http://mvlehti.net/2016/12/13/persuministeri-kieltaytyi-luovuttamasta-isis-kaksosia-irakiin/
Persuministeri kieltäytyi luovuttamasta ISIS-kaksosia Irakiin
Semmonen on kouvolalainen ministeri.
Persuministeri: Ei ISIS kaksosia Irakiin
7
94
Vastaukset
- HyväLindström
Nyt kun melkein kaikki sotaveteraanit ovat kuolleet ja veteraanisäätiöillä miljoona omaisuus niin niillä rahoillahan voidaan alkaa tukemaan ISIS veteraaneja. Menestyneimmät uuden polven veteraanit voisivat saada myös kutsun linnan juhliin joka vuosi.
- iytuu
Joo ja Sauli lahjoittaa jokaiselle polkupyörän.
- 4500e
Ja katos, tuli maakuntapaikoista köyhälle ministerille palkkionkorotus? Ja Helminen, ahneudella ei rajaa!?
- PaperiTollo
On siinä ukko. Rikoksentekijät eivät joudu vastuuseen.
- HyväLindström
Annappas kun mä selitän miten tää oikeen menee.
Tämä on katos täysin uudenlainen tapa ratkaista Irakin sota.
Persut houkuttelee ISIS taistelijat tänne lupaamalla lievät tuomiot, elinikäisen turvapaikan ja paremmat sosiaalietuudet mitä oman maan kansalaisille.
Rehelliset turvapaikanhakijat me sen sijaan palautetaan turvalliseen Irakiin.
Kohta me huomataan, että Irakissa taikka lähi-idässä ei ole enää yhtään ISIS taistelijaa ja persut on ratkaisseet viisaudessaan koko lähi-idän konfliktin.
- työtekeesankarin
Kaverin pitää palata entiseen ammattiin. Ei politiikan pariin ,saisi hävetä sanojaan. Vain idiootti äänestää seuraavissa vaaleissa tota tyyppiä.
- eetyy
Tää jarppa on niin tahvo äijä ,ettei mitään rajaa. Ajaa sipilän kera Suomea suohon.Paljonkohan saavat itte tästä multikulttuuripaskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719