Voihan sentään miten tässä näin kävi :I
Mä en voi muuttaa pois, sori vaan! Toivoisin kyllä että voisin.
Asut liian lähellä
19
286
Vastaukset
- no.voi.voi
Sinnuu. Miksi lähtisit? Pelkoko sut pois ajaisi?
Haittaako se aloittajaa että asutte lähekkäin? Minusta sitä kaksi ihmistä mahtuu hyvin asumaan lähekkäin, eikä se haittaa vaikka olisi ihan naapurissa.
Anna pienten mitättömien asioiden olla miten ovat.- sivusta-kommentti
Kyllä haittaa jos joku stalkkeriluuseri asuu seinänaapurina! Haittaa todellakin!
- olet_siis
sivusta-kommentti kirjoitti:
Kyllä haittaa jos joku stalkkeriluuseri asuu seinänaapurina! Haittaa todellakin!
Tuppisuuvoittaja. Eihän siinä mitään. Samaa mieltä. Turhat skölötykset ja mölötykset pois vaan.
- VaiNiinJust
Sinäkin siis vaan haluaisit minut pois elämästäsi...
- oikeinmeni
Kukapa ei haluaisi...
- lähelläkö
kuinka lähellä?
- Lähelläoot
Ei asu samassa talossa eikä viereisessä mutta kuitenki lähellä samassa kaupungin osassa noin kilometrin päässä.
Ei oo montaa bussipysäkin väliäkään. - mitenkä
pitkään asunut? katu?
- mikätalo
kerrostalo?
- Vaiettäihankonoin
Lähelläoot kirjoitti:
Ei asu samassa talossa eikä viereisessä mutta kuitenki lähellä samassa kaupungin osassa noin kilometrin päässä.
Ei oo montaa bussipysäkin väliäkään.Juu, täällähän minä, huhuu mutta ei sinun läsnäolosi minua häiritse, kun kaksin täällä majaillaan, joten se siitä...
- Sadukas
Toisessa huoneessa asuu neiti Marble toisessa Satu.
- etäisyys
etäisyys?
- missäkaupungissa
mikä kaupunki?
- postinumero
postinumero?
- Ei_asu_lähellä
"Seinänaapuri?"
Ai, viereisen OKT:n lapsiperhekö minua stalkkaakin?
Mutta se pieni,HARMAASILMÄINEN, stalkkeriuros on kyllä söpö,
vaikka virtsaakin kaikkien naapuruston pihojen pensaisiin,
häntä pystyssä.- N._6_kiloinen_stalkkaaja
Se HARMAASILMÄ stalkkaa meidän tyttökissaamme.
- kaljakusta
Se vanha HARMAASILMÄ/HIUKSET kusee naapurin rajalle jottei tule vesilaskua, yleensä naapuripanon jälkeen
- Punapäällenijokamuisto
Eiköhän me mahduta tähän kaupunkiin. Onneksi olet niin kaukana eikä tarvi pelätä kohtaamista. Ellet ole käynyt meidän perällä seurailemassa mitä me puuhataan? Kamerassa näkyi saman värinen auto kerran ja mietin mitä hittoa täällä teit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124498BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003717- 2023011
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772872Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841421
- 601266
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381092- 611006
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201003