Jouduin lopettamaan sairaan rottani, ja tämän veli jäi yksikseen. Nyt etsin yksinäiselle rotalleni uutta kotia. Hän on noin yksivuotias söötti poikarotta, oikein hyväluonteinen. Väritykseltään vaaleanharmaa (en tiedä oikeita termejä) yksivärinen, sileäkarvainen.
Toivoisin hänen löytävän uuden kodin, sillä minulla ei ole aikomusta ottaa uusia rottia ja olisi eläimen kannalta todella kurjaa viettää loppuelämä yksikseen.
Onko täälle ketään, joka haluaisi tarjota uutta kotia? Etsin kotia, jossa on jo valmiiksi muita rottia, joiden laumaan rottani voi liittyä. Oli sitten pieni tai iso lauma :) Uuden kodin on oltava rotalle mukava, siis siisti paikka jossa eläimistä pidetään hyvää huolta ja jossa heillä on tilaa tarpeeksi ja mahdollisuus olla vapaana häkistä. Olen valmis itse tuomaan eläimen mikäli asut edes eteläsuomessa päin, itse olen Helsingissä. Mukana tulisi tarvikkeita, riippukeinuja yms.
Ota yhteyttä sähköpostilla
[email protected]
Tarjoa rotalleni uutta kotia?
Rotan
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788