Vajaaälyiset jonnet

nuori-mutta-ei-jonne

Nuorten, erityisesti jonne-ikäisten, yläpää on täysin pehmeä. Niillä paskiaisilla on pakko olla aivoissa verenkierohäiriöitä, ei kukaan muuten voi olla niin vitun tyhmä mitä ne kusipäät on. Tilannetta pahentaa vielä niiden saama vapaa kasvatus.

Ainut missä niillä veri tuntuu kiertävän on alapää ja silloinkin vain poikaporukassa. Heti kun tyttö ilmestyy näköpiiriin niin alapää pehmenee ja monesti yläpää pehmenee vielä entisestään.

15

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja on koulussa luokkalaisiaan parempi, hän ajattelee olevansa muita älykkäämpi, eikä hänellä ole ystäviä. Tämän hän selittää sillä, että hän on muita älykkäämpi, eikä halua olla alempiarvoisten kanssa, vaikka tosiasiassa hän on ärsyttävä persoona, josta kukaan ei pidä. Hän on ylä-asteella.

      • Se on yläasteella, autisti.


      • AIDS kirjoitti:

        Se on yläasteella, autisti.

        Kuka keksi kajakin?


      • yuggis_ kirjoitti:

        Kuka keksi kajakin?

        Eskimot.


      • AIDS kirjoitti:

        Eskimot.

        Ne jäätelöt? Ne on hyviä, ainakin vanilja


      • Kyllä tämä on klassinen tapaus.
        Aloittaja pärjää hiukan muita paremmin koulussa, mutta hänellä ei ole minkään laisia sosiaalisia taitoja. Tämä saa hänet tuntemaan itsensä muita huonommaksi ja koittaa parantaa mielialaansa, pitämällä vain hänen osaamiaan taitoja hyödyllisinä.

        AP, mene ja hirtä itsesi. Siihen sinunkin kaltainen yksinäinen paska kykenee.


      • Joku-joka-ymmärtää

        Herrajumala että nää esup ja AIDS on näköjään ottanut elämäntehtäväkseen ilkeillä ja häiriköidä suomi24:n sivuilla. Eikö ole muuta elämässä kun toisten kiusaaminen? Seriously.

        Ymärrän sinua hyvin. Jotkut lapset kypsyvät muita nopeammin. Se on yksinäistä, varsinkin yläasteella.
        Itse pärjäsin koulussa paremmin kuin muut, ja minulta puuttui myös joitakin lapsellisia käytöstapoja, ja koin olevani muita parempi sen takia. Luokalla oli vain yksi poika, joka tuntui samanvertaiselta. Mutta kun jouduin riitaan hänen kanssaan, kaikki alkoivat kiusata minua, ja oikeastaan syystäkin. En vain ymmärtänyt ylimielisyyttäni silloin.
        Yläasteella pojat olivat yhä lapsellisia (vaikka vaihdoin koulua) mutta yritin silti olla heidän kanssaan, enkä kuitenkaan onnistunut, kun tuntui että minulla "ei ole samaa paskaa päässä".
        Sitten aloin hengailla tyttöjen kanssa. He olivat paitsi mukavampia ja aikuisempia myös huomattavasti kurvikkaampia:D
        Ylimielisyydellä ei pääse pitkälle.
        Suosittelen tyttöjä.


      • Joku-joka-ymmärtää kirjoitti:

        Herrajumala että nää esup ja AIDS on näköjään ottanut elämäntehtäväkseen ilkeillä ja häiriköidä suomi24:n sivuilla. Eikö ole muuta elämässä kun toisten kiusaaminen? Seriously.

        Ymärrän sinua hyvin. Jotkut lapset kypsyvät muita nopeammin. Se on yksinäistä, varsinkin yläasteella.
        Itse pärjäsin koulussa paremmin kuin muut, ja minulta puuttui myös joitakin lapsellisia käytöstapoja, ja koin olevani muita parempi sen takia. Luokalla oli vain yksi poika, joka tuntui samanvertaiselta. Mutta kun jouduin riitaan hänen kanssaan, kaikki alkoivat kiusata minua, ja oikeastaan syystäkin. En vain ymmärtänyt ylimielisyyttäni silloin.
        Yläasteella pojat olivat yhä lapsellisia (vaikka vaihdoin koulua) mutta yritin silti olla heidän kanssaan, enkä kuitenkaan onnistunut, kun tuntui että minulla "ei ole samaa paskaa päässä".
        Sitten aloin hengailla tyttöjen kanssa. He olivat paitsi mukavampia ja aikuisempia myös huomattavasti kurvikkaampia:D
        Ylimielisyydellä ei pääse pitkälle.
        Suosittelen tyttöjä.

        Itseasiassa tämä oli ensimmäinen ilkeä kommentti hetkeen.


      • Jokujoka-on-samaa-mieltä

        Hyvä! Parannusta! Jos vähennät 99% suomi24:stä tulee mukava paikka


      • Joku-joka-ymmärtää kirjoitti:

        Herrajumala että nää esup ja AIDS on näköjään ottanut elämäntehtäväkseen ilkeillä ja häiriköidä suomi24:n sivuilla. Eikö ole muuta elämässä kun toisten kiusaaminen? Seriously.

        Ymärrän sinua hyvin. Jotkut lapset kypsyvät muita nopeammin. Se on yksinäistä, varsinkin yläasteella.
        Itse pärjäsin koulussa paremmin kuin muut, ja minulta puuttui myös joitakin lapsellisia käytöstapoja, ja koin olevani muita parempi sen takia. Luokalla oli vain yksi poika, joka tuntui samanvertaiselta. Mutta kun jouduin riitaan hänen kanssaan, kaikki alkoivat kiusata minua, ja oikeastaan syystäkin. En vain ymmärtänyt ylimielisyyttäni silloin.
        Yläasteella pojat olivat yhä lapsellisia (vaikka vaihdoin koulua) mutta yritin silti olla heidän kanssaan, enkä kuitenkaan onnistunut, kun tuntui että minulla "ei ole samaa paskaa päässä".
        Sitten aloin hengailla tyttöjen kanssa. He olivat paitsi mukavampia ja aikuisempia myös huomattavasti kurvikkaampia:D
        Ylimielisyydellä ei pääse pitkälle.
        Suosittelen tyttöjä.

        Aikuistumisella ja huumorintajun menettämisellä on selvä ero. Kyvyttömyytesi nauttia samoista vitseistä ja vähästä hölmöilystä kuin muut, ei tee sinusta parempaa tai edes kypsempää.
        Tosin jos muut nauravat vielä vessahuumorille, niin silloin olet kypsempi, mutta muut ovatkin retardeja jotka kuuluisi hirttää, niin kuin vanhoina hyvinä aikoina.


    • Hannu-83

      kattokaa, nättejä oli autot enne http://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/60-aliarvostettua-autoa-joiden-pitäisi-olla-kalliimpia/ss-BBvWORs?li=BBr5A5c&ocid=mailsignout#image=2 . Tommosii ko tulis yhäki teillä' vastaa nii kukaa ei malttas nukahtaa rattii hetkexkää ja liikenneturvallisuus paranisi. Mutta nykyää ko o vaa sinistä, punasta ja harmaata vastaantuliaa ja kaik autot tylsän muotosii, on niije pakko alla tarvallisiiki ko millo tahasa voi tulla vastaan autojen tylsyyteen väsynyt ja rattiin nukahtanut henkilö tai henkilötär

    • tapaittesvitunläski73456

      taas joku pappa eksyny nuorted osastolle, varmaa paennu mielisairaalastaki

    • Anonyymi

      Hanki kavereita. Sä et ole millään tavalla ylempi arvoisempi kuin nämä "jonnet"

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe