Moro,
lueskelin tuossa noita keskusteluketjuja ja tulin siihen tulokseen, että 'ilmiannan' omat sivuni www.jarih.fi myös tänne. Olen asunut Kroatiassa toukokuusta 16 lähtien ja elänyt ja kokenut tämän maan kantapään kautta. Moneen kysymykseen löydätte vastauksia varmasti tuolta sivuiltani , mutta jos haluatte tietää lisää varsinkin alueista tässä Splitin kyljessä, vastaan mielelläni kysymyksiinne. Asun siis noin 15 kilometriä Splitistä, saman verran lentokentältä ja n. 20 km Trogirista.
Ai niin muuten, kun valitsette sitä lomapaikkaanne, nämä Kastellan pikku kylät ovat oiva vaihtoehto. Täältä on lyhyt matka suurempiin paikkoihin ja hintataso ei ole lähellekkään sitä mitä se on vaikkapa Trogirissa. Ja apartmenteja löytyy ihan joka lähtöön.
En lueskele tätä palstaa ihan kauhean aktiivisesti, joten jos haluatte ottaa yhteyttä, käykää sivuillani ja ottakaa yhteyttä sieltä löytyvien yhteystietojen kautta.
T. Eläkeläinen Kroatiasta
Tietoja Kroatiasta
0
544
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459