Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi Vitaraauto. ei suositella peräkärrin vetoon?

V.Itara

Tämän tästä törmää perustelemattomaan väitteeseen ettei automaatti-Vitara sovi peräkärrin vetoon. Mistähän väite oikein kumpuaa?

20

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • original_Kekeee

      Elikkäs koukku kanntaa sitten asentaa pajalla. Muutenhan ei voi vetää mitään nääs.

      • V.Itara

        "Elikkäs koukku kanntaa sitten asentaa pajalla"


        Juujuu mutta mikäs muka momentinmuuntimellisessa neliveto-Vitarassa olisi sellaista että se olisi mitenkään heikompi ratkaisu vetohommiin kuin jokin muu vastaava kokoisensa?


    • dsgfdsgfdsgfds

      Kai ne ovat jossain hiekka-aavikolla saaneet öljyt kuumiksi asuntovaunun kanssa, josta sitten terävinä päättelivät, ettei laite sovellu tarkoitukseen ainakaan ilman erillistä öljynjäähdytintä.
      Itse kyllä uskaltaisin kärryä vedellä, mutta vaunun vetoon nyt tuo ei muutenkaan ole paras mahdollinen laite.

    • AlkuperäinenKekeee

      Eipä tollasilla mopoautoilla voi kärriä nääs vetää elikkäs, heh. Senhän hiffaa jo nääs Kekeeekin. Kun ei edes tiedetä, missä koukun laittais, nääs.

      • V.Itara

        "Eipä tollasilla mopoautoilla voi kärriä nääs vetää elikkäs"

        -Miksei muka. ? Suurin sallittu jarrullinen peräkäripaino on 1200kg.

        Aikuisten keskustelupalstoilla on tapana edes yrittää jotenkin perustella väitettään. Onkos liikaa odotettu?


        http://www.trafi.fi/tieliikenne/valmistajat_ja_valmistajan_edustajat/tyyppihyvaksynta

        "Tyyppihyväksynnällä tarkoitetaan kansainvälisesti tai kansallisesti tunnustettua menettelyä, jossa hyväksyntäviranomainen varmentaa ajoneuvo- tai komponenttityypin täyttävän sitä koskevat tekniset vaatimukset."


      • V.ltra

        Voihan kikkeli teidän kanssa.


      • AlkuperäinenKekeee
        V.ltra kirjoitti:

        Voihan kikkeli teidän kanssa.

        Minkälainen kikkeli on "voihan kikkeli" ?


    • Awerty

      Ei tuolla ainakaan mainita mistään veto-ongelmista, paremminkin päinvastoi:


      http://www.practicalcaravan.com/reviews/tow-car/33353-suzuki-vitara

      Towing

      Let’s go into this with our eyes open. It would be wrong to expect the Suzuki’s 1.6-litre petrol to perform anything like as well as the diesel version, and we don’t. That said, this is a car with a 1200kg legal towing limit, so it should have enough muscle to cope with a small caravan.

      Given the lowly 1075kg kerbweight, we matched the Suzuki to a 2007 Sprite Alpine 2 with a Mass in Running Order of 965kg. That’s a 90% match, some way above the 85% matching guideline recommended for inexperienced caravanners, but within the 85-100% range considered acceptable for experienced tow car drivers.

      Pulling a total combined weight of over two tonnes was tough for an engine with 118bhp and 115lb ft of torque. Not only is the maximum torque figure a bit slim for towing, but it also arrives all the way up at 4400rpm.

      If you want to get the best out of the engine, you need to rev it. Hard. Keep the engine at high revs and performance is just about acceptable, as the 17.7-second 30-60mph time shows. But leave the engine in a high gear and expect the torque to do the work and you might as well run behind and push: 50-60mph in fourth gear took 33.5 seconds.

      Otherwise the Suzuki Vitara tows reasonably well. There was some side-to-side movement when passing high-sided vehicles, but in truth the absence of a stabiliser on the caravan will have played a part. We had no cause to worry over the Vitara’s stability at motorway speeds.

      In the lane-change test, we were impressed. At high speeds on a damp track the Vitara gripped hard and changed direction in a quick and controlled manner. There was no shoving from the caravan: the Suzuki stayed firmly in charge.

      Despite the relatively weak engine, the Vitara coped well enough with a hill start on a 1-in-10 slope. The handbrake held car and caravan still, and the Suzuki pulled to the top of the hill without complaint. However, the 11.6-metre stopping distance from 30mph is slightly longer than we’d expect, even allowing for the damp track.

      Read more at http://www.practicalcaravan.com/reviews/tow-car/33353-suzuki-vitara#s6usdXgwMYo4QDsc.99

      • Awerty

        Mulla on kikkeli.


      • AlkuperäinenKekeee
        Awerty kirjoitti:

        Mulla on kikkeli.

        Minkälainen kikkeli on " mulla on kikkeli" ?


      • Awerty

        Se on ainakin varmaa että se k*****i on tavattoman pieni.... Samoin ennuste sille että se koskaan kasvaisi on erittäin pieni, jo nähdyn perusteella.


      • Awerty

        "jo nähdyn perusteella", eli paljon olen niitä nähnyt.

        Elikkäs minä tykkään todella paljon katsella kikkeleitä, puhua niistä, kirjoittaa niistä ja mikä ihaninta, maistaa niitä. Olen nähnyt paaaljon kikkeleitä.


