Vajaaälyiset jonnet

nuori-mutta-ei-jonne

Nuorten, erityisesti jonne-ikäisten, yläpää on täysin pehmeä. Niillä paskiaisilla on pakko olla aivoissa verenkierohäiriöitä, ei kukaan muuten voi olla niin vitun tyhmä mitä ne kusipäät on. Tilannetta pahentaa vielä niiden saama vapaa kasvatus.

Ainut missä niillä veri tuntuu kiertävän on alapää ja silloinkin vain poikaporukassa. Heti kun tyttö ilmestyy näköpiiriin niin alapää pehmenee ja monesti yläpää pehmenee vielä entisestään.

15

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja on koulussa luokkalaisiaan parempi, hän ajattelee olevansa muita älykkäämpi, eikä hänellä ole ystäviä. Tämän hän selittää sillä, että hän on muita älykkäämpi, eikä halua olla alempiarvoisten kanssa, vaikka tosiasiassa hän on ärsyttävä persoona, josta kukaan ei pidä. Hän on ylä-asteella.

• Se on yläasteella, autisti.

• AIDS kirjoitti:

Se on yläasteella, autisti.

Kuka keksi kajakin?

• yuggis_ kirjoitti:

Kuka keksi kajakin?

Eskimot.

• AIDS kirjoitti:

Eskimot.

Ne jäätelöt? Ne on hyviä, ainakin vanilja

• Esup

Kyllä tämä on klassinen tapaus.
        Aloittaja pärjää hiukan muita paremmin koulussa, mutta hänellä ei ole minkään laisia sosiaalisia taitoja. Tämä saa hänet tuntemaan itsensä muita huonommaksi ja koittaa parantaa mielialaansa, pitämällä vain hänen osaamiaan taitoja hyödyllisinä.

AP, mene ja hirtä itsesi. Siihen sinunkin kaltainen yksinäinen paska kykenee.

• Joku-joka-ymmärtää

Herrajumala että nää esup ja AIDS on näköjään ottanut elämäntehtäväkseen ilkeillä ja häiriköidä suomi24:n sivuilla. Eikö ole muuta elämässä kun toisten kiusaaminen? Seriously.

Ymärrän sinua hyvin. Jotkut lapset kypsyvät muita nopeammin. Se on yksinäistä, varsinkin yläasteella.
        Itse pärjäsin koulussa paremmin kuin muut, ja minulta puuttui myös joitakin lapsellisia käytöstapoja, ja koin olevani muita parempi sen takia. Luokalla oli vain yksi poika, joka tuntui samanvertaiselta. Mutta kun jouduin riitaan hänen kanssaan, kaikki alkoivat kiusata minua, ja oikeastaan syystäkin. En vain ymmärtänyt ylimielisyyttäni silloin.
        Yläasteella pojat olivat yhä lapsellisia (vaikka vaihdoin koulua) mutta yritin silti olla heidän kanssaan, enkä kuitenkaan onnistunut, kun tuntui että minulla "ei ole samaa paskaa päässä".
        Sitten aloin hengailla tyttöjen kanssa. He olivat paitsi mukavampia ja aikuisempia myös huomattavasti kurvikkaampia:D
        Ylimielisyydellä ei pääse pitkälle.
        Suosittelen tyttöjä.

• Joku-joka-ymmärtää kirjoitti:

Herrajumala että nää esup ja AIDS on näköjään ottanut elämäntehtäväkseen ilkeillä ja häiriköidä suomi24:n sivuilla. Eikö ole muuta elämässä kun toisten kiusaaminen? Seriously.

Ymärrän sinua hyvin. Jotkut lapset kypsyvät muita nopeammin. Se on yksinäistä, varsinkin yläasteella.
        Itse pärjäsin koulussa paremmin kuin muut, ja minulta puuttui myös joitakin lapsellisia käytöstapoja, ja koin olevani muita parempi sen takia. Luokalla oli vain yksi poika, joka tuntui samanvertaiselta. Mutta kun jouduin riitaan hänen kanssaan, kaikki alkoivat kiusata minua, ja oikeastaan syystäkin. En vain ymmärtänyt ylimielisyyttäni silloin.
        Yläasteella pojat olivat yhä lapsellisia (vaikka vaihdoin koulua) mutta yritin silti olla heidän kanssaan, enkä kuitenkaan onnistunut, kun tuntui että minulla "ei ole samaa paskaa päässä".
        Sitten aloin hengailla tyttöjen kanssa. He olivat paitsi mukavampia ja aikuisempia myös huomattavasti kurvikkaampia:D
        Suosittelen tyttöjä.

Itseasiassa tämä oli ensimmäinen ilkeä kommentti hetkeen.

• Jokujoka-on-samaa-mieltä

Hyvä! Parannusta! Jos vähennät 99% suomi24:stä tulee mukava paikka

• Joku-joka-ymmärtää kirjoitti:

Suosittelen tyttöjä.

Aikuistumisella ja huumorintajun menettämisellä on selvä ero. Kyvyttömyytesi nauttia samoista vitseistä ja vähästä hölmöilystä kuin muut, ei tee sinusta parempaa tai edes kypsempää.
        Tosin jos muut nauravat vielä vessahuumorille, niin silloin olet kypsempi, mutta muut ovatkin retardeja jotka kuuluisi hirttää, niin kuin vanhoina hyvinä aikoina.

• Hannu-83

kattokaa, nättejä oli autot enne http://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/60-aliarvostettua-autoa-joiden-pitäisi-olla-kalliimpia/ss-BBvWORs?li=BBr5A5c&ocid=mailsignout#image=2 . Tommosii ko tulis yhäki teillä' vastaa nii kukaa ei malttas nukahtaa rattii hetkexkää ja liikenneturvallisuus paranisi. Mutta nykyää ko o vaa sinistä, punasta ja harmaata vastaantuliaa ja kaik autot tylsän muotosii, on niije pakko alla tarvallisiiki ko millo tahasa voi tulla vastaan autojen tylsyyteen väsynyt ja rattiin nukahtanut henkilö tai henkilötär

• tapaittesvitunläski73456

taas joku pappa eksyny nuorted osastolle, varmaa paennu mielisairaalastaki

• Anonyymi

Hanki kavereita. Sä et ole millään tavalla ylempi arvoisempi kuin nämä "jonnet"

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      384
      2045
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      1999
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      439
      1689
    4. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1678
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1385
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      104
      1009
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      197
      894
    8. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      792
    9. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      756
    10. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      69
      748
    Aihe