Miten koristelette kuusen?Latvaan tähti? Entäs muuta?Onko joka joulu samat koristeet?
Joulukoristeet
11
192
Vastaukset
- Kristiina1998
Latvaan laitan kultaisen tähden. Sitten kynttilät.Punaisia palloja sekä kullan väristä nauhaa.
- Katariina1984
Laitan latvaan kultaisen tähden. Sekä kynttilät. Hopeisia palloja ja punaista nauhaa.
- Veera1992
Kultainen tähti latvaan ja kynttilät kuuseen. Hopean väristä nauhaa ja kuparin värisiä palloja. Sekä kaksi lasista enkeliä.
- Minttu22v
Hopeinen tähti latvaan.Sekä kynttilät. Myös punaisia ja kultaisia palloja. Sekä kultaista nauhaa.
- Lepoavaan
En osta lahjoja, en koristele kuusta. Lähden jouluksi tapaamaan perhettä. Kunhan saa olla vaan. En välitä jouluruuista pätkääkään. Pidän silti jouluntunnelmasta: Mitä kokee kaduilla ja kirkoissa.
- Aivanuskomatonta
Ai että et osta lahjoja,etkä koristele kuusta ja pidät joulutunnelmasta.Todella röyhkeää mennä toisten laittamaan valmiisen jouluun ja todennäköisesti otat vielä lahjatkin vastaan,muttet mitään itse anna.Eikö yhtään hävetä?
- Vittumaista.joulua
Muovikuusen sain viimeinkin myytyä viitosella. Vielä olisi tiukkaan pakattu laatikollinen koristeita 1980 -luvulta. Joutaisi myydä nekin pois vaan tuskin kukaan ostaa. Ilman pitäisi saada ja ilman jos tarjoat, niin kysytään paljonko maksat jos haen.
En siis vietä joulua. Mitä sitä turhaa yksinäinen vanha mies. Joulukirkossa voisin käydä herättämässä pahennusta lähtemällä kesken saarnan pois, kun siellä mädättäjäkiipijänaispappi saarnaa islamilaissaastan ihnuudesta. Saas nyt nähdä tuleeko lähdettyä...
Tavallista arkiruokaa olen jemmannut pyhiksi. Juomat hankkimatta ja saattaapa olla että jääkin hankkimatta. Olisi maksalle ainakin terveellisempää...
Kaksi joulukorttia olen saanut, yhtään en lähetä. Saa Postin johtorosvot vähemmän bonusta...
Yhden joulun olen saanut "Joulumuorin" kanssa viettää. Kai sen pitää minulle riittää. Yhtenä jouluna tein lumitöitä pihallani ja katoillani koko aaton ja Joulupäivänä klo 12 sain homman valmiiksi. Pilkkihaalareissa. Oli -25 astetta. Etelärannikolla. Klo 13:ksi naapuri tarjosi silloin jouluaterian, sain silloin oikeaa kinkkuakin!- Myyntiin
Pistä myyntiin jonnekkin netissä?
- Vittumaista.joulua
Myyntiin kirjoitti:
Pistä myyntiin jonnekkin netissä?
Pistin myyntiin. Ei kiinnostanut ketään. Ensi jouluna sama ja sitten kai taloyhtiön polttojätteisiin. Jos elän niin kauan...
- Kuusikultainen
Kultasiipinen leveämekkoinen enkeli latvaan, joka pitelee kuusen oksille levittyviä leveitä hohtavia kultanauhoja.Sähkökynttilät.
Kultahilepalloja, joissa punaiset rusetit. - Hpstdr
Varastamassani kuusessa on latvassa hakaristi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026