      • Bwerty
        Awerty kirjoitti:

        "jo nähdyn perusteella", eli paljon olen niitä nähnyt.

        Elikkäs minä tykkään todella paljon katsella kikkeleitä, puhua niistä, kirjoittaa niistä ja mikä ihaninta, maistaa niitä. Olen nähnyt paaaljon kikkeleitä.

        Olin siis oikeassa: " Samoin ennuste sille että se (k*****si) koskaan kasvaisi on erittäin pieni...."

        Edelleen, taidat melkoisella varmuudella olla se bemareita ihannoiva foorumilainen?

        Arvaatkos mistä sen tunnistaa??


      • Bwerty
        Bwerty kirjoitti:

        Olin siis oikeassa: " Samoin ennuste sille että se (k*****si) koskaan kasvaisi on erittäin pieni...."

        Edelleen, taidat melkoisella varmuudella olla se bemareita ihannoiva foorumilainen?

        Arvaatkos mistä sen tunnistaa??

        Vastaus, sen tunnistaa siintä, että olet kaltaiseni, elikkäs kikkeleistä pitävä, jopa niitä Rakastava mieshenkilö. Kiinnostaiskos näyttää minulle??


      • Bwerty

        ”Vastaus, sen tunnistaa siintä, että olet kaltaiseni, elikkäs kikkeleistä pitävä, jopa niitä Rakastava mieshenkilö. Kiinnostaiskos näyttää minulle??”

        -Huomaan ettei looginen ajattelu ole vahvimpia puoliasi kaiken kaikkiaan ja tuo edellinenkin arvaus meni pieleen. Mutta näin isommassa merkityksessä, miksi arvelet että yksikään mies tai nainen, hetero tai homo, haluaisi olla kanssasi missään tekemisissä. Tuossa edellä myönsit olevasi pieniki*****nen ja kirjoittelusi myös paljastaa että olet pieniki*****nen nettipiipittäjä joka ei taatusti herätä edes Tom of Finlandin hengenheimolaisten mielenkiintoa, ks. kuva.

        http://purpleroofs.com/gay-travel-blog/wp-content/uploads/2012/04/Tom_of_Finland_15.jpg

        -Mitäs luulet, missä määrin arvelet kuvan esittämien henkilöiden olevan kiinnostunut Suzukifoorumilla majailevasta surkimuksesta?

        Ei mulla muuta.


      • Bwerty
        Bwerty kirjoitti:

        ”Vastaus, sen tunnistaa siintä, että olet kaltaiseni, elikkäs kikkeleistä pitävä, jopa niitä Rakastava mieshenkilö. Kiinnostaiskos näyttää minulle??”

        -Huomaan ettei looginen ajattelu ole vahvimpia puoliasi kaiken kaikkiaan ja tuo edellinenkin arvaus meni pieleen. Mutta näin isommassa merkityksessä, miksi arvelet että yksikään mies tai nainen, hetero tai homo, haluaisi olla kanssasi missään tekemisissä. Tuossa edellä myönsit olevasi pieniki*****nen ja kirjoittelusi myös paljastaa että olet pieniki*****nen nettipiipittäjä joka ei taatusti herätä edes Tom of Finlandin hengenheimolaisten mielenkiintoa, ks. kuva.

        http://purpleroofs.com/gay-travel-blog/wp-content/uploads/2012/04/Tom_of_Finland_15.jpg

        -Mitäs luulet, missä määrin arvelet kuvan esittämien henkilöiden olevan kiinnostunut Suzukifoorumilla majailevasta surkimuksesta?

        Ei mulla muuta.

        Se mitä mulla on, on Suzuki ja 48 kuukautta osamaksua jäljellä. Helevetin ruma ja lihava muijakin jätti.....


      • Bwerty
        Bwerty kirjoitti:

        Se mitä mulla on, on Suzuki ja 48 kuukautta osamaksua jäljellä. Helevetin ruma ja lihava muijakin jätti.....

        "Se mitä mulla on, on Suzuki ja 48 kuukautta osamaksua jäljellä. Helevetin ruma ja lihava muijakin jätti"

        -Siintä huomaa järjenjuoksusi. Minulla, kahden alkoholistin ei toivotulla jälkeläisellä on tasan 26 kuukautta maksuaikaa jäljellä, ei 48.

        -Miksiköhän minun ja rahoitusyhtiön väliset sopimukset pitää ottaa tässä keskustelussa esille?


      • N.imimerkit

        Ihan mukava huomata että osu ja upposi, noin niinkuin laivanupotuspelin termistöllä. Ja taisi kaiken lisäksi osua pöljäkettä ns. arkaan paikkaan oikein kunnolla, valituksen määrästä päätellen....?


      • N.imimerkit
        N.imimerkit kirjoitti:

        Ihan mukava huomata että osu ja upposi, noin niinkuin laivanupotuspelin termistöllä. Ja taisi kaiken lisäksi osua pöljäkettä ns. arkaan paikkaan oikein kunnolla, valituksen määrästä päätellen....?

        Oletteko muuten kokeilleet kädellä puristella toisen miehen ns. arkaa paikkaa? Minä olen ja voi sitä valituksen määrää, kun puristaa liian kovaa. Muutaman kerran tullu kunnolla myllyyn, mutta on jokunen tykänny ja pyytänyt treffeille. Suzukilla vaan treffeille....?


      • N.imimerkit

        Mulla on kikkeli aina pytyssä, kun ajan Suzukilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe