Asumistuki jäissä

1lesken

Asun rivarikaksiossa. Vuokra on 528€/kk,sis. veden ja sähkön. Ei saunaa. Asumistukea saan hulppeat 49€/kk. Olen ansiosidonnaisella päivärahalla yksin eläjä. Vuokra nousee 20€ vuoden alusta. Kelan päätöksen mukaan asumistuki on edelleen tuo 49€/kk. Teoriassa voisin asua pienemmässäkin kämpässä, mutta niitäpä ei ole niin paljoa markkinoilla, ainakaan edullisia.Tämä nyt on pieni asia, mutta tässä huomaa, miten hallituksen leikkaukset vaikuttavat. Perheellisiä opiskelijoita asumistuen leikkaukset koskevat eniten. Kannattaako siis opiskelu. Pitääpä silti olla onnellinen, että on katto päänpäällä ja lämmintä. Lesken

47

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy.kelassa

Asumistuen voit tarkistuttaa !

• 1lesken

Käy Kelassa:
        Tarkistutin asumistukeni, ja toimitin uuden vuokrankorotuskuitin Kelaan. Vastaus tuli eilen Kelasta. Asumistuki ei nouse centtiäkään. Lesken

• hyvä.niin

No sulla on asiat kelan mukaan kohdallaan niin miksi vänkäät siitä tänne vai kaipaatko lohdutusta.
        Todennäköisesti haluat keskutella ihan muuten vaan että siitä sitten :)

• 1lesken
        hyvä.niin kirjoitti:

No sulla on asiat kelan mukaan kohdallaan niin miksi vänkäät siitä tänne vai kaipaatko lohdutusta.
        Todennäköisesti haluat keskutella ihan muuten vaan että siitä sitten :)

hyvä.niin:lle
        Kela on siitä mielenkiintoinen laitos, että kun kerran olet joutunut/päässyt sen syövereihin, se kyselee, tarkistuttaa,lähettelee kaikenmaailman tylsiä kirjeitä. Kun minusta tuli leski, Kela automaattisesti päätti, että minulle kuuluu asumistukea 49€. Jouduin leskeyteni takia asioimaan Kelassa. Hyssälät ym. porukat ovat tehneet näitä päätöksiään, en minä. Ainoan päätöksen tein vuonna 2004, kun minut vihittiin elämäni miehen kanssa. Lesken

• Jos noin väität, että opiskelu ei kannata kun asumistuki on sitä ja tätä eli jäädytetty, niin kyllä on opiskelumotivaatio pahasti hukassa jos se asumistuesta riippuu.
      Passaa kiireesti vaihtaa hommia ja unohtaa koko opiskelu.
      Muutenkin opiskelijoille on asumisasiat nykyään verrattomasti paremmin kuin ennen. Väittäisin, että melkeinpä jokainen ensimmäisen vuoden yliopisto-opiskelija saa soluasunnon.

• Siilimuorikka3

Opiskelijoita kannustetaan tällä valm istumaan nopeammin ja käymään opiskelun ohella töissä.

• OnnistuisikoTyönTeko

Pääsisinkö töihin vielä, jos haluaisit?

• 1lesken

OnnistuisikoTyönteko:lle
        Mitä tämä tarkoittaa? Lesken

• Paljonko muuten pitäisi asumistukeasi hallituksen korottaa,
      että olisit tyytyväinen.
      Kyllähän tietysti hallituksen pitäisi maksaa rehellisyyden nimissä
      oikeastaan tuo vuokrankorotuksesikin,
      että voit jatkaa leppoisaa asumistasi teoriassa liian suuressa asunnossasi.
      Vai mitä mieltä olet, kyllä varmaan toisenlainen hallitus pudottaisi tuota ylisuurta vuokraasikin. Täytyyhän tässä elämässä nyt jonkin moinen oikeus ja kohtuus tapahtua.

• Aloitus oli inhan piilotteleva.
      Otsikon pitäisi olla:
      Toiset ihmiset eivät maksa asumistani! Ite pitää! Yhy!

H.

• ylihintaarevitään

Asumistuki rikastuttaa vuokranantajia entisestään. Vuokrat kohilleen niin tukia ei tarvitse maksaa kuin heille jotka sitä oikeasti tarvitsevat.

• Mietintämyssyssä

Jos olet lisäpäivillä ja 62-vuotias, niin pääset eläkkeelle. Oletko laskenut, mitä taloudellista etua siitä olisi? Saisit eläkeläisen asumistuen ja verohyödyn.

• "Mietintämyssyssä"

Ei noin.
        Vaan:
        Saisit lisää toisten ihmisten rahoja.

H.

• Mietintämyssyssä
        hunksz kirjoitti:

"Mietintämyssyssä"

Ei noin.
        Vaan:
        Saisit lisää toisten ihmisten rahoja.

H.

Liisa Hyssälä sen sanoi, en minä.

• eppu2

Eikös se eläkeläisten asumistuki lopu ja kaikki siirtyvät saman asumistukipykälän piiriin.
        Mikä on eläkeläisen verohyöty, ansiosidonnaiseen päivärahaan nähden?

• Mietintämyssyssä

• 1lesken
        eppu2 kirjoitti:

Eikös se eläkeläisten asumistuki lopu ja kaikki siirtyvät saman asumistukipykälän piiriin.
        Mikä on eläkeläisen verohyöty, ansiosidonnaiseen päivärahaan nähden?

eppu2:lle
        Eläkeläisten asumistuen piti loppua ensivuoden alusta, mutta Sipilä&kumpp. pistivät sen toistaiseksi jäihin. Lesken

• etuudet

Miksi sähkö sisältyy vuokraasi? Luulis että rivarissa on oma mittari? Entä vesi? Yksinasujana minulla menee veteen ja sähköön n 40 e/kk yhteensä. Mittareiden mukaan ja monilla kuluu enemmän. Näen että saat etua, kun em sisältyvät vuokraasi.

• 1lesken

etuudet:
        Asun vanhustentaloissa, rivitalossa, pienessä kylätaajamassa. Täällä on vuokranantaja, Vanhustenkotiyhdistys, päätynyt sähkön ja veden osalta tällaiseen ratkaisuun. Että ei ole mittareita. Lisäksi näissä asunnoissa on automaattinen palovaroitin. Keskustaan, esim. Kelaan, on matkaa n. 30 km. Kuljen bussilla. En omista autoa enkä ajokorttia. Muutin tänne edesmenneen mieheni vuoksi.Olin hänen omahoitajansa ja tämä asunto soveltui pyörätuoli ja täysin autettavan em. mieheni tarpeisiin. Kun mies nukkui pois, hain täältä samoista rivareista yksiötä. Olen edelleen jonossa yksiöön. Vuokra 100€ vähemmän. Mutta kun nyt olen eläkeläisen asumistuella, leskeudestäni johtuen, Kelan avittaa asumisessa. Lesken

• KurppaMummi

Eläkeläisten asumistukea on mahdollista myös leikata tulevaisuudessa.Tulot ovat vakaammat meillä eläkkeen saajilla Mutta, vaikkei kitinää tuloista olosi, niin suuresti vaikuttaa terveyden tila kuinka eläkeäivät sujuvat .Hyvinvointilapulla on parasta ennen päiväys.Monet on vaivat luvassa köyhille kuin rikkahille Tasa- arvo van lisääntyy loppua kohden könytessä Samat on askeleet.Nauti nyt Lesken siitä mitä sulla on .Vähästään kun antaa Kelalle osuuden ei olle kellään nokan koputusa.Joulupukilla ei ole asiat sen paremmin , vaikka säkki täynnä lahjoja olallaan kantaa Kipu ja raihnasuus se on osana oleva Eikä apuun tule Kela muuta kuin maksumiehenä perässä kulkee ja toivottaa lyhttä eläkeikää tai paksua kukkaroa , josta ottaa niin kauan kun pussi on tyhjennetty ja käännety nurin ja potkaus persuuksiin 😏

• Mietintämyssyssä

Vaikka en saa senttiäkään asumistukea nyt enkä myöskään tulevana eläkeläisenä, niin arvostan Liisa Hyssälän huomiota, että tietyissä tapauksissa työttömien tilanne verrattuna eläkeläisiin on sietämätön. Herääkin kysymys, että miksi joku roikkuu työttömänä omaksi tappiokseen?

