eli koska olen geneerinen ja tylsistynyt paska teen tälläsen kysely keskustelun, jättäkää kyssäreit nii vastaan niihin
kyselkää juttui 16v tytölt
12
116
Vastaukset
Kerran olet tylsistynyt, niin mikset lukisi kirjaa tai katselisi Youtubesta vaikka kissavideoita?
- jaijai
en lue kirjaa koska mulla ei ole kirjoja ja kissat on vitun tyhmiä.
ps. olen huomiohuora jaijai kirjoitti:
ps. olen huomiohuoraNimimerkkivarkaustutkani hälyttää.
- jaijai
jaijai kirjoitti:
ps. olen huomiohuoraen ole nimimerkki varas, olen vain rehellinen
Geneerinen tarkoittaa yleistä. Mitäh?
Milloin opit mastur... siis... Vaikka monestikko käyt päivittäin saunassa?- jaijai
yleinen suomi24 kyselijä
jaijai kirjoitti:
yleinen suomi24 kyselijä
Voisitko keskustella? Pitäisikö sinun mielestäsi vammaiset ihmiset teloittaa?
- jaijai
vammaiset ihmiset pitäisi teloittaa koska selvästikkään he eivät kykene elämään niin kuin me nentit, jos olet vammainen niin löydä itsellesi pommi ja paina kytkintä
jaijai kirjoitti:
vammaiset ihmiset pitäisi teloittaa koska selvästikkään he eivät kykene elämään niin kuin me nentit, jos olet vammainen niin löydä itsellesi pommi ja paina kytkintä
Hyvin sanottu!
Haluuks munaa lol XD kaksoispisteviivadeedeedee lmao
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1142006- 821269
- 421085
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu71837Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27782Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22741Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49720Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36712Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56679