Kaipaa nuolijaa Punavuoressa.
40v xl-nainen
20
636
Vastaukset
- Kielimies10
Kaipaatko pelkästään nuolijaa vai myös paniaa.......huomenna?
- pillumäräksii
Viikonloppuna.... Missä tavataan?
- Kielimies10
Harmi, olen viikonlopun poissa, mutta sitä ennen olisin voinut tulla käymään tai tavattu jossain :-)
- treenibuusti
40 v xl nainen sinulle tarjoan suuren ja ihanan tyydyksen mies Eirasta laita yht .ott.tiedot niin tutustutaan
- lipoja
ois upeaa jos voisit istua naamalleni, nuolisin sinua niin kauan kun vain orgasmeilta pystyssä pysyisit. koska voin tulla?
- kikoloureiro
No nyt löysit kieliexpertin,mut mis vitus on Punavuori? Ps.kaikki asennot käy. Mikä lemppari asento? Tykkään 69
Kyllä taitaa olla tuollaisella naisella sähköposti täynnä jos yhteydenottoihin asti pääsee. Oikeastaan nainen joka nauttii nuolennasta on niitä parhaimpia naisia.
- Sepetius66
Täällä 50v. Xxl yksinäinen ukko vois Sinun kanssasi jakaa toiveet.
Tulen mielelläni nuolemaan. Pistä viestiä tämän sivuston s-postiin. Nicki on tunnus.
Kyllä olen halukas tulemaan.
- Jaettikyrpae
Saanko tunkea löylykauhan xl-pilluusi?
- fggghhh
Tottakai saat ja kipukoukku perseeseen
- roopetti
Tulen vaikka heti punavuoreen, nuolen on ihanaa , nuolen pitkään olen jo vähän vanhempi mies, ihanaa
- Päää
Punavuoressa iso lammasfarmi täällä riittää nuoltavaa enämpikin.
Tulen vaikka heti
- Lihavanico
[email protected] laita viestii...
- VilkasKielii
Hei!
Onko paikka vielä auki? :-) - Pääää
Lammafarmille paikka auki.Pystytkö nuolemaan syvältä?
- rrepa
Hei olen persaukinen 33v pitkä mies maksatko viulut jos nuolen sinua 8tuntia.
- fghjkkk
Maksan löylykauhan perseeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121790En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331178SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2201142Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931069Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36875- 43822
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6811Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9772+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235746