• KurppaMummu

En tiedä mistä syystä eivät kartuta eläkettään terveinä ja työkykyisinä ? Täytyisi jokaisen historia kääntää nurin ja päästä pään sisältöä katsomaan.Nuoret menettävät näin ollen osaansa pois ja jättytyvät syrjään Osa päihderiippuvaisi tai muulla tavoin jättäytyneet toisten ihmisten varaan Luoyttavat liiaksi yhteiskunnan tukeen 😞

• KurppaMummu kirjoitti:

En tiedä mistä syystä eivät kartuta eläkettään terveinä ja työkykyisinä ? Täytyisi jokaisen historia kääntää nurin ja päästä pään sisältöä katsomaan.Nuoret menettävät näin ollen osaansa pois ja jättytyvät syrjään Osa päihderiippuvaisi tai muulla tavoin jättäytyneet toisten ihmisten varaan Luoyttavat liiaksi yhteiskunnan tukeen 😞

"KurppaMummu"

Ei yhteis-kunnan tukeen.
        Kirjoita aina toisten ihmisten rahoihin, silloin kaikki ajatukset kirpaisevat enemmän ja oikeaan suuntaan.
        -
        Keskustelu "tuista" on kuin keskustelisi Leelian pehmeän lepo-tuolin sylistä.
        Keskustelu toisten ihmisten rahoista panee ajattelemaan ihmisten-oikeasti.

H.

• KurppaMummu

Kyllä pukilla on monta rautaa taottavana ja jokunen tulee valmiiksi asti.Minä kun käytän vain omia rahojani .Varastetut piilotan sina sukanvarsiin Täytyy käydä taas ostamassa sukanvarsia lisää eläkepäivänä ( vitsi, vitsi ) En usko enää Joulupukkiin kuten sinä joudut uskottelemaan naamiosi takaa Mut oikeesti yhden paketin heitän pukille Saa avata aattona sellasen joka sopii hyvin äveriään pukin lahjatoiveisiin .Vink,vink Kelalta palautusta pukille , ettei tule paha mieli yhyyy Ethän suutu kestä kuin mies konsanaan 😄 Voin lähettää jo nyt 🌹 yhden joulukukan oksan.

• KurppaMummu kirjoitti:

"mistä syystä eivät kartuta eläkettään terveinä ja työkykyisinä ?"

Mitä haluat tällä lauseella kertoa, meille ikänsä työtä tehneille naisille? Kysynpä sinulta.

Jaatko asumisen puolisosi kanssa?
        Saatteko molemmat hyvää työeläkettä?

Olen nyt viikon sisällä jututtanut paria naista, jotka molemmat ovat teehneet pitkän työputken toinen lääkärikeskuksen vastaanotossa ja toinen pankissa.

Pankista juuri eläkkeelle jäänyt nainen sanoi katkerana: "Ajattele, olen tehnyt työtä yli 40-vuotta pankissa ja minua heitettiin tonnilla".

Samanlaiset kokemukset kertoi myös lääkärikeskuksessa palvellut nainen.

Minä voin jos pakko on syyttää vain itseäni. Yrittäjänä ollessa olin rikas, en maksanut eläkettä itselleni kuin minimin ja se kostautui vaikka olin sitä ennen tehnyt hyväpalkkaisia vieraan töitä. Yrittäjänä olin työkykyinen ja terve ; )

• korppis kirjoitti:

"mistä syystä eivät kartuta eläkettään terveinä ja työkykyisinä ?"

Mitä haluat tällä lauseella kertoa, meille ikänsä työtä tehneille naisille? Kysynpä sinulta.

Jaatko asumisen puolisosi kanssa?
        Saatteko molemmat hyvää työeläkettä?

Olen nyt viikon sisällä jututtanut paria naista, jotka molemmat ovat teehneet pitkän työputken toinen lääkärikeskuksen vastaanotossa ja toinen pankissa.

