Asut liian lähellä

Lähelläoot

Voihan sentään miten tässä näin kävi :I

Mä en voi muuttaa pois, sori vaan! Toivoisin kyllä että voisin.

19

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.voi.voi

      Sinnuu. Miksi lähtisit? Pelkoko sut pois ajaisi?

    • Haittaako se aloittajaa että asutte lähekkäin? Minusta sitä kaksi ihmistä mahtuu hyvin asumaan lähekkäin, eikä se haittaa vaikka olisi ihan naapurissa.

      Anna pienten mitättömien asioiden olla miten ovat.

      • sivusta-kommentti

        Kyllä haittaa jos joku stalkkeriluuseri asuu seinänaapurina! Haittaa todellakin!


      • olet_siis
        sivusta-kommentti kirjoitti:

        Kyllä haittaa jos joku stalkkeriluuseri asuu seinänaapurina! Haittaa todellakin!

        Tuppisuuvoittaja. Eihän siinä mitään. Samaa mieltä. Turhat skölötykset ja mölötykset pois vaan.


    • VaiNiinJust

      Sinäkin siis vaan haluaisit minut pois elämästäsi...

      • oikeinmeni

        Kukapa ei haluaisi...


    • lähelläkö

      kuinka lähellä?

      • Lähelläoot

        Ei asu samassa talossa eikä viereisessä mutta kuitenki lähellä samassa kaupungin osassa noin kilometrin päässä.
        Ei oo montaa bussipysäkin väliäkään.


      • mitenkä

        pitkään asunut? katu?


      • mikätalo

        kerrostalo?


      • Vaiettäihankonoin
        Lähelläoot kirjoitti:

        Ei asu samassa talossa eikä viereisessä mutta kuitenki lähellä samassa kaupungin osassa noin kilometrin päässä.
        Ei oo montaa bussipysäkin väliäkään.

        Juu, täällähän minä, huhuu mutta ei sinun läsnäolosi minua häiritse, kun kaksin täällä majaillaan, joten se siitä...


    • Sadukas

      Toisessa huoneessa asuu neiti Marble toisessa Satu.

      • etäisyys

        etäisyys?


    • missäkaupungissa

      mikä kaupunki?

    • postinumero

      postinumero?

    • Ei_asu_lähellä

      "Seinänaapuri?"

      Ai, viereisen OKT:n lapsiperhekö minua stalkkaakin?

      Mutta se pieni,HARMAASILMÄINEN, stalkkeriuros on kyllä söpö,
      vaikka virtsaakin kaikkien naapuruston pihojen pensaisiin,
      häntä pystyssä.

      • N._6_kiloinen_stalkkaaja

        Se HARMAASILMÄ stalkkaa meidän tyttökissaamme.


      • kaljakusta

        Se vanha HARMAASILMÄ/HIUKSET kusee naapurin rajalle jottei tule vesilaskua, yleensä naapuripanon jälkeen


    • Punapäällenijokamuisto

      Eiköhän me mahduta tähän kaupunkiin. Onneksi olet niin kaukana eikä tarvi pelätä kohtaamista. Ellet ole käynyt meidän perällä seurailemassa mitä me puuhataan? Kamerassa näkyi saman värinen auto kerran ja mietin mitä hittoa täällä teit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe