Kuinka helposti pytty tuomion saa nykyään. Itselläni on 2 törkeätä pitelyä 4 pahoinpitelyä. Jos vielä tulisi esim. törkeä pahoinpitely, niin voisiko tuomari antaa seuraavan pytty tuomion eli päivästä päivään, tai jos tapon yritys. Tietääkö kukaan ?
Tietenkin tässä mitään olla tekemässä, mutta koskaan tiedä?
Väkivalta tuomit pytty tuomio
1
470
Vastaukset
- ap.joht.salminen
ai oikein vois tulla jopa tapon yritys! vitun hintti. mistä sä etukäteen tiedät kuinka pitkälle joudut tai haluut vetää kun seuraavan kerran tulee tilanne eteen. sulla on kaks törkeetä pahoinpitelyä vanhempina kun noin vammasen paskan on nussinu ja neljä pahoinpitelyä ihmisten häiritsemisestä noin vammasilla jutuilla. kakkapytty tuomio sulle tulee seuraavaksi. ja omaan pyttyyn saat ainakin törkeen pitelyn verosesti jos noin tyhmiä puhut vielä, veikkaan että sä vaan delaat suht nopsaan jos joudut joskus oikeesti myllyttää, vitun homo, oot taatusti manne. jos linnaan joudut vahingossa niin landolaa rämpyttelet jokelan mustalaisleirissä puuparakissa järven rannalla muitten kakkapytty lefojen ja vasikoitten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471