Pankista juuri eläkkeelle jäänyt nainen sanoi katkerana: "Ajattele, olen tehnyt työtä yli 40-vuotta pankissa ja minua heitettiin tonnilla".

Samanlaiset kokemukset kertoi myös lääkärikeskuksessa palvellut nainen.

Minä voin jos pakko on syyttää vain itseäni. Yrittäjänä ollessa olin rikas, en maksanut eläkettä itselleni kuin minimin ja se kostautui vaikka olin sitä ennen tehnyt hyväpalkkaisia vieraan töitä. Yrittäjänä olin työkykyinen ja terve ; )

Odotan yhä vastausta en paskapuhetta.

• KurppaMummu

Joulupukki voisi käydä hakemassa omansa pois Kelalta ja jakaa toisten ihmiset rahat oikeisiin osoitteisiin 😏 En ole yhdenkään hyvin toimeentulevien kaipaavan rahojaan takautuvasti maksettavaksi.Eivät huoli tai kehtaa tehdä asiasta kantelupukin osaa Kelalle .Mutta voi minua tuhmaa kun soimaan suotta tulee vain paha mieli Omatuntoa voi kiillottaa taas joulupadan äärellä puhtaaksi Ken kokee tarpeeksi luovuttaa hyvästään voi saada itselleen hyvän mielen ja voi käydä huoletonna joulun viettoon .Voisi J- pukki 🎅 jo käydä lapsen mieliseksi eikä ainasta syyttelyä heikoimpia kohtaan tarvitse pitää päämääränään .

• natisija

1lesken.
      Sinulla on edullinen asunto kun vettä ja sähköä ei tarvitse erikseen maksaa, se on toinen 49e minkä näin saat.
      Jätät yhden Hesareissun tekemättä niin sillä se on kuitattu!

• korppis11

Olen samaa mieltä, vuokra on edullinen. 20€ vuokrankorotus ei nosta asumistukea. Mietin olisiko 25€ korotus nostanut. Asun korvessa ja maksaisin ilman asumistukea 660€ plus autopaikka 12€. Vuokra sisältää veden, vapaan pyykkituvan ja kuivaushuoneen käytön.
        Olin huojentunut, vuokrani nousee vain 😌 7€ maaliskuun alussa 2017. Ilman asumistukea en pystyisi asumaan tässä talossa missä nyt asun. Kiitos teille joiden pussista raha on pois.😄

• Mietintämyssyssä
        korppis11 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, vuokra on edullinen. 20€ vuokrankorotus ei nosta asumistukea. Mietin olisiko 25€ korotus nostanut. Asun korvessa ja maksaisin ilman asumistukea 660€ plus autopaikka 12€. Vuokra sisältää veden, vapaan pyykkituvan ja kuivaushuoneen käytön.
        Olin huojentunut, vuokrani nousee vain 😌 7€ maaliskuun alussa 2017. Ilman asumistukea en pystyisi asumaan tässä talossa missä nyt asun. Kiitos teille joiden pussista raha on pois.😄

Eipä kestä. Työttömyyshän on onneksi tilapäinen ilmiö. Jään odottelemaan viisastenkiveä.

• korppis11 kirjoitti:

"feikki-korppis11"

Tuota noin, antimme ei ole vapaa-ehtoinen.
        Joten siitä ei saa kiittää.
        Sinun pitää nauraa halveksivasti päin naamaamme.

H.

• hunksz kirjoitti:

"feikki-korppis11"

Tuota noin, antimme ei ole vapaa-ehtoinen.
        Joten siitä ei saa kiittää.
        Sinun pitää nauraa halveksivasti päin naamaamme.

H.

En tunne syytä nauraa teille "parempiosaisille".

Tunnen olevani monella mittarilla mitattuna hyväosainen. Katselen tyynenä tämän hetkistä maailman menoa multikulttuurisesta kirkonkylästämme. Kiitän luojaani hyvästä elämästä, jonka hän on minulle antanut.

