Vapaa kuvaus

Maailmaa avoimin silmin ihmettelevä free lance -kirjoittaja, joka kirjoittaa milloin mistäkin milloin mihinkin. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Messenger: [email protected]

Aloituksia

27

Kommenttia

30

  1. Kroatian reissu suunnittelilla?

    Onko sunnitteilla reissu Kroatiaan? Löysin tämän blogin jossa maassa asuva tyyppi kirjoittaa melkoisen avoimesti minkäl
    Kroatia
    0
    548
  2. Tietoja Kroatiasta

    Moro, lueskelin tuossa noita keskusteluketjuja ja tulin siihen tulokseen, että 'ilmiannan' omat sivuni www.jarih.fi myös
    Matkakohteet
    0
    339
  3. Kesällä Saaremaalle

    Olisi suunnitelmissa reissata kesällä auton kanssa Saaremaalle. Tästä ketjusta löytyy varmasti vastauksia kysymyksiin, m
    Yleistä Virosta
    8
    356
  4. Sama vanha laulu

    Kylläpäs onkin mukava huomata pitkästä aikaa tänne eksyneenä, että vanha "lempiaiheeni" on jälleen nostamassa päätään. W
    Laki ja rikos
    14
    480
  5. Satu

    Kuulkaapas pikku mussukat. Koska viikonloppu on aluillaan, lienee aika pienen sadun. Ja vanhan perinteen mukaisesti sadu
    Talousrikokset
    9
    407
  6. EOK:n toiminnasta

    Aloitin keskustelun Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto Ry:n keksimästä näppärästä markkinoinnista, jossa WC:n jäse
    Talousrikokset
    29
    795
  7. Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto Ry

    Koska itse Wincapita -casessa ei ole tapahtunut vähään aikaan mitään merkittävää, tuntuu tämänkin palstan keskustelu sii
    Talousrikokset
    13
    669
  8. Historian havinaa

    Huoh, tylsäksi on mennyt tämä WC –keskustelukin. Siksipä otan vapauden lainata itse itseäni tekstillä, joka niputtaa kai
    Talousrikokset
    1
    135
  9. No niin

    Saattaa tulla jäsenistölle yllätyksenä, mutta jopa minä, köyhä ja yksinäinen free lance -kirjoittaja, satuin olemaan pai
    Talousrikokset
    22
    596
  10. Median tarkoitusperät

    Jaahas, tämäkin keskustelu on hiljenemään päin, mitään uutta ei vähään aikaan ole palstalle ilmaantunut. Keskustelu tunt
    Talousrikokset
    62
    1465
  11. Wincapita mediassa

    Kappas, sivujen lay-out on uudistunut sitten viime vierailun. Ja kirjoitustenkin määrä on taas ilahduttavassa kasvussa,
    Talousrikokset
    11
    671
  12. Muutama huomio

    Jälleen oli hieman aikaa lueskella tätä, valitettavan hiljaista, palstaa ja jopa huomioida muutamaa seikkaa keskusteluis
    Talousrikokset
    10
    1852
  13. Kickbike?

    Tervehdys! Olen koukuttumassa hiljalleen kohti kickbikea noin kuntoilumielessä, ja kyselisinkin nyt kokemuksia ja näkemy
    Pyöräily
    5
    3313
  14. Vanha laulu jatkuu

    Jaahas, sillä välin kun olen joutunut tekemään töitä, on Wincapita keskustelu siirretty yllättäen talousrikosten alle, j
    Talousrikokset
    13
    1237
  15. Epäselviä asioita, osa 2

    Anteeksi etten ole reagoinut saamaani palautteeseen aiemmin, mutta näinä aikoina täytyy aina välillä yrittää tehdä jotai
    Verkostomarkkinointi
    21
    1601
  16. Epäselviä asioita

    Olipa tuossa muutama päivä sitten tällä palstalla WC -jäsenen (?) kirjoitus jäsenistön mieliä askarruttavista epäselvist
    Verkostomarkkinointi
    20
    1897
  17. Hotellisuosituksia

    Tilanne on nyt tämä; olen lähdössä synttäreitä pakoon lokakuussa Riikaan, ja tarvitsisin kipeästi suosituksia hotelleist
    Riika
    13
    3193
  18. Capitan henkilögalleria

    Ihan vaan että osattaisiin myöhemmin varoa jos näihin herroihin sattuu törmäämään, niin kertokaa nyt ihmeessä kuka on tä
    Verkostomarkkinointi
    6
    2843
  19. Vesiputket

    Olemme muuttamassa meille uuteen asuntoon ja muun kämpän remontti alkaa olla valmis, mutta kylppäri vaatii vielä toimia.
    Kylpyhuone
    1
    408
  20. Majoitus New Yorkissa?

    Olen lähdössä kaverini kanssa 09.11. Nykkiin, ja kyselisinkin nyt tietääkö joku jonkinlaista edullista, mutta turvallist
    Yleistä Yhdysvalloista
    3
    1510