön polttojätteisiin. Jos elän niin kauan...
- Kuusikultainen
Kultasiipinen leveämekkoinen enkeli latvaan, joka pitelee kuusen oksille levittyviä leveitä hohtavia kultanauhoja.Sähkökynttilät.
Kultahilepalloja, joissa punaiset rusetit. - Hpstdr
Varastamassani kuusessa on latvassa hakaristi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134515Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3113433Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363356Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112509Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182475- 2582081
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2931632- 891571
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441336Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153