oli sitten myönteistä tai kielteistä sanottavaa VOLVO V40 T3 INSCRIPTIONista,automaatti bensa. Olen tilannut sellaisen ja haluaisin kuulla kokemuksia ko. autosta.
Kaikki sivustot olen kolunnut, volvolandiat, autostadiumit, vagarenat, muttei oikein monia juttuja ole löytynyt ja jos jotain löytyy niin ne on suurimmaksi osaksi dieselautoista.
Tuota t3 ei näy vaihtoautolistoillakaan muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, suurin osa näyttää olevan t2 ja diesel.
Olisi kiva kuulla mielipiteitä -laidasta laitaan, mutta trollit voi levätä näin joulun alla.
KERTOKAA jotain,
2
164
Vastaukset
- kouluttaja--
tilaat ensin ja sen jälkeen haluat kuulla haukut tilauksestasi. Onkohan tätä ajateltu loppuun asti.
- vm2017
toki haluan kuulla mielipiteitä, jollakin saattaa olla jotain moitittavaa jollakin kiitettävää, sen ei väliä kumpaa, kunhan oman kokemuksensa mukaisen mielipiteen ilmaisee. Mielipiteitä kun syntyy vasta kokemuksen myötä ja toisilla on toisenlaiset kokemukset kuin toisilla.
Jokaisesta autosta kun on montaa mieltä kuin on omistajaakin.
Volvoja on ollut, on nytkin, muttei aiemmin inscriptionia joten siitä halusin kuulla niiltä joilla jo on/on ollut semmonen kapistus.
Ei minua haittaa vaikka joku 'haukkuisikin tilaukseni', mikäli ei itse ole ko.autosta pitänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118