Liian tylsää. Joku puhuu tälläsel paskalle ihmiselle :) kik= yksitytt
Jos oot pervo/tuhma voit men tappaa ittes tai olla hiljaa ja olla puhumat mul 🖕
Joku juttelee
17
99
Vastaukset
Puhumaan mistä?
Onko kik messenger turvallinen?
- Kylmis_
Mihin muuhun sitä voisi käyttää, kun viestittelyyn toisen kanssa. Rikosasioissa tietysti on ihan muut viestittelymenetelmät.
Lähinnä sitä, että onko vaarana, et sitä kautta voi tehdä tietomurron jos tekee jotain perusmokaa tms. Wapissa pitää antaa puhelinnumeri, mutta miten kikissä? Nimenomaan rikoksiin tai tietojensa jakamiseen viittasin.
Puhelinnumeroa kik ei vaadi, mutta kyllähän tietomurtaja aina keinot keksii. Kuitenkin luultavasti turvallisempi kuin vaikka tämä sivusto.
- EsupEiJaksaKirjautua
On muuten outo tyyppi. Tahtoo että mää kerron mielipiteeni sen ulkonäöstä, muttei suostu lähettään kuvaa.
- hööööööö
Jaa. Haluatko lähettää kuvasi minulle voin antaa rehellisen mielipiteen?
- EsupEiJaksaKirjautua
hööööööö kirjoitti:
Jaa. Haluatko lähettää kuvasi minulle voin antaa rehellisen mielipiteen?
En.
- höööööö
EsupEiJaksaKirjautua kirjoitti:
En.
Huoh voisitko vain? Jos maksan?
Menkää tosissaan joku puhuun sille. Ihan mukavalta vaikuttaa, mutta määhän en netistä hanki kavereita.
- kysd
Kiitos tiedosta
Yksinäisyyden seuraava askel on yrittää saada kyberystäviä. No, eihän tässä mitään menetettävää ole.
- fsaasfgasfg
AIDS kirjoitti:
Yksinäisyyden seuraava askel on yrittää saada kyberystäviä. No, eihän tässä mitään menetettävää ole.
Mistä sä tonkin keksit voi jeesus... sun kohdallas näköjään on ku roikut koko ajan täällä eikä muuta elämää ole
fsaasfgasfg kirjoitti:
Mistä sä tonkin keksit voi jeesus... sun kohdallas näköjään on ku roikut koko ajan täällä eikä muuta elämää ole
Ei kannata jokaista juttua tosissaan ottaa.
fsaasfgasfg kirjoitti:
Ja älä käytä Herramme nimeä.
- Ukkuuuuuuuuuuuuuuuun
AIDS kirjoitti:
Ja älä käytä Herramme nimeä.
Eli kylmistä ei saa mainita.
Audi A8 4.2 V8
Kylmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a616491Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2094941Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,504455Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K943719Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii732921Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662717Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1072556Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621897Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2521784Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä401620