Kuten jo kirjoitin minulla olisi asunnon vaihto edessä jos en saisi asumistukea.
        Olen tehnyt mielessäni pitkän tähtäimen suunnitelman. Kun saan rakkaan mökkini tilkittyä pakkasten kestäväksi, vesijohtoveden sekä sisävessan tiedän paikkani.

Kuljen haaveissani kohti ikiomaa kotia, omalla maalla, lähes keskelle kaupunkia toistaiseksi puhtaan järven rannalla.

• korppis kirjoitti:

Tunnen olevani monella mittarilla mitattuna hyväosainen. Katselen tyynenä tämän hetkistä maailman menoa multikulttuurisesta kirkonkylästämme. Kiitän luojaani hyvästä elämästä, jonka hän on minulle antanut.

Kuten jo kirjoitin minulla olisi asunnon vaihto edessä jos en saisi asumistukea.
        Olen tehnyt mielessäni pitkän tähtäimen suunnitelman. Kun saan rakkaan mökkini tilkittyä pakkasten kestäväksi, vesijohtoveden sekä sisävessan tiedän paikkani.

Kuljen haaveissani kohti ikiomaa kotia, omalla maalla, lähes keskelle kaupunkia toistaiseksi puhtaan järven rannalla.

"korppis"

Slllä lailla.(Tarvan ällät)
        Rahamme siis näyttävät sinulle tien.

H.

• henrjii
        korppis kirjoitti:

jätevesi unehtui, Nuokseen ei voi laskea pisuvesiä, kun ei talvivaarakaan, ja puhdistamo mökillesi kustantaa vähintään 7000€

• henrjii kirjoitti:

jätevesi unehtui, Nuokseen ei voi laskea pisuvesiä, kun ei talvivaarakaan, ja puhdistamo mökillesi kustantaa vähintään 7000€

Darling, jos muutan mökille ja teen tarvittavat edellä esitetyt muutokset vesiliittymä vie paskat kaupungin vedenpuhdistamoon ; ))

Tietty kustannukset ovat isommat kuin 7000 euroa kaikkien kirjoittamieni muutosten osalta.

Lottovoittoa odotellessa voi haaveilla ; )

• saunallinen

Kun sähkö sisältyy vuokraan ala leipomaan leipäsi pullasi, siinäkin keräät kasaan tuota 20e. Työttömänä on hyvä alkaa harjoitella niukkaa yksinelä naisen eläkepäiviä!

• Mietintämyssyssä

Totta turiset. Sen kummempaa sopeutumisvaihetta ei sitten tarvitsekaan. Kaikkihan on lisäksi plussaa, mitä tulee myöhemmin vero- ja muina eläkeläisalennuksina.

• KurppaMummu

Rahalla on suuri voima ja valta ken sitä käyttää saa suuremman palan ja muut saa olla ilman Ähäskutti nopeat syövät hitaat jos ei muuta elämässä opi niin hitaasti kulkemaan Kauas pilvet karkaavat ⛅ , niin minäkin ...........Ps Joulupukille lukemista esim Saituri

• KurppaMummj

Ps .Saiturin joulu kaikesta huolimatta on H jutuissa siementä kylvöön asti Eri asia onnistuuko tuolla konstin satoa puimaan kuin omiksi arpeiksi asti Verokarhu käy kiinni ja vie pakosta omansa ja tekee mitä lystää 😜

• Pitää-hyödyntää

Kela on kirjannut raamattuun, montako neliötä kukin ihminen tarvitsee elääkseen mahdollisimman löysästi eikä ahdistuneena liian pieniin neliöihin.
      Käsittääkseni Kela hyväksyy 40 - 44 neliötä yhdelle ihmiselle ja antaa tuen sen mukaisesti. Jos kämppä on isompi, kannattaa esim.perustaa Toiminimi ja kirjata hukkaneliöt firman työskentely tilaksi. Ne hyväksyy verottaja täysin euroin.
      Firma voisi olla vaikka Sukkapuikko & Kudin jonka ei tarvitse tuottaakaan. Ostaa vaan lankoja ja sukkapuikkoja. Veroilmoitukseen ankarasti tappiollinen tulos.

• tööttt

Mitäähän toiminimiä tälläkin kylälläkin pyörii - yölläkin joskus autot luuhaa asuntoalueella kovaa kyytiä, vaikka pitis olla 40 km nopeusrajoitus
        - toisekseen ei oo kovin pitkä aika kun apteekin ja CSivan kulmilla mua parkkipaikalla ahdisteli irakilainen herra, pussi täynnä hajuvesiä ja koruja
        - ei ole käteistä rahaa, vaimon liike teki konkurssin - anna 10-20 e
        - annoin pyytämänsä rahan kun oli niin isokoinen että aattelin etten pärjää jos nujakaks touhu käy - tommoista maikkarin uutisissa esitettyä korukivistäkin sormusta esitteli - kihloiksi . Tuli vaan mieleen isil- ja isis-leimoilla varustettuja autojakin pörrää joskus kyläll ett kulkeeko ne värväämässä joihinkin joukkoihin väkeä - että liki sokealla linkuttaval mummullakin olis vientiä riittäny
        - herra ties minne. Tuli vaan mieleen että pitäkää lapsista huolta,

- tuoksutuotteet olivat esm Emotion Armaine ja muitakin kalliihkoja tuotemerkkejä. Olikohan varastettuja vai niitä tavallisia huumepösilöitä,jotka kulkee immeisten kodeissa putsaamassa kaikesta irrallisesta rojusta.

• ent.siivoojaparka

Ruotsissa ei ansiosidonnaisella oleva yksineläjä (eikä pariskunnatkaan ilman alaikäisiä lapsia) saa asumistukea ollenkaan, turha laittaa hakemustakaan.

Jos ei ansiosidonnainen asumiskustannuksien jälkeen ylety existensminimiin, niin silloin saa painua hattu kourassa kyselemään sossusta rahaa siihen erotukseen.
      Taitaa yksineläjällä olla existensminimum nykyisin jotain 500 euron pintaan/kk.

• ent.siivoojaparka

Niin ja tarkoitan siis leskenin ikäistä ansiosidonnaisella elävää. Nuoret saavat. Taitaa ikäraja mennä jossain tuolla 28v, muistelen. Ennen ainakin ...

• 1lesken

Saan eläkeläisen asumistukea, vaikka olen työtön. Kelan mukaan se joutuu edesmenneestä miehestäni, joka oli eläkeläinen ja minä olen leski. Olen lisäpäivillä ja liitto siis maksaa anssini 65-ikävuoteen asti. Ansiosidonnaisesta kertyy eläkettä 63-vuotiaaksi asti. Kelan mukaan voisin teoriassa asua yksin vaikka 70 neliön asunnossa ja saisin tukea. Ap Lesken

• tööttt

En minäkään koskaan ole saanut mitään tukia, kaiken maksan itse
      - kaikista kotitalousväh. oik. remonteista kotitalousvähennys on puolikas siihen oik, summasta, invalidivähennys valtioveroissa vähennyksenä 100 e/v.
      En kuulu minkään verosuunnitteluohjelmaan - siksi koin tulleeni monessakin asiassa syvästi huijatuksi - menetin rutkasti enempi varojani - kuin koskaan sain takaisin,
      melkovaatimaton työeläke - josta lisveroa maksettavaksi viel liki 500 ekua,
      Ihan kurjia terveysvammoja, joista vaan voi todeta että jos perusterveys ei ole kunnossa, niin ei ole henkinenkään ja silloin kaikki- niin poliittiiset, uskontojen, eri
      ääriilikkeiden kuohunnat kohuineen ja seksilääräyksineen on todella tyhjääja typerää
      hölynpölyn pöpötystä

• taloi

Suomessahan on leskeneläke, sillä voi tehdä matkoja etelään tulee tarpeet täytettyä.

Suomessa on hyvin turha valittaa, erityisesti yrittäjillä on hyvin tietenkin täytyy olla täysjärkinen.

• henrjii

omat ja edunjättäjän tulot vaikuttavat kielteisesti leskeneläkkeeseen, ei ole yksiselitteistä automatiaa mikä takaa eläkkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      260
      5246
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4251
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4151
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3647
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3640
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3435
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      30
      2798
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2546
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2427
    Aihe