Voihan sentään miten tässä näin kävi :I
Mä en voi muuttaa pois, sori vaan! Toivoisin kyllä että voisin.
Asut liian lähellä
19
294
Vastaukset
- no.voi.voi
Sinnuu. Miksi lähtisit? Pelkoko sut pois ajaisi?
Haittaako se aloittajaa että asutte lähekkäin? Minusta sitä kaksi ihmistä mahtuu hyvin asumaan lähekkäin, eikä se haittaa vaikka olisi ihan naapurissa.
Anna pienten mitättömien asioiden olla miten ovat.- sivusta-kommentti
Kyllä haittaa jos joku stalkkeriluuseri asuu seinänaapurina! Haittaa todellakin!
- olet_siis
sivusta-kommentti kirjoitti:
Kyllä haittaa jos joku stalkkeriluuseri asuu seinänaapurina! Haittaa todellakin!
Tuppisuuvoittaja. Eihän siinä mitään. Samaa mieltä. Turhat skölötykset ja mölötykset pois vaan.
- VaiNiinJust
Sinäkin siis vaan haluaisit minut pois elämästäsi...
- oikeinmeni
Kukapa ei haluaisi...
- lähelläkö
kuinka lähellä?
- Lähelläoot
Ei asu samassa talossa eikä viereisessä mutta kuitenki lähellä samassa kaupungin osassa noin kilometrin päässä.
Ei oo montaa bussipysäkin väliäkään. - mitenkä
pitkään asunut? katu?
- mikätalo
kerrostalo?
- Vaiettäihankonoin
Lähelläoot kirjoitti:
Ei asu samassa talossa eikä viereisessä mutta kuitenki lähellä samassa kaupungin osassa noin kilometrin päässä.
Ei oo montaa bussipysäkin väliäkään.Juu, täällähän minä, huhuu mutta ei sinun läsnäolosi minua häiritse, kun kaksin täällä majaillaan, joten se siitä...
- Sadukas
Toisessa huoneessa asuu neiti Marble toisessa Satu.
- etäisyys
etäisyys?
- missäkaupungissa
mikä kaupunki?
- postinumero
postinumero?
- Ei_asu_lähellä
"Seinänaapuri?"
Ai, viereisen OKT:n lapsiperhekö minua stalkkaakin?
Mutta se pieni,HARMAASILMÄINEN, stalkkeriuros on kyllä söpö,
vaikka virtsaakin kaikkien naapuruston pihojen pensaisiin,
häntä pystyssä.- N._6_kiloinen_stalkkaaja
Se HARMAASILMÄ stalkkaa meidän tyttökissaamme.
- kaljakusta
Se vanha HARMAASILMÄ/HIUKSET kusee naapurin rajalle jottei tule vesilaskua, yleensä naapuripanon jälkeen
- Punapäällenijokamuisto
Eiköhän me mahduta tähän kaupunkiin. Onneksi olet niin kaukana eikä tarvi pelätä kohtaamista. Ellet ole käynyt meidän perällä seurailemassa mitä me puuhataan? Kamerassa näkyi saman värinen auto kerran ja mietin mitä hittoa täällä teit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105276- 852895
- 462792
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132160- 252111
- 492043
- 431904
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71893Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71811Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171811