Kaipaa nuolijaa Punavuoressa.
Vastaukset 20
- Kielimies10
Kaipaatko pelkästään nuolijaa vai myös paniaa.......huomenna?
- pillumäräksii
Viikonloppuna.... Missä tavataan?
- Kielimies10
Harmi, olen viikonlopun poissa, mutta sitä ennen olisin voinut tulla käymään tai tavattu jossain :-)
- treenibuusti
40 v xl nainen sinulle tarjoan suuren ja ihanan tyydyksen mies Eirasta laita yht .ott.tiedot niin tutustutaan
- lipoja
ois upeaa jos voisit istua naamalleni, nuolisin sinua niin kauan kun vain orgasmeilta pystyssä pysyisit. koska voin tulla?
- kikoloureiro
No nyt löysit kieliexpertin,mut mis vitus on Punavuori? Ps.kaikki asennot käy. Mikä lemppari asento? Tykkään 69
Kyllä taitaa olla tuollaisella naisella sähköposti täynnä jos yhteydenottoihin asti pääsee. Oikeastaan nainen joka nauttii nuolennasta on niitä parhaimpia naisia.
- Sepetius66
Täällä 50v. Xxl yksinäinen ukko vois Sinun kanssasi jakaa toiveet.
Tulen mielelläni nuolemaan. Pistä viestiä tämän sivuston s-postiin. Nicki on tunnus.
Kyllä olen halukas tulemaan.
- Jaettikyrpae
Saanko tunkea löylykauhan xl-pilluusi?
- fggghhh
Tottakai saat ja kipukoukku perseeseen
- roopetti
Tulen vaikka heti punavuoreen, nuolen on ihanaa , nuolen pitkään olen jo vähän vanhempi mies, ihanaa
- Päää
Punavuoressa iso lammasfarmi täällä riittää nuoltavaa enämpikin.
Tulen vaikka heti
- Lihavanico
[email protected] laita viestii...
- VilkasKielii
Hei!
Onko paikka vielä auki? :-) - Pääää
Lammafarmille paikka auki.Pystytkö nuolemaan syvältä?
- rrepa
Hei olen persaukinen 33v pitkä mies maksatko viulut jos nuolen sinua 8tuntia.
- fghjkkk
Maksan löylykauhan perseeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741175
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan78929Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti424898Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli78890- 64788
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 67747
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10738Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35672Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16570