jaquesh
Vapaa kuvaus
Maailmaa avoimin silmin ihmettelevä free lance -kirjoittaja, joka kirjoittaa milloin mistäkin milloin mihinkin. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Messenger: [email protected]
Aloituksia
27
Kommenttia
30
Kroatian reissu suunnittelilla?
Onko sunnitteilla reissu Kroatiaan? Löysin tämän blogin jossa maassa asuva tyyppi kirjoittaa melkoisen avoimesti minkäl0581Tietoja Kroatiasta
Moro, lueskelin tuossa noita keskusteluketjuja ja tulin siihen tulokseen, että 'ilmiannan' omat sivuni www.jarih.fi myös0398Kesällä Saaremaalle
Olisi suunnitelmissa reissata kesällä auton kanssa Saaremaalle. Tästä ketjusta löytyy varmasti vastauksia kysymyksiin, m8433Sama vanha laulu
Kylläpäs onkin mukava huomata pitkästä aikaa tänne eksyneenä, että vanha "lempiaiheeni" on jälleen nostamassa päätään. W14521Satu
Kuulkaapas pikku mussukat. Koska viikonloppu on aluillaan, lienee aika pienen sadun. Ja vanhan perinteen mukaisesti sadu9490EOK:n toiminnasta
Aloitin keskustelun Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto Ry:n keksimästä näppärästä markkinoinnista, jossa WC:n jäse29828Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto Ry
Koska itse Wincapita -casessa ei ole tapahtunut vähään aikaan mitään merkittävää, tuntuu tämänkin palstan keskustelu sii13713Historian havinaa
Huoh, tylsäksi on mennyt tämä WC –keskustelukin. Siksipä otan vapauden lainata itse itseäni tekstillä, joka niputtaa kai1158No niin
Saattaa tulla jäsenistölle yllätyksenä, mutta jopa minä, köyhä ja yksinäinen free lance -kirjoittaja, satuin olemaan pai22620Median tarkoitusperät
Jaahas, tämäkin keskustelu on hiljenemään päin, mitään uutta ei vähään aikaan ole palstalle ilmaantunut. Keskustelu tunt621554Wincapita mediassa
Kappas, sivujen lay-out on uudistunut sitten viime vierailun. Ja kirjoitustenkin määrä on taas ilahduttavassa kasvussa,11709Muutama huomio
Jälleen oli hieman aikaa lueskella tätä, valitettavan hiljaista, palstaa ja jopa huomioida muutamaa seikkaa keskusteluis101888Kickbike?
Tervehdys! Olen koukuttumassa hiljalleen kohti kickbikea noin kuntoilumielessä, ja kyselisinkin nyt kokemuksia ja näkemy53484Vanha laulu jatkuu
Jaahas, sillä välin kun olen joutunut tekemään töitä, on Wincapita keskustelu siirretty yllättäen talousrikosten alle, j131264Epäselviä asioita, osa 2
Anteeksi etten ole reagoinut saamaani palautteeseen aiemmin, mutta näinä aikoina täytyy aina välillä yrittää tehdä jotai211652Epäselviä asioita
Olipa tuossa muutama päivä sitten tällä palstalla WC -jäsenen (?) kirjoitus jäsenistön mieliä askarruttavista epäselvist201940Hotellisuosituksia
Tilanne on nyt tämä; olen lähdössä synttäreitä pakoon lokakuussa Riikaan, ja tarvitsisin kipeästi suosituksia hotelleist133244Capitan henkilögalleria
Ihan vaan että osattaisiin myöhemmin varoa jos näihin herroihin sattuu törmäämään, niin kertokaa nyt ihmeessä kuka on tä62865Vesiputket
Olemme muuttamassa meille uuteen asuntoon ja muun kämpän remontti alkaa olla valmis, mutta kylppäri vaatii vielä toimia.1431Majoitus New Yorkissa?
Olen lähdössä kaverini kanssa 09.11. Nykkiin, ja kyselisinkin nyt tietääkö joku jonkinlaista edullista, mutta turvallist31524