Hotelli Novella Alanya Turkki

kaksonen4769

Olisiko kellään tietoa hotelli Novellaan ottaa vieraaksi paikallista turkkilaista miestä?

24

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt1998

Tuttavani , naiset, ovat ratkaisseet asian käyttämällä hotellin henkilökuntaa ja heidän kavereitaan, jolloin ei tuollaisia ongelmia ole.

• Pomolupas

Juu voi viedä useammankin kerralla.hih

• kaksonen4769

Tuota noin tarkoitin yhtä tiettyä turkkilaista miestä, jonka tunnen, en hotellin henkilökuntaa tai ketä sattuu saamaan.

• Huoratjahuijaritsamassa

Kirjaa matkustajakortilla hotelliin ihan normaalisti. 2h ja 1h huoneet käytännössä saman hintaisia. Samalla saat tietää turkkilaisesi oikean nimen :) Ja jos ei voi kirjautua, niin syy on joku sellainen että sinunkin olisi hyvä se tietää.

• kaksonen4769

Tarkotuksena oli kysyä pelkästään hotelli novellasta Alanyassa, saako sinne viedä turkkilaista miestä ja yhtä ainutta samaa jonka tunnen vieraaksi. Kyseisestä hotellista oli vaan kyse.

• ddewewe

Vastaus kysymykseesi löytyy tämän kysymyksen vastauksesta: saako Hotelli Novellasta Alanyassa ostettua 2 hengen huonetta?

• reppana93

tää kaveri ei läpäissy apukoulua

• Trxtfxtxr
        reppana93 kirjoitti:

tää kaveri ei läpäissy apukoulua

Tunnetko paljon välkkyjä naisia, jotka ovat lääpällään turkkilaiseen mieheen.

• kaksonen4769

On taas ihmisten järjen juoksu kohdallaan, kun ei yhtä kysymystä osata lukea! En ole varaamassa kahdelle hengelle huonetta, mutta jos vaikka vieraaksi hotelli huoneeseen pääsis tässä kyseisessä hotellissa jos jollakin oisi tietoa. Onko kansalaisuudella väliä kenen kanssa ihminen haluaa olla. Ei ne suomalaiset ukotkaan niin hemasevia oo. Thaimaassa käyvät lautakasoja naimassa.

• EEEII

Turkkilaiset ei pääse vieraaksi huoneeseen Alanyassa ollenkaan,ei päivällä eikä illallakaan.

• Weightwatcher

Lautakasa-termi toisesta naisesta tulee vain henkilöltä, joka itse on läski ja yrittänyt laihduttaa jo kaikilla mahdollisilla keinoilla. Myös maksulliset menetelmät ovat hänen lihavuutensa rahastaneet. Ongelma on siinä että syö koko ajan kun ei ole kunnollista miestä ja ei ole miestä kun on niin lihava. Hyi helvetti, mikä laardiläjä. Varmaan sinusta kuuluu ääni, kun kävelet ja kun pysähdyt, niin ruumis hytkyy vielä tovin aikaa.

• Plmompomp
        Weightwatcher kirjoitti:

Lautakasa-termi toisesta naisesta tulee vain henkilöltä, joka itse on läski ja yrittänyt laihduttaa jo kaikilla mahdollisilla keinoilla. Myös maksulliset menetelmät ovat hänen lihavuutensa rahastaneet. Ongelma on siinä että syö koko ajan kun ei ole kunnollista miestä ja ei ole miestä kun on niin lihava. Hyi helvetti, mikä laardiläjä. Varmaan sinusta kuuluu ääni, kun kävelet ja kun pysähdyt, niin ruumis hytkyy vielä tovin aikaa.

Siksihän se täällä kyselee mahdollisuuksista vielä turkkilainen mies huoneeseensa, mikä on älytöntä täällä kysellä. Ja vastauskin on annettu hänelle moneen kertaan.

• Kaksonen4769
        Weightwatcher kirjoitti:

Kyllä ja olen ylpeä siitä. Itse myös kiloni kannan. 159 cm on pituutta ja painoa 0,1 tonnia. Käytän myös legginssejä minihameen kanssa. Reisien sisäpinnat valelen Tummelilla, että yhteen hinkkaaminen ei aiheuta hiertymiä. Alanyan baarien vessat ja hotellien siivouskomerot ovat tuttuja paikkoja. Suomessa pihtasin pillua, kun vielä kelpasin. Enää en kelpaa kuin turkkilaisille. Juon ämpärikaupalla sidukkaa ja poltan ketjussa. Alanyan matkailuni rahoitan aurinkotilillä pätkässä. Mutta ylpeyteni ja yleisen ryhdikkyyteni olen säilyttänyt, enkä niistä luovu.

• kaksonen4769
        Weightwatcher kirjoitti:

Kuule sanon ny tettä thaimaalaisilla naisilla ei ole persettä eikä rintoja. Niitä tarkoitin lautakasoiksi. Ja joku nyt tässä minun nimimerkillä viitsii paskaa jauhaa.En todellakaan ole lihava. Ihmisiä on hyvännäköisiä jotka pitää itsestään huolta. Jos minulla nyt on Turkkilainen mies Haittaako se muiden ihmisten elämää. Ei kaikki ihmiset ole lhavia jotka ovat Turkkilaisten miesten kanssa. Minua kiinnostaa mikä kiinnostaa se ei kenellekkään kuulu. Saan suomalaisiakin jos haluan . Olen hyvännäköinen nainen, mutta kaikki näköjään täällä ovat sitä mieltä että kaikki naiset on lihavia jotka ovat Turkkilaisen kanssa. . Olen 169 cm pitkä ja painan 64 kiloa. Tummat pitkät hiukset. Kukaan ei ole rumaksi haukkunut.

• kaksonen4769
        kaksonen4769 kirjoitti:

Kuule sanon ny tettä thaimaalaisilla naisilla ei ole persettä eikä rintoja. Niitä tarkoitin lautakasoiksi. Ja joku nyt tässä minun nimimerkillä viitsii paskaa jauhaa.En todellakaan ole lihava. Ihmisiä on hyvännäköisiä jotka pitää itsestään huolta. Jos minulla nyt on Turkkilainen mies Haittaako se muiden ihmisten elämää. Ei kaikki ihmiset ole lhavia jotka ovat Turkkilaisten miesten kanssa. Minua kiinnostaa mikä kiinnostaa se ei kenellekkään kuulu. Saan suomalaisiakin jos haluan . Olen hyvännäköinen nainen, mutta kaikki näköjään täällä ovat sitä mieltä että kaikki naiset on lihavia jotka ovat Turkkilaisen kanssa. . Olen 169 cm pitkä ja painan 64 kiloa. Tummat pitkät hiukset. Kukaan ei ole rumaksi haukkunut.

Ja ei kannata yleistää, jos 99%:a turkkilaisten kanssa seurustelevista naisista on rumia, läskejä tai muutoin epäkelpoja. Epäreilua sekin, että pilaavat ulkoisella epäonnistuneella olomuodollaan samalla kaikkien loppujenkin maineen.

• iImiantaja
        kaksonen4769 kirjoitti:

Turkkilaisesi on jo naimisissa vuoristokylässään tai hänelle olet yksi monista rahaa tuovista tyttöystävistä, koska ei voi viedä sinua muualle kuin hotelliin eikä voi edes kirjautua itse sisälle.

• Turkin.hihasta
        kaksonen4769 kirjoitti:

Onhan tämä nyt aivan käsittämätöntä. Omasta mielestään melkein täydellinen suomalaiskaunotar selittelee täällä kiinnostustaan turkkilaismiehiin sillä, että jotkut suomalaismiehet käyvät panemassa luisevia naisia Thaimaassa.

• LaihdutaNiinSaatMiestä
        Turkin.hihasta kirjoitti:

Onhan tämä nyt aivan käsittämätöntä. Omasta mielestään melkein täydellinen suomalaiskaunotar selittelee täällä kiinnostustaan turkkilaismiehiin sillä, että jotkut suomalaismiehet käyvät panemassa luisevia naisia Thaimaassa.

Ihka aito legginssilortto se on ja todellinen fyysinen olemuskin on jo selitettynä ylhäällä olevassa viestissä. Alanyassa huoraaminen on vain niin vakava asia, ei ollenkaan iloista ja letkeää meininkiä. Siitä on aito ilo kaukana, kun ollaan tartuttu viimeiseen oljenkorteen miehen saannissa.

• kaksonen4769

Niin onkin naimisissa mutten ole rahastamassa ketään. Sovitaanko että tää on ihan mun oma asia mitä teen. Eikä luulis kellellään kuuluvan. Itse ajattelin muuten hotellia , en ole häneltä asiaa edes kysynyt.

• kaksonen4769

Olen muuten itsekin naimisissa. Kyse on pelkästä hauskan pidosta. Tiedän hänestä kyllä . Kaikki on sovittu. Enkö rahasta. Kenenkään elämää. Jos hänellä on muitakin tyttöystäviä. Ei haittaa. Kun ei tarvi kumpikaan mustasukkainen olla. Siinä teille.

• kaksonen4769

Kertokaapa nyt jotain uutta mullekkin meidän suhteesta. Kertokaapa viisaat ,miten se teidän elämään vaikuttaa. Ja hyvät joulut sinne. Adjö.

• LaihdutaNiinSaatMiestä

No mutta, mutta. Tämähän on sinun aloittama ketju. Etkö haluakaan keskustella asiasta enää? Turhaa olla muille vihainen ja närkästyä, kun on itse noinkin alas vajonnut. Ja aivan tarpeetonta tuota omaa fyysistä olemustasi on peitellä enempää. Olet siellä Alanyssa aivan omiesi parissa. Sekä mieleltäsi, että keholtasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5892
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4444
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2991
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1581
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1351
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      233
      1227
    9. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1